V stredu 9. septembra, nemecká spoločnosť New Yorker ponúkajúca trendovú módu pre mladých, otvára už svoj 19. obchod v Slovenskej republike v rámci slávnostného otvorenia nového nákupného centra "Galéria Mlyny" v Nitre.
Nezáleží na tom, či je to ležérne oblečenie, sexy štýl alebo základné kúsky oblečenia - v predajni New Yorker v novom nákupnom centre "Galéria Mlyny" v Nitre si zaručene vyberiete aj Vy. Okrem nespočetných vychytávok pre sezónu jeseň 2009 a špeciálnych sezónnych zliav, čaká zákazníkov hneď niekoľko prekvapení pri otvorení 9. septembra.
Nová jesenná kolekcia vracia na výslnie mladých milovníkov módy perfektným spôsobom v nanajvýš nezvyčajných momentoch. Vychytávkou kolekcií smog a amisu sú teplé kožené bundy, čierne blejzre, topy a legíny z lakovanej kože pre ženy a džínsy spraného vzhľadu, tričká a vybíjané opasky pre mužov. Fishbone kolekcia zaujme najmä skejťáckymi nohavicami a mikinami s potlačou pre chlapcov, zatiaľ čo dievčatá sa oblečú do šedých džínsov farbou okvapkaného vzhľadu a motorkárskych bundičiek.
V deň otvorenia zahrá DJ Ján Tlamka najnovšie klubové hity a moderátor Igor Habán Vás bude sprevádzať celým dňom. Vrcholom otvárania bude vystúpenie slovenskej kapely Komajota - v zložení Martin, Stano a Michal, ktorá je na Slovensku veľmi úspešná od jej vzniku v roku 2005.
Strednodobým cieľom je vedúce postavenie na európskom trhu v móde pre mladých. Rast je základné zameranie pre všetky európske pobočky New Yorker. Preto v roku 2009 spoločnosť plánuje otvoriť okolo 50 ďalších obchodov.
New Yorker je nemecký maloobchodný reťazec, ktorý patrí medzi popredných predajcov módy pre mladých v celoeurópskom meradle. Zameriava sa na vekovú skupinu 12-39 ročných, s trendovými kolekciami za atraktívne ceny. New Yorker sortiment sa skladá z piatich vlastných značiek: fishbone a fishbone sister (oblečenie pre šport a voľný čas), amisu (ženská móda), smog (trendové pánske oblečenie, ako aj na voľný čas) a censored (spodná bielizeň a plavky).
Webstránka firmy: http://www.newyorker.de/pages/sk/home.html