Cena základného doručenia (do 1,5 km) je 1,49 EUR. Pokiaľ sa zákazník nachádza ďalej od reštaurácie, zaplatí za každých 500 metrov ďalších 0,3 EUR. Maximálna cena za doručenie je 3,89 EUR, za túto cenu doručujeme v rámci našej doručovacej zóny maximálne do vzdialenosti 6 km od reštaurácie.

Cena základného doručenia (do 1,5 km) z reštaurácií McDonald's sa pohybuje na úrovni 1,99 EUR a doručujeme do vzdialenosti 3,5 km (za každých ďalších 500 m zaplatíte o 0,50 € viac).

V akom čase je možné objednať donášku jedla cez Wolt?

Aktuálne otváracie hodiny sú počas pracovných dní v čase 10:30-21:00, v piatok a cez víkend v časoch 10:30 - 22:00.


Donášková služba Wolt rozširuje svoju prevádzku do Nitry, aktuálne tak bude pôsobiť už v 5 slovenských mestách. Služby Woltu môžu Nitrančania využívať od 11. marca o 10:30. Rovnako ako v iných mestách, aj v Nitre si v rámci služby Wolt môžu zákazníci objednať aj donášku z McDonald’s, Starbucks, La Donuterie, či z obľúbených lokálnych podnikov ako Bearded Brothers alebo Doki Doki Restaurant.


Pri príležitosti spustenia svojich služieb v Nitre sa rozhodol Wolt posilniť chutným obedom viaceré mobilné odberové miesta, ktoré sa starajú o pravidelné antigénové testovanie Nitrančanov.

Wolt Nitra, MOM

“Nitra bola pre nás prirodzeným pokračovaním v expanzii na Slovensku - vzhľadom na veľkosť mesta samotného, jeho skvelú gastronomickú kultúru a v neposlednom rade dopyt od zákazníkov po našej donáškovej službe. V každom meste, kam prídeme, chceme ponúknuť tie najkvalitnejšie služby čo najväčšiemu počtu zákazníkov aj reštaurácií. Rovnaký cieľ máme aj v Nitre. Tešíme sa na reakcie zákazníkov, rozvozovú zónu aj služby plánujeme ďalej rozširovať,” hovorí Tomáš Beniak, generálny riaditeľ Woltu na Slovensku.

Okrem zákazníkov sa z príchodu Woltu do Nitry tešia aj viaceré reštaurácie, ktoré nadviazali s obľúbenou donáškovou službou hneď v úvode spoluprácu. V aktuálne mimoriadne náročnej situácii pre celý segment gastronómie je spoľahlivý donáškový servis jedinou možnosťou, ako doručiť svojim zákazníkom kvalitné jedlo. Pre niektoré typy jedál je dokonca rýchle doručenie absolútne kľúčové: “S Woltom máme množstvo skúseností zo zahraničia, preto sme boli nadšení, že prichádza aj k nám do Nitry. Veríme, že zážitok z doručeného jedla nie je len o jedle samotnom, ale začína objednávkou vo vymakanej aplikácii, pokračuje rýchlym doručením a v neposlednom rade ho umocní profesionálny prístup kuriéra. Kvalita je naša najvyššia priorita, preto sme neváhali a využili sme príležitosť spolupráce práve s Woltom. Tešíme sa na dlhoročnú spoluprácu a mnoho spoločných spokojných zákazníkov,” hovorí Denis Zsebi, majiteľ podnikov Tres Tacos, Tres Tacos Mexická reštaurácia a Haluškáreň.
Wolt v reakcii na protipandemické opatrenia vytvoril tzv. balík pomoci, v rámci ktorého znížil provízie za objednávky na vyzdvihnutie na 0%. Z tohto typu objednávky reštaurácia neplatí Woltu žiadny poplatok, môže však využívať všetky benefity od marketingu až po jednoduchú a rýchlu objednávku. Zároveň Wolt znížil ceny doručenia a zaviedol možnosť prepitného pre reštaurácie, rovnako bez provízie. Okrem toho znížil minimálnu výšku objednávky a zvýšil odmeny pre zákazníkov. “Naším primárnym cieľom je zvýšiť dostupnosť našich služieb maximálnemu počtu zákazníkov, čo prináša v konečnom dôsledku vyššie príjmy reštauráciám. Dopyt po našich službách je veľký, z čoho máme úprimnú radosť. Snažíme sa o udržateľný rast, pri ktorom vieme garantovať kvalitu našich služieb, pre ktorú si nás vyberá stále viac reštaurácií aj zákazníkov,” dopĺňa Tomáš Beniak. “Ako novootvorená reštaurácia v centre mesta sme chceli spoluprácou s Woltom spojiť príjemné s užitočným. Veríme, že sa vďaka Woltu dostaneme do povedomia väčšieho množstva zákazníkov z Nitry,” hovorí pani Konkušová, marketingová manažérka a spolumajiteľka reštaurácii Doki Doki, Sakura a Bistro Panda.

Okrem jedla si zákazníci môžu najnovšie na Wolte objednať a nechať doručiť aj kvety. Wolt plánuje aj naďalej výrazné rozširovanie sortimentu, v zásade bude cez Wolt možné doručiť čokoľvek, čo sa kuriérovi zmestí do tašky alebo rozvozového auta.

Zákazníci aj partnerské reštaurácie sa s Woltom môžu spoľahnúť na rýchle doručenie priemerne do 30 minút, k dispozícii majú jednoduchú a prehľadnú mobilnú aplikáciu, pohotový zákaznícky servis, ktorý reaguje okamžite a široký výber reštaurácií. Na Wolte v rámci Nitry nájdete hneď v momente spustenia vyše 30 reštaurácií. “Spojiť sily s Woltom bolo pre mňa od začiatku jednoznačnou voľbou. Na základe pozitívnych skúseností zo zahraničia viem, že sa môžem spoľahnúť nielen na rýchlosť, ale aj na to, že jedlo príde teplé a tento zážitok som chcel dopriať aj svojim zákazníkom. V neposlednom rade sa snažím myslieť ekologicky, využívanie bicyklov, na ktorých niektorí kuriéri Woltu jedlo rozvážajú, považujem za veľmi sympatické a ako vynikajúcu možnosť ako prispieť k ochrane prírody,” hovorí Patrik Masár, majiteľ Bearded Brothers.

Portfólio partnerských reštaurácií sa bude v nasledujúcom období rozširovať. Cez Wolt bude donášku jedla ponúkať exkluzívne aj obľúbená sieť reštaurácií rýchleho občerstvenia McDonald's. „Neustále sa snažíme zlepšovať zákaznícku skúsenosť a dostupnosť našich produktov už vo viacerých slovenských mestách. So spoločnosťou Wolt úspešne spolupracujeme už vyše roka a tešíme sa, že do portfólia našej doručovacej služby McDelivery pribudla v tomto období aj Nitra,“ hovorí Lucia Poláčeková, PR Supervisor McDonald's pre SR.

Zákazníci sa nemusia obávať donášky ani v čase pandémie, Wolt aj naďalej doručuje všetky objednávky automaticky bezkontaktne.

Prečítajte si najčastejšie otázky v súvislosti so spustením prevádzky v Nitre - na tomto odkaze