Kandidatúru na primátora Nitry dnes potvrdil aj Jozef Dvonč

Záznam z ohlásenia kandidatúry

Terajší primátor Nitry Jozef Dvonč dnes ohlásil svoju kandidatúru na primátora Nitry v novembrových volbách 2018. Ohlásenie bolo vysielané naživo na sociálnej sieti Facebook. Záznam si pozrite nižšie.

Komunálne voľby sa konajú v sobotu 10. novembra 2018 od 7:00 do 22:00 hod.



Zdroj: Nitralive.sk



Komentáre  

+20 # StopDvoncovi 2018-08-16 12:44
napinama uz teraz
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+15 # Laco 2018-08-16 13:53
Jdu blejt velebnosti...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Imino 2018-08-16 16:23
Má šancu. Bohužiaľ. :sad:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # dlhy 2018-08-16 21:37
Tak osobnosti.
Hokejisti, futbalisti, umelci.
Máme riešenia dopravy a parkovania. Posledných 12 rokov sme ich dokázali utajiť.
V troch voľbách boli priority aqupark a lanovka. To už je vybavené.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+13 # Mudrlant 2018-08-17 00:30
Podarilo sa nám postaviť rýchlostnú cestu R1 a Chrenovsky most, len zabudol povedať že to bolo pred 5 rokmi v minulom volebnom období. Spolieha sa , že voliči majú krátku pamäť a nikto nepreveruje fakty. Inak označiť dopravu za jednu z priorít a pritom v nej za ostatné 4 roky nič neurobiť, to chce odvahu. Sebavedomia je na rozdávanie. ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Pedro 1 2018-08-17 05:42
Citovanie dlhy:
Tak osobnosti.
Hokejisti, futbalisti, umelci.
Máme riešenia dopravy a parkovania. Posledných 12 rokov sme ich dokázali utajiť.
V troch voľbách boli priority aqupark a lanovka. To už je vybavené.

Pekne sa tam medzi tzv.osobnosti pridaj. Roky si súčasťou tohto marazmu tak si teraz neumyvaj ruky. Sám dobre vieš že Pedro výhra , ostatní ste komparz tejto tragédie. Ale keď neprší aspoň kvapká.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Nikto 2018-08-17 00:34
Používať pri tomto článku tlačidlo páči sa mi to je veľmi diskutabilné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # neutral 2018-08-17 07:35
Jeho ciny hovoria za vsetko. Skutek utek. Dufam,ze ludia si konecne zvolia niekoho ineho
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Eros 2018-08-17 08:07
Verejne priestory su v dezolatnom stave uz roky. Po sidliskach kopec odpadkov, dezolatny stav ihrisk, ak sa vobec nejake nachadzaju. Neudrziavana zelen. Staci sa prejst bicyklom vedla rieky Nitry. Kruhove objazdy zarastene. Staci sa prejst do okolitych miest ako vyzeraju. Chodniky pre mamicky s detmi su absolutne rizikovym priestorom. Rozvoj ktory by bol naviazany na rieku Nitra nulovy. Agrokomplex nepripojeny na R1 rychlostnu cestu.
Dvonc nikdy viac!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # servis 2018-08-17 08:59
Za tu dialnicu urcite nemoze a odpadky po sidliskach su viac vizitkou ich obyvatelov ako primatora. Mesto moze poslat na sidlisko upratovaciu catu na druhy den su tam odpadky znova.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Eros 2018-08-17 10:09
Odpadky na verejnych priestranstvach su vizitkou vedenia mesta Nitry. Odpad sa generuje vsade, avsak ma existovat mechanizmus ako to samosprava vie upratat a riesit. Staci navstivit velke mesta v zapadnej europe, kde to zije turistickym ruchom.. v noci vsade absolutny bordel ale rano nenajdes na zemi ani papierik.
Ohladne napojenia Agrokomplexu na R1 mozno ciastocne suhlasim, avsak urcite pri budovani R1 bolo vela stretnuti medzi samospravou a verejnou spravou/statnou spravou kde sa riesili aj tieto veci. Ten tlak tam nepochybne chybal a vysledok je velmi smutny. Rozvoj Agrokomplexu sa neda ocakavat a zapchy na nitrianskych cestach pozna kazdy.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Felix 2018-08-19 07:13
Dobrý deň pán Eros, ohľadom výstavby R1, štát stanovil cenu diela a preto vypadlo napojenie mestskej časti Chrenová a obce Lehota. Až odstupom času prostredníctvom primátora mesta Nitry J. Dvonča a dopravnej polície SR sa podarilo vybaviť napojenie obce Lehota pre enormné zaťaženie Kyneckej cestnej komunikácie. V Územnom pláne mesta Nitry je zapracované napojenie R1 na Agrokomplex, ale v súčasnosti je nereálne pre spoločnosť Agrokomplex a.s., pretože spoločnosť neakceptuje predĺženie Akademickej ulice cez Agrokomplex do mestskej časti Janikovce. Spoločnosť Agrokomplex a.s. Nitra do súčasnosti nevyriešila parkovisko pre návštevníkov, ktoré malo vzniknúť na pozemku Agrokomplexu a.s. predĺžením Akademickej ulice do Janikoviec, a preto mesto Nitra má zápchy a svojvoľné parkovanie návštevníkov v mestskej časti Chrenová.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Michal Šimonek 2018-08-19 10:57
Štátny podnik by teda mal zvážiť ďaľšiu pôsobnosť v Nitre keďže občanom len škodí. Nie je normálne, aby sme museli roky trpieť zápchy kvôli neschopnosti štátu postaviť križovatku a parkovisko. Pritom už nemôže byť lepšia situácia ako v Nitre kedy AX je blízko R1.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Felix 2018-08-21 06:24
Vážený pán Michal Šimonek, budem žiadať primátora mesta Nitry J. D., aby mesto Nitra, naliehalo na spoločnosť Agrokomplex a.s. Nitra, o vybudovaní parkovísk pre návštevníkov v areáli výstaviska a vybudovaní južného vstupu do areálu AX na odľahčenie dopravy. Nový južný vstup do areálu AX by sa mal nachádzať pri malom južnom obchvate Chrenová - Horné Krškany čo by malo urýchliť výstavbu mosta cez rieku Nitra a dobudovať južná obchvat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-08-21 08:05
Len pokračuj s týmito roztomilými humornými príspevkami.
Prispievaš tým k obveseleniu čitateľov diskusie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Felix 2018-08-23 07:23
Vážený pán dlhy, ďakujem Vám za podporu, ak máte lepší návrh na vyriešenie situácie, tak ho podajte v prospech obyvateľov mesta Nitry.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # herr tell 2018-08-23 07:58
On okrem zosmiešňovania občanov mesta, ktorí platením daní prispievajú na ich rozkrádačky, nič iné robiť nevie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-08-23 10:11
Neviem kedy, kde a prečo sa v tebe tak zrazu objavil záujem o veci verejné.
Keby si s tým nezačal pred pár dňami, vedel by si, že také návrhy na zastupiteľstve celé volebné obdobie podávam. A drvivá väčšina z nich je vládnucou väčšinou (Smer+KDH) ignorovaná.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Felix 2018-08-23 11:40
Vážený pán dlhy, zaujímam sa o veci verejné od zvolenia Jozefa Dvonča, zvukové záznamy z mestského zastupiteľstva registrujem od roku 2016, ak ste poslanec Dovičovič, tak vaše vyjadrenia na zasadnutiach registrujem a s niektorými sa stotožňujem. To že Vás vládnuca väčšina zastupiteľstva ignoruje, je pre kritiku čo považujem za prospešné, pretože iba dostatočnou prípravou a znalosťami sa dá argumentovať podstata návrhu. Dúfam že budete naďalej poslancom mesta Nitry.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Pedro 1 2018-08-23 12:46
Neboj budete tam obaja ste tam už dlho a s Pedrom budete bacovat dokedy tam trafíte a udržíte moč.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # JOZEF2 2018-08-30 13:18
Dobrý deň pán Felix,
napojenie obce Lehota sa neuskutočnilo preto, lebo obec Lehota nechcela povoliť pôvodnú trasu R1 cez kataster obce. Mesto Nitra hľadalo novú trasu a našla sa trasa cez Priemyselnú, čo mimochodom bola absolútne nevhodná trasa (zvýšená hluková záťaž a zvýšená prašnosť priľahlých častí, o ktorej by Vám obyvatelia vedeli rozprávať). K novej trase sa nebolo možné vyjadriť, pretože dokumenty sa zverejnili až deň po tom, ako bolo vôbec možné pripomienkovať novú trasu. Nevhodne zvolené napojenia mesta na R1 sú ďalšou nedomyslenou aktivitou. Ale čo by pán Dvonč neurobil pre svojich straníckych kolegov v parlamente.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # karirohož SIEŤ 2018-08-17 08:54
Neobhajujem ho, ale pri porovnaní napr. s F. Vítekom je čo vidieť. Pán Vítek bol len figúra na 1 volebné obdobie. Mesto zadlžil, ale tu je potrebné brať na zodpovednosť aj poslancov. Keby chceli (ktovie prečo asi nie?), mohli mu to v hlasovaní zablokovať.

To, že sa už na to nevykašle a neodíde si v pokoji užívať starobu, je jeho vec.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # karirohož SIEŤ 2018-08-17 11:29
Aby som bol presnejší k zmienke o zadlžení - mal som na mysli terajšieho primátora, ale stojím si za tvrdením, že jeho výsledky sú viditeľnejšie, ako cyklotrasa pri rieke zo žltej zámkovej dlažby, ktorú je ťažko nahrádzať a opravovať, keďže sa robí na zakázku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+17 # Igor Hubinský ml. 2018-08-17 10:04
Ak by sa v Nitre, smeráckej bašte, podarilo nezvoliť Dvonča a zostaviť kvalifikované zastupiteľstvo, bol by to signál celonárodného významu. Bolo by potom zrejmé, že Smer ani SNS si už nemôžu dovoliť nominovať kohokoľvek, ale že musia tlačiť na kvalitu svojich kandidátov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-11 # dlhy 2018-08-17 21:04
Už začali tlačiť kvalitu na kandidátku.
Futbalistov, hokejistov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Michal Šimonek 2018-08-17 10:18
Ja len nerozumiem co ma R1 spolocne s mestom. Primator ani nikto iny tuto investiciu nevybavil, prave naopak. Ani len krizovatky nevybavili...

Teraz to budu dobiehat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Shadow 2018-08-17 17:58
Spomedzi vsetkych kandidatov je pokracovanie sucasnej garnitury najmenej prijatelna alternativa. Nechapem, ako moze clovek, ktory je plne zodpovedny za ten obrovsky marazmus v Nitre ponukat nejake novatorske riesenia. Kazdy sudny clovek vie, ze vsetko bude pokracovat v starych slapajach. Tragediou je, ze volici Smeru sudnost bud rokmi stratili, alebo ju nikdy ani nemali...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # StopDvoncovi 2018-08-17 21:33
ja skor nechapem ludi co ho volia !
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Shadow 2018-08-18 13:37
Odpoved na tvoju otazku hladaj v poslednej vete mojho predosleho prispevku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+13 # Jožko zo SMERU 2018-08-17 18:26
Hovoríte, že sa vám žije v Nitre dobre? ďakujem aj mne sa žije v Nitre dobre vďaka vašim daniam :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+16 # Dano 2018-08-17 21:00
.... A čo takto pár slov o dezolátnom stave ciest, chodníkov, o prerastenej zeleni, deravom moste, mŕtvej pešej zóne.... pan súdruh Dvonc
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # FAMAGUSTA 2018-08-22 11:40
Tu ti musím oponovať. Za deravý most môže SSC ako správca - primátor môže len žiadať z titulu svojej nadpráce, ale zodpovednosť nie je jeho maslo. Prázdna pešia zóna - pranieruj obchodníkov a majiteľov nákupných centier. Národ sa pohol tým smerom všade, nielen v Nitre. Poznám pešiu zónu v Trnave spred 15 až 20 rokov a teraz, a čo tak napr. Obchodná ulica v Bratislave? Stále nič? Tak sa opýtaj známych, nech ťa vyvedú z omylu. To, že už mal dávno urobiť poriadky na stredisku Mestských služieb, to je pravda. Nitra má šťastie aspoň v tom, že kalamitná snehová prikrývka je max. 3,5 cm.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-14 # Felix 2018-08-19 07:53
Vážený občania, to čo čas do súčasnosti podarilo uskutočniť v meste Nitra, t.j. obnova cestných komunikácií, obnova tepelného hospodárstva, stabilizácie a obnova mestskej hromadnej dopravy, obnova školských zariadený, obnova kultúrnych zariadený, obnova verejného osvetlenia, zavedenie ekonomickej efektívnosti odpadového hospodárstva, výstavba športových zariadení, obnova a výstavba nájomných bytov, obnova a výstavba cintorínov, obnova verejnej zelene, podpora kultúrneho a športového vyžitia, podpora kultúrneho dedičstva, zavádzaním ekonomických opatrení, zavádzaním pravidiel bezpečnosti a parkovania, postupného zavedenia Smatr city, sa nepodarilo pánovi Prokešovi, pánovi Libantovi, pánovi Vítkovi, a ďalší rozvoj mesta Nitry sa nepodarí pánovi Hattasovi, pánovi Grešovi a pani Kolenčíkovej. Pánovi Štefekovi prajem funkciu viceprimátora mesta Nitry.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # StopDvoncovi 2018-08-20 08:29
Obnova cestnych komunikacii. Myslis ty tie rozbite cesty po ktorych kazdy den chodime vsetci? Obnova mestskej dopravy. Myslis tie klimatizovane autobusy s vypnutou klimou? Obnova kulturnych zariadeni. Myslis chatrajuce kino Palace/Lipa/amf iteater/...Výst avba športových zariadení. Myslis tym zimny stadion?Obnova verejnej zelene? Myslis tie vyschnute stromy ( pri rieke ) , ktore nasadili, ale nikto ich nepolieval ? NEVIEM V AKOM MESTE ZIJES TY, RESP. O AKOM MESTE SI TO PISAL, ALE URCITE TO NENI NITRA.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Felix 2018-08-21 08:38
Vážený pán Stop Dvončovi, Mesto Nitra má vo vlastníctve 37 športových zariadení (Letné kúpalisko, Mestský kúpeľ, Tenisový areál, Mestská športová hala, Zimný štadión, Futbalový štadión Nitra, Futbalový štadión Čermáň, futbalové ihrisko Janikovce – Dolné Krškany – Kynek – Drážovce, Multifunkčné ihrisko Janikovce – Horné Krškany – Dolné Krškany – Mlynárce – Párovské háje – Diely – Chrenová Prima areál, na Dieloch Skatepark – Street Workoupark, telocvičňa – Bethovenova – Benkova – Cabajská vo výstavbe – Fatranská – Knieža Pribinu – Kráľa Svätopluka – Nábrežie mládeže – Novozámocká – Ščasného – Škultétiho – Topolová – Tulipánová novostavba – Hlboká), - pokračovanie -
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # Felix 2018-08-21 08:38
Mesto Nitra má vo vlastníctve 10 kultúrnych zariadení (KSC Janikovce, KD Drážovce, KD Párovské Háje, KD Mlynárce, Synagoga, Mestský dom, Amfiteáter, Kino Lipa, Kino Palace), Mesto Nitra má vo vlastníctve 34 vzdelávacích zariadení t.j. 14 základných škôl – 16 materských škôl, 2 detské jasle, 2 školské zariadenia, 5 hospodárske zariadenie (Nitrianske komunálne služby, Zberný dvor Klokočina, Chrenová, Zobor), Mesto Nitra má vo vlastníctve 8 obytných zariadení (nájomné bývanie Olympia – Hlboká rekonštrukcia – Levická – Viničky), Mesto Nitra má vo vlastníctve 3 zdravotnícke zariadenia (Poliklinika Chrenová – Klokočina, Zubná poliklinika Párovce), Mesto Nitra má vo vlastníctve 2 verejné zariadenia (verejné osvetlenie, svetelná signalizácia), Mesto Nitra má vo vlastníctve 7 sociálnych zariadení (Útulok Štúrová - Krčmériho, komunitné centrum Orechov dvor, opatrovateľské Jánskeho – Jesenského – Krčmériho – Baničova). – pokračovanie -
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Felix 2018-08-21 08:42
Za volebné obdobia primátora mesta Nitry Jozefa Dvonča, sa podarilo uskutočniť obnovu, rekonštrukciu alebo výstavbu hore uvedených zariadení, obnovu cestných komunikácií, obnovu tepelného hospodárstva Chrenová v súčasnosti Klokočina a výroby elektrickej energie, stabilizácu a obnova mestskej hromadnej dopravy (znižovanie prevádzkových nákladov – ekodoprava - elekrobus), obnovu školských kuchýň a jedální na základných školách ktoré varia aj pre materské školy, zavedenie ekonomickej efektívnosti odpadového hospodárstva, výstavbu športových zariadení, obnovu a výstavbu nájomných bytov, obnovu a výstavbu sociálnych zariadení, obnovu a výstavbu cintorínov a Domy smútku. – pokračovanie -
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # JOZEF2 2018-08-30 13:31
Pán Felix,
hádam nemyslíte vážne svoje tvrdenia o výstavbe a obnove cintorínov. Kedy naposledy ste navštívili Párovský cintorín? V súčasnosti je zanedbaný a špinavý. V rokoch cca 1996-2000 pravidelne zametaný a navštevovaný mestskou políciou. A to nepripomínam plánovanú výstavbu pod cintorínom, ktorá nerešpektuje ochranné pásmo cintorína. 100 bicyklov pre 70 tisícové mesto sú vyhodené peniaze. Chodníky a cesty, ktoré sa opravujú po častiach, takže každý rok sa mestská časť chváli, že opravila komunikáciu a chodník na tej a tej ulici, pričom vždy ide iba o 10 až 15 m dlhé úseky. Časť pozemku školy na Škultétyho predaná súkromnému developerovi, ktorému predtým mesto vydalo stavebné povolenie bez potrebného počtu parkovacích miest. A takto môžeme pokračovať ďalej.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # Felix 2018-08-21 08:43
Za volebné obdobia primátora mesta Nitry Jozefa Dvonča, sa podarilo uskutočniť obnovu verejnej zelene, obnovu zariadení vo vlastníctve Mesta Nitry (výmena okien a vstupov – zateplenie strechy a obvodového plášťa), zavádzaním ekonomických opatrení v spotrebe vody, plynu a elektrickej energie v zariadeniach vlastníctve Mesta Nitry, zavádzaním pravidiel bezpečnosti a parkovania prostredníctvo VZN a bezpečnostných prvkov, postupného zavedenia Smatr city, finančná podpora kultúrneho a športového vyžitia, finančná podpora kultúrneho dedičstva, finančná podpora pre seniorov.
Vážený pán Stop Dvončovi, to čo sa poradilo primátorovi mesta Nitry Jozefovi Dvončovi sa v ďalšom rozvoji mesta Nitry v takom obsahu potrieb ktoré sú potrebné nepodarí pánovi Hattasovi, pánovi Grešovi ani pani Kolenčíkovej. Pánovi Štefekovi prajem funkciu viceprimátora mesta Nitry, pretože si ju zaslúži za prospešnú prácu pre Mesto Nitra.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Pedro 1 2018-08-22 13:22
Otvor si oči resp. už nepi. Pospi si a potom si prečítaj po sebe čo si vypotil ,ale chápem tá.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # vyhradvonc 2018-08-22 13:48
Pedro 1 aj ja chápem tú Vašu bezmocnosť, robíte čo môžete už 4 voľby, píšete, osočujete a stále to nejako nevydá. Tá demokracia je niekedy na..... Píšte, osočujte, drístajte, aj tak tu po voľbách budete zase nariekať ako ľudia zle volili. Lenže neexistuje zlá voľba, bude to vôľa väčšiny, ktorá ocení doteraz urobené, prípadne vyhodnotí perspektívnejši eho kandidáta. Buďte demokrati vyhrá najlepší kandidát a program.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # StopDvoncovi 2018-08-22 14:04
@vyhradvonc: nitra je preto tak zanedbana, lebo tu ziju ludia ako ty a ako dvonc - Ludia co pre Nitru nepohli ani prstom, ludia kt. je uplne jedno ako to tu vyzera, ludia, kt. je uplne jedno ze sa vozia po rozbitych cestach, ludia kt. zaspali 90'rokoch a cakaju na uplatky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # vyhradvonc 2018-08-22 14:45
Demokrat....nep oznáš ma a ja nepoznám teba, ale napriek tomu si dovolíš napísať, že som pre Nitru nepohol ani prstom...nezobr al som nikdy ani cent úplatku a pre Nitru som nepracoval ako ty spoza klávesnice....š koda diskutovať ty a tebe podobný argumenty neprijmú a budú naďalej žiť vo floskulách typu Nitra potrebuje zmenu, Nitra potrebuje mladú krv....Snažte sa deti, snažte, ale ešte veľa vody pretečie v rieke Nitra, kým so splníte Vaše vlhké sny
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # StopDvoncovi 2018-08-22 14:49
mne staci ze ti Dvonc nevadi na to aby som ta poznal. Ruka ruku myje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Pedro 1 2018-08-22 20:42
Chápeš guľové som úplne mimo politiky a len vyjadrujem svojnazor ak dovolíš. Ja si vyše 50 rokovidem svoje bol som spokojný za komárov som aj teraz. Nečakám ako dopadnú voľby moju robotu to neovplyvňuje.Zi vim sa poctivým remeslom ktoré je žiadané takz aj finančne ok. A bezmocný rozhodne nie som. Neboj nejako to dopadne Dvonc sa postará aj o neschopakov tvojho typu. Len drž sa toho čo ti nakázal. Budeš poslúchať dostaneš trafiku, veď pozri Paľo, Miloš, ... a ide to.Takze buď demokrat to sa nosí . Ja osobne som presvedčený že víťazom bude Pedro,tak kľud bude dobre
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # FAMAGUSTA 2018-08-22 11:54
No s Pištom si teda zadrel mimoriadne silno.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # StopDvoncovi 2018-08-21 10:57
@Felix: a aj sa vyjadrite k tym veciam ktore som hore spomenul: Kino palace, LIpa, vyschnute stromy, zimny stadion? A ano ked uz hovorite o miestach ako kupel, kupalisko, Amfiteater...ta k sa kludne vyjadrite aj k tomu. Ved sa chodte pozriet do inych miest! Ale predpokladam,ze vy ste neboli ani na nitrianskom kupalisku, takze nemate sajnu v akom zlom stave to tam je. A asi ani po pesej zone ste sa uz davno nepresli, ktora je v dezolatnom stave. A asi sa vozite na sluzobnom aute mestkeho uradu, lebo keby ste sa vozili na svojom, tak vam tie rozbite cesty vadia. A asi neberiet vase deti sa hrat na zdevastovane ihriska v parku. Trvalo mestu niekolko rokov , kym zakazali autam chodit do parku. Ale ano rozumiem. Musite obhajovat Dvonca, lebo ak skonci on, tak skoncite asi aj vy. Prosim Vas sa zobudte a otvorte si oci. Staci ist do susednej Trnavy a pozriet sa ako to tam funguje. Je rok 2018 a nie 90'roky v ktorych ste zaspali.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Shadow 2018-08-21 13:42
Felix je bud nejaky zaplateny prospechar, alebo tzv. uzitocny idiot. Inak si tie dristy co tu blaboly neviem vysvetlit. Vidiet vsak, ze zacina spinava volebna kampan zo strany vladnucich stran. Dvoncove bilboardy su vyslovene drze, smejuce sa do oci a hlavne nepravdive. Nehovoriac o tom, aku aroganciu predvadza pan Hecht na socialnych sietach. Pri nom je aj Dlhy slusnym gavalierom :D Hecht mi pride ako taky nitransky Blaha :D S tym rozdielom, ze ako sukromnik asi nebude presveceny marxista, ale tazky oportunista.
Neferova kampan ale predznamenava obavy sucasnych predstavitelov z nezvolenia, co mi dava miernu nadej na lepsiu buducnost tohto mesta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # herr tell 2018-08-21 13:56
Nevytešuj sa. Akákoľvek zmena v zložení zastupiteľstva voči terajšiemu stavu, by sa musela premietnuť aj do štruktúr v mestských podnikoch. To je tých pomyselných 9/10 objemu ľadovca. Keď žiješ v tomto meste, musel si už počuť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Shadow 2018-08-21 20:08
Zakladnou podmienkou zmeny v strukturach mestskych podnikov je zmena v MsZ a na primatorskom poste. Odniekial sa predsa zacat musi... :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # StopDvoncovi 2018-08-21 14:28
najdolezitejsie je , aby vsetci co su s Dvoncom nespokojni isli volit. Lebo dalsie 4 roky s Dvoncom, budu pre mesto pohromou. Treba hlavne mladym ludom prizvukovat ake je dolezie aby volit isli.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Felix 2018-08-23 08:05
na kúpalisko nechodím od roku 1985 ale po zvolení Jozefa Dvonča opakovane žiadam o vybudovaní kúpaliska s celoročným využitím a zrušením Mestského kúpeľu pre neekonomickú efektivitu, nie som zamestnancom Mestského úradu Nitra, na prepravu nepoužívam auto ale Mestskú hromadnú dopravu, v mestskom parku sa uskutočnili investície - pochopte že Mesto Nitra má aj iné priority, Jozefa Dvonča obhajujem za jeho vykonanú prácu i keď je to sním ťažké ako aj s úradníkmi MsU, nie som členom strany Smer SD iba rodák mesta Nitry. Ďakujem Vám za pochopenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # StopDvoncovi 2018-08-23 08:44
Konecne normalna reakcia od Vas. Ale je extremne smutne, ze to na co som poukazal je v tak kritickom stave. Od jeho zvolenia opakone, nie len vy, ziadate o vybudovaniekupa liska s celorocnym vyuzitim - Pan Dvonc to nie len ze ignoruje, ale este aj rozhadzuje s mestkymi peniazmi na vypisanie sutazi a podobneho. Povedzte mi jedno: naco mesto nasadilo stromy na bratislavskej , popri ceste, ked ich nasledne nepolievalo a vyschli. Je to totalna arogancia zo strany mesta. Kino Palace? V sucastnosti nie je navrh na jeho vyuzitie? Ok beriem. Ale znova mi prosim odpovedajte: Je lepsie ze uz chatra desiatky rokov? Ved ked mesto nevie co s tym ,alebo na to nema, tak treba vyhodnu zmluvu a predat to. Tak jednoduche. Zimny stadion? kolko rokov uz je v takom stave? Urcite nikoho neurazim ked poviem ze to zvonka vyzera ako mastal. A nie hokejovy stadion pre hracov , kt. su na slovenske pomery na vysokej urovni a dosahu pekne vysledky.Ale poprosim Vas odpovedat na moje otazky . Dakujem
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # StopDvoncovi 2018-08-23 08:53
A ano, zimny stadion mozno nejde zrekonstruovat za jedno volebne obdobie. Ale 3?
Pesia zona? Prosim chodte sa pozriet do TT, ako to tam vyzera. Nemozme sa cudovat ze to v NR vyzera ako v meste duchov. Technicky stav pesej zony je katastrofalny. Arogancia majitelov budov este vacsia. Mesto ak chce prilakat ludi spat na pesiu zonu, musi vytvorit co najlepsie podmienky pre najomcov a vyvijat tlak na majitelov budov aby svoje osarpane budovy zrekonstruovali . A posledna otazka: Pozrte sa kolko je herni v Nitre! Myslite ze bezny obcan chce nieco take? Preco poslanci neschvalia zakaz herni v centre?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Felix 2018-08-24 09:04
Vážený pán Stop Dvončovi, zimný štadión sa dá zrekonštruovať a to zrušením celej obvodovej konštrukcie a postavenie novej konštrukcie ktorá bude mať šírku po parkovisko. Vstupy do Arény HC Nitra budú z bokov t.j. ako na FC Nitra. Budova ktorá sa nachádza pred štadiónom, čo je nezmysel sa musí zbúrať. To čo sa investovalo do štadiónu HC Nitra t.j. na zníženie finančných nákladov za energie a údržbové práce sú nevyhnutné výdavky. Mám zato že zimný štadión nespĺňa požiadavky v súčasnosti ako aj v budúcnosti a preto treba počkať aj niekoľko rokov na vybudovanie Arény HC Nitra. Na ostatné námietky neskôr odpoviem. Ďakujem za pochopenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Felix 2018-08-23 08:01
Vážený pán Stop Dvončovi, Kino Palace - v súčasnosti nie je návrh na využite tejto nehnuteľnosti, obnova verejnej zelene sa naďalej vykonáva ale treba poukázať aj na nedostatky, na zimnom štadióne sa uskutočnili energetické opatrenia ohľade neúmerných finančných nákladov a údržbové práce - mám zato aby sa v budúcnosti na zimnom štadióne uskutočnila zásadná rekonštrukcia t.j. výmena obvodového plášťa - strecha a rozšírenie štadiónu pre vyššiu kapacitu, - pokračovanie -
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # dlhy 2018-08-23 10:05
Dostal si zlé podklady.
Kino Palace má byť súčasťou nezmyslu s názvom Kreatívne centrum.
Obvodový plášť na zimnom štadióne je už vymenený.
Strecha zimného štadióna je v úplnom poriadku.
Zimný štadión sa rozširovať nedá a nebude.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # StopDvoncovi 2018-08-26 11:05
Kino Palace - v súčasnosti nie je návrh na využite tejto nehnuteľnosti: TAK NECH TO MESTO PREDA KED NENI SCHOPNE S TYM NIECO UROBIT. Co na tam nechapes? Si naozaj nesvojpravny?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # vyhradvonc 2018-08-21 14:47
Páni ak sa primátor Dvonč rozhodne kandidovať tak vyhrá. Bude tomu tak teraz, a keď bude chcieť aj za 4 roky. Nemá proti sebe takého protikandidáta, ktorý ho dokáže poraziť. Môžete si tu vypisovať čokoľvek a utešovať sa a ubezpečovať aký silný je Hatas a ďalší, ale realita je niekde inde. Choďte sa spýtať do Párovských Hájov či niekto pozná Hatasa, do Mlynáriec, na Kynek....čo pre nich urobil, alebo čím ich presvedčil, že by ho mali voliť a dozviete sa že o ňom nikdy nič nepočuli a nikdy ho nevideli. Sociálne siete tieto voľby nevyhrajú, ani akcie v Hydeparku a môžete ma mínuskovať, len sa vráťte k tejto diskusii 11.11. 2019 a aspoň pod môj komentár napíšte....mal si pravdu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # StopDvoncovi 2018-08-21 14:50
@Vyhradvonc: a koho pojdes volit ty? 8)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Shadow 2018-11-11 03:13
Je 11.11. 2018 a pisem pod tvoj komentar: NEMAL SI PRAVDU!!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # vyhradvonc 2018-08-21 17:00
Ja budem voliť primátora, ktorý má kontakty, ktorý dokáže komunikovať s vládou, ktorý svojim spôsobom života a dosiahnutými výsledkami dokázal, že je hodný tohto postu. Nebudem voliť snílkov a najmä nikdy nie nezávislých. Pomôžem si slovami politológa:Dnes dochádza k vulgarizácii politiky. Vyzerá to tak, že stačí byť exot, lebo ľudia sa občas chytajú na ľahké, populistické riešenia. Ale takýto systém zlyháva.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc Div 2018-08-21 17:28
No to má ťažké keď nik taký nekandiduje. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # StopDvoncovi 2018-08-21 20:38
prepac, ale si tak ubohy, ze ani meno nevies povedat. Predpokladam ze v parlametnych volbach si volil SMER. ty chudak
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # neutral 2018-08-21 20:47
si si slovo POLITOLOG musel googlit ty SMERAK
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Elnoso 2018-08-21 17:56
Martin ty sa spytaj otca koho voliť ten ti poradí
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # vyhradvonc 2018-08-21 21:21
Mýliš sa nikdy som nevolil Smer a určite by som oddelil komunálnu politiku od vrcholovej. Dokazujú to aj minule a súčasné koalície.Smer sa v minulosti spojil s KDH....teraz Grešša podporuje SAS(liberáli) v koalícii s KDH...snejem sa tomu ich hodnoty sa tak výrazne líšia že ani oni nemôžu veriť tomu že majú podporiť jedného kandidáta. Komunálna politika je však iná a ak si myslíš, že 30 ročný chlapec bez skúseností a kontaktov bude pre Nitru prínosom tak ho voľ ale garantujem Ti, že by to bolo obrovské sklamanie a trpké vytriezvenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # StopDvoncovi 2018-08-21 21:28
@vyhradvonc: A ako si potom vysvetlis fantasticke posobenie 30 rocneho Brocku v Trnave. V minulosti baste KDHkov uspel len vdaka tomu, ze ludia chceli pre mesto zmenu.
ALE STALE SI NEPOVEDAL KONKRETNE MENO KOHO POJDES VOLIT!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # vyhradvonc 2018-08-21 21:53
už to tu bolo niekde spomínané to fantastické pôsobenie, ak máš google nájdeš, ale dôležitejšie sú informácie od ľudí, ktorí s ním pracujú a tie sú žiaľ zlé...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Michal Šimonek 2018-08-21 22:11
Pozor Bročka robil na úradoch, mal prehľad, robil riaditeľa pri fondoch na štátnej úrovni. A to je sakra rozdiel. To, že má niekto bradu z neho nerobí rovnakého kandidáta ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # StopDvoncovi 2018-08-22 06:47
1. ano brada z neho nerobi rovnakeho kandidata
2. hodnoty ktore zastavaju ano
3.Ani Simonek a ani #Vyhradvonc, ste nepovedali cloveka ktoreho pojdete volit. Takze trafena hus zagaga.

Namiesto toho aby ste kritizovali dvoncovu necinnost, sa tu obuvate do nespravnych ludi. To je dovod preco sa v NR tak malo toho meni. Mam pocit,ze ste si uz tak trochu zvykli na tu katastrofu menom MSU Nitra.

@Michal, cudujem sa hlavne tebe. Hlavne od teba by som cakal vacsiu podpuru pre kandidata ( nehovorim len o Hattasovi teraz), ktory ma plne zuby toho ako Nitra napreduje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-08-22 08:29
Treba sa zamysliet nad tym co som napisal. Reagoval som na porovnanie s Brockom. Lebo je to uplny nezmysel. Nemaju nic spolocne. Moj nazor.

Dvoncovu necinnost kritizujem roky, trochu objektivity poprosim. Navyse na rozdiel od inych medii v Nitre vyjadrujem nazor, nekopirujem texty z agentur.

Odomna podporu pre Hattasa necakaj, z viacerych dovodov. Koho ineho mam podporit? Namiesto toho aby odstavili Dvonca, tak mame zas zbytocnych kandidatov, ktori si zoberu hlasy. To mam podporit? Urcite nie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # StopDvoncovi 2018-08-22 08:40
ano 100% suhlasim - vela kandidatov, kt. len nahravaju Dvoncovi. A prave preto treba vytvarat spolocensky tlak na to, aby spolu komunikovali a spojili proti Dvoncovi. Ako som uz vela krat napisal: Hattasova kampan je zatial moc slaba, Ale stale pre mna najprijatelnejs ia. Ja naozaj verim,ze v NItre uz je dost ludi, kt. maju Dvoncovej neschopnosti plne zuby. Len im treba vysvetlit ze je dolezite aby isli volit. A kandidatom, kt. nesuhlasia s politikou Dvonca, zase vysvetlit, ze ked budu drzat spolu , tak ho porazia. Neni to nemozne. Pekny den Michal
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Ccc Div 2018-08-22 09:08
Ja odmietam ísť voliť "menšie zlo".
Spájať by sa mali pre niečo a nie proti niečomu.
Vidíme to pri kryskovi.
Takže ak nebude normálny kandidát je žiaľ Pedro istý víťaz.
To že teraz majú všetci plnú hubu charakteru, slušnosti a pod ma nepresvedčilo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # StopDvoncovi 2018-08-22 09:49
samozrejme je to tvoja volba. Len potom sa clovek nemoze stazovat a na nieco nadavat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Ccc Div 2018-08-22 11:14
Samozrejme ,žeje to moja volba.
Sťažovať sa budem. Rovnako ako som sa sťažoval na Prokeša, Viteka,Libanta aj keď som ich nevolil.
Sťažujem sa aj na Dvonča.
Ale alternatívu v súčasných kandidátoch nevidím.
Nitra súrne potrebuje zmenu, ale nik ju zatial neponúka.
Musím ,ale priznať ,že nejak špecálne nesledujem kandidátov :sad:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # StopDvoncovi 2018-08-22 11:16
to znamena ze pojdes volit Dvonca?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Ccc Div 2018-08-22 11:21
Nie nepojdem voliť.
Nemám koho.
Rovnako ako v prezidentských v prvom kole som si zvolil a v druhom už som nemal kandidáta atk som nevolil .
Tu to bude zrejme rovnako.
Ísť voliť a zvoliť krysku by ma asi sralo viac ako keď tam tento odpad pobudne ešte jedno obdobie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2018-08-22 12:38
Ja tiez nebudem volit mensie zlo. Ak sa nespoja kandidati proti Dvoncovi tak je vitaz jasny. A tie frazy o mensom zle, o tom koho volim a preco nevolim ignorujem. Je nerealne aby ludia volili jedneho kandidata ked ich je niekolko. To este nikdy nevyslo. Vid VUC volby.

Takze bud bude 1 protikandidat alebo mozeme uz dnes vyhlasit vitaza.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # herr tell 2018-08-22 08:32
Celkove sa ale čakalo viacej kandidátov. Spomínalo sa minimálne 8 mien.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Shadow 2018-08-22 08:02
Prečo musíme kádrovať ľudí na základe ich skúseností z komunálnej politiky? Podľa tejto logiky by sme mali zakázať deťom sa narodiť - nemajú žiadne skúsenosti so životom.
Alebo si myslíte, že je tak ťažké odvolať z postov skorumpovaných úradníkov a nastaviť transparentné výberové konanie? Je ťažké prestať kradnúť? Je ťažké obrátiť pozornosť na ľudí a nehľadieť na osobný prospech? Myslím, že na to stačí mať charakter, nie skúsenosti.
V neposlednom rade tu máme všeobecné volebné právo - právo každého voliť a byť zvolený. Alebo ideme znovu diskutovať o volebnom práve dôchodcov?!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # StopDvoncovi 2018-08-22 08:12
Moje slova Shadow. Som rad,ze su tu este ludia kt. chcu zmenu v Nitre.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # herr tell 2018-08-22 08:26
Poslanec Dovičovič alias dlhy nie je jediný, ktorý sa prepletá (chcel som použiť iné slovo) systémom dá sa kľudne povedať už desaťročia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # dlhy 2018-08-22 09:24
Môžeš byť konkrétny ako sa poslanec Dovičovič prepletá systémom?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # marky 2018-08-22 09:30
ako had. Uz aby ho nebolo
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-12 # dlhy 2018-08-22 10:59
Tak zase nič.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Pedro 1 2018-08-22 20:45
To bude furt ,.to musí vykapat
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-08-23 10:24
Nič, len nekonečná úbohosť.
Nech je diskusia na akúkoľvek tému, zmôžete sa iba na všeobecné osočovanie. Keď požiadam, aby ste konečne uviedli nejaké fakty, už sa viac neozvete a presuniete sa osočovať o kúsok ďalej.
Je to vaše slobodné právo. Tak ako je moje slobodné právo konať ako konám a písať ako píšem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Pedro 1 2018-08-23 10:48
Veď preto to musí vykapat, nech je diskusia akákoľvek ego nepustí nič konkrétne výsledkom väčšiny poslancov či už mesta alebo VUC je hovno.,Túto géniovia si riešia svoj biznis ostatné na háku.Zo spánku sa preberú raz za 4 roky . Nekonečná úbohosť
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-11 # dlhy 2018-08-23 11:11
Tak si sa konečne zmohol na niečo konkrétne: Hovno.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # vyhradvonc 2018-08-21 22:42
https://theworldnews.net/sk-news/m-galbavy-za-priatelsku-trnavu-ohlasil-kandidaturu-na-primatora

tu máš fantastické posobenie, oddchádzajú od neho jeho najbližší
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # StopDvoncovi 2018-08-22 06:49
Opytaj sa ludi v TT koho budu volit. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Ivan Janosik 2018-08-21 21:31
Nitra potrebuje zmenu. Dvonc nou urcite nie je.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Michal Mucka 2018-08-22 14:20
Ahojte, volit urcite ist treba. Ak volit nepojdete, tak nemozete ani nadavat. Vyber je slaby, ale pan Dvonc uz by mal ist do dochodku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť