Kandidatúru na primátora Nitry dnes ohlásil aj Marek Hattas

Profiluje sa ako "Zmena pre Nitru."

Vo štvrtok ohlásil svoju kandidatúru na primátora Nitry aj Marek Hattas. Potvrdilo sa tak v podstate to, čo sa v Nitre už dlhšie hovorilo. Profiluje sa ako "Zmena pre Nitru."

Ohlásenie kandidatúry si pozrite vo videu nižšie.

Volebný program je na webe hattasprimatorom.sk



Zdroj: Nitralive.sk, FB Občania pre Nitru



Komentáre  

-9 # dlhy 2018-06-14 23:04
Prečítal som si program.
Hattas primátorom = Nitra rajom na zemi
Teda podľa programu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Michal Šimonek 2018-06-14 23:20
Z môjho pohľadu je ten program nemastný neslaný, v podstate je tam to čo sa dočíta človek v článkoch tu na Nitralive za posledné roky + diskusie. Mal sa buď hlbšie/obšírnej šie rozpísať. Napríklad doprava spomína malý južný obchvat, ale chýbajú mu tam podstatnejšie križovatky a riešenia...

Reálne sa neda splniť v podstate skoro nič - ako primátor by musel mať väčšinu v zastupiteľstve a to nie je reálne. MHD - to je asi najhoršia časť programu - mesto nemá na dopravný podnik ani peniaze, ani know how a Arriva to čo by chcel nesplní. A realizácia programu je tak na 10 rozpočtov Nitry.

Zatiaľ jediný kandidát "z ľudu", politická minulosť žiadna. Podľa mňa ale prišiel neskoro, asi určite nemá šancu. Môj tip.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # StopDvoncovi 2018-06-18 11:29
Ahoj Michal Simonek, nazor ti neberiem, ale kto iny z tych co uz ohlasili, by ti vyhovoval viac ako Marek Hattas?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Vladimír 2018-06-20 20:54
Naopak, mne sa zdá jeho program, aspoň čo sa týka dopravy, dostatočne obšírny na to, aby volič pochopil načrtnutú koncepciu. A čo je hlavné, má to logiku. Osobne oceňujem pozornosť všetkým druhom mobility, nielen individuálnemu motorizmu. Netvrdím, že je to dokonalý program, no lepší som zatiaľ v tejto oblasti nevidel.

Nesúhlasím s tým, že program je nesplniteľný. Opisuje veci, ktoré inde fungujú, tak prečo nie konečne aj u nás.

Mám však obavu, či pán Hattas dokáže svoj program bez politických skúseností naplniť. Žiaľ, na presadzovanie nových vecí treba mať nielen odvahu a úprimný záujem, ale aj istú politickú zručnosť. Inak hrozí, že akokoľvek dobrý nápad jednoducho cez zastupiteľstvo neprejde.

Dotyčného nepoznám, nedokážem posúdiť, či na to naozaj má. Ale predložený program by som nehanil.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2018-06-20 21:56
Neviem koľko voličov to celé prečíta, môj názor je taký, ako som písal vyššie. Je tam niečo načrtnuté, chcelo by to heslovite a konkrétne riešenia. Toto podľa mňa nie je cesta. Taký program napíšem za 15 minút. To nemá nič s tým, aký bude primátor, čo splní.

Tá časť o MHD to sú fantázie len, to si myslím, že sa zhodneme.

Ak nebude mať dostatok poslancov, môže sa snažiť ako chce. Áno primátor je dôležitý, ale podľa skúseností vieme, že rozhoduje zastupiteľstvo. A to je problém Nitry. A bordel na MsÚ.

Ja ho nehaním, ja si len myslím, že papier znesie vela. Treba sa pozerať na to reálne a uvedomiť si, že sa tu dlhé roky nerobilo nič systematicky. Jedno volebné obdobie to nespraví.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Vladimír 2018-06-20 23:35
Zareagujem konkrétne na tú časť o MHD:
* posilnenie kľúčových liniek - reálne
* lepšia nadväznosť spojov - diskutabilné no v zásade možné, silne závislé od prvého bodu
* samostatné BUS pruhy - reálne aspoň začať, konkrétne tipy by sa našli
* nové denné, nočné, expresné spoje - tu ťažko zareagovať, pretože nevieme, čo presne má namysli
* aktualizácia grafikonu a zrýchlenie dopravy - hlavným problémom súčasného grafikonu je malý objem objednávky výkonov, ak chce počet spojov zvyšovať, je to reálne
* inteligentné zastávky - pôvodne plánované v r. 2011, stále odkladané z fin. dôvodov - ak bude vôľa, je to reálne, len treba modernizovať informačný systém vo vozoch
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Vladimír 2018-06-20 23:37
* doplnenie prístreškov - úplne reálne, deje sa to priebežne aj dnes
* posilové spoje do parku - úplne reálne a veľmi žiaduce, len treba doriešiť obratisko MHD, projekt už je
* lacnejší SMS lístok, reálne, ak MsZ bude ochotné schváliť
* spolupráca so zamestnávateľmi v PP, motivácia zamestnancov k MHD - reálne
* posilnenie zimnej údržby zastávok - reálne

Posúdenie reálnosti plánu by som videl v dvoch rovinách. Z technického hľadiska všetko čo opisuje, reálne je a normálne funguje vo svete okolo nás. Otázne zostáva len to, či je reálne zmeniť prístup MsZ k týmto otázkam.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # dlhy 2018-06-20 23:58
K poslednej vete:
Troje voľby po sebe si Nitrančania zvolili v zastupiteľstve koaličnú väčšinu Smer+KDH.
Nadávajú na ňu a opakovane ju volia.
Sú Nitrančania masochisti?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccc H8 2018-06-21 11:10
Citovanie dlhy:
K poslednej vete:
Troje voľby po sebe si Nitrančania zvolili v zastupiteľstve koaličnú väčšinu Smer+KDH.
Nadávajú na ňu a opakovane ju volia.
Sú Nitrančania masochisti?


Odpoveď je áno sú masochisti . A ty buď za to rád ,lebo by si si už v politike ani neškrtol. Teda nie len ty ,ale 99 % čo ste tam.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # dlhy 2018-06-21 11:28
V novembri bude šanca.
Nech sa páči, kandiduj a ukáž akú máš podporu a ako sa to robí.
Pindať v internetových diskusiách bez akejkoľvek zodpovednosti dokáže hocikto. Aj ty.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Ccc H8 2018-06-21 12:32
Zasa nepočúvaš občana. A tak je to vždy.
Prečo by som ja mal kandidovať? Čo ja mám komu dokazovať? Prečo sa snažíš vlastnú neschopnosť posunúť na niekoho iného?
Teda nie len ty.
Dal si otázku a ja som ti iba odpovedal. To nie je pindanie.
Inak kam sa mesto (štát) posunul od pádu socializmu je vidieť na každom kroku. Smutná realita.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # dlhy 2018-06-21 13:18
Ja počúvam občana a vždy mu hovorím ako veci stoja a to, čo si myslím. Otvorene.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2018-06-21 09:16
Realne je vsetko ak sa to zaplati a na to presne reagujem. Uz teraz doplaca mesto miliony. Je pekne napisat, ze toto vsetko chcem urobit. Ano pristresky sa doplnaju, je cyklobus, riesili sa inteligentne zastavky.

Staci teda napisat na papier a ten znesie :-)

MHD: nove busy, zastavky, linky, elektrobusy, trolejbusy, 100km bus pruhov, nočné spoje... pekny program? Mozem kandidovat?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # karirohož SIEŤ 2018-06-21 09:52
Neplatí to len pre komunálne voľby. Na predvolebné sľuby sa ľudia nechajú namotať a počas funkčného obdobia nadávajú že sa nič z toho neurobilo. Aj napriek všetkému spomenutému ich znovu zvolia.

A to platí aj o poslancoch, nielen o kandidátoch na primátorov a starostov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # MUDrlant 2018-07-05 12:50
posilnenie kľúčových liniek, lepšia nadväznosť spojov, nové denné nočné spoje, posilnenie spojov do parku, aktualizácia grafikonu=zvýše nie objemu= peniaze navyše, inteligentné zastávky= smart riešenie, ktoré tak skoro nebude= peniaze navyše, lacnejší SMS lístok=peniaze navyše, Suma sumárum drvivá väčšina návrhov je o PENIAZOCH. To som zvedavý, kde sa zoženú, keď v súčasnosti pri každom prerokovaní doplatku za výkony vo verejnom záujme sa hovorí ako veľa sa platí ( okolo 4 mega) a diskutuje sa o racionalizácii.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2018-07-05 17:26
Ved o tom som pisal - je lahke navrhnut, ale kto zaplati? Preto je ten program len fantazia. Aj to nemastna neslana.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Shadow 2018-06-15 12:34
Co keby si sa vyjadril aj k Stefekovej kandidature a k navrhu rezidentskeho parkovania v Nitre? V inom clanku som sa ta to celkom jasne opytal, zatial bez odpovede.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # dlhy 2018-06-15 13:23
1. Štefekov program som nevidel, takže ho nemôžem hodnotiť.
2. K návrhu rezidentského parkovania som sa jasne vyjadril priamo na rokovaní zastupiteľstva.
Môžeš si pustiť záznam. V aktuálnych podmienkach, v aktuálnom stave (ne)pripravenos ti a v aktuálnom znení ho nepodpo rím.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Alex 2018-06-15 08:17
Na fb má naozaj podporu a má ju aj u mňa. Na príklade Trnavy môžeme vidieť, že všetko sa dá keď je vôľa. Stačí sa ísť pozrieť do Trnavy a uvidíte ako sa menia veci ak sa peniaze nerozkrádajú ale investujú do zmysluplných projektov. Nitra potrebuje zmenu, dlho sú tu "pri koryte" ľudia, ktorí síce majú politickú podporu, ale čo z toho keď si peniaze rozdeľujú do vlastných vreciek?? Pri rozhodovaní sa držím nasledovného: som spokojný so stavom mesta? nie? skúsim teda voliť zmenu. Nitra sa už konečne musí vybrať novým "smerom" t.j. moderným, otvoreným pre spoločnosť a obyvateľov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-12 # dlhy 2018-06-15 10:00
Čo je vidieť na príklade Trnavy?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Alex 2018-06-15 10:18
napr. to ako môže fungovať vzťah mesto - obyvatelia, otvorenosť, transparentnosť .. ekologickosť, oživenie centra mesta, podpora malých a lokálnych podnikateľov a mnoho iných x vecí
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # StopDvoncovi 2018-06-18 11:30
# dlhy treba si otvorit oci
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # suhlasosobneudaje 2018-06-15 10:47
Alex, ale Bročka je právnik zato Hattas ITčkar bez výsledkov, ktorý postavil a prevádzkuje ilegálny Hidepark, ktorý je nacucnutý na štátne peniaze. Jeho komunikácia na Facebooku je žalostná. Ako a čo chce realizovať je veľmi obšírne a ambivalentné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Alex 2018-06-15 11:14
https://tv.sme.sk/v/26925/v-nitre-za-riekou-sa-deju-velke-veci.html rok 2013
ilegálna bola skládka odpadu, ktorú vyčistili
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Nostradamus 2018-06-15 11:16
Ilegálna je škôlka ktorú tam prevádzkujú
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nostradamus 2018-06-15 11:18
Ilegálne je aj stavba ktorá tam stojí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Nostradamus 2018-06-15 11:21
Číslo listu vlastníctva
3196

Výmera parcely v m2
5734

Druh pozemku
Ostatná plocha

Spôsob využívania pozemku
Pozemok, na ktorom sú skaly, svahy, rokliny, výmole, vysoké medze s krovím alebo kamením a iné plochy, ktoré neposkytujú trvalý úžitok

Umiestnenie pozemku
Pozemok je umiestnený mimo zastavaného územia obce


https://zbgis.skgeodesy.sk/mkzbgis/sk/kataster?bm=zbgis&z=18&c=18.06755,48.31491&sc=n#/detail/kataster/parcela-c/840319/4675?zoom=false
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # mudrlant 2018-06-19 11:08
zato auta lietujuce po parku a pesej zone a rozdrbane cesty su legalne. neriesena MHD a infrastruktura okolo priemyselneho parku, kamaradcafty na uradoch a cachre s pozemkami su legalne. vymierajuce centrum mesta, ludia odchadzajuci zit inam su tiez legalni... mozno by si sa mohol viac venovat tomu co je spravne, nez tomu co je legalne. zvlast ak porusenim takychto zakonov neprichadza nikto k ujme, ale naopak je prospesne sirokemu spektru ludi... ale ak niekomu sucasna garnitura vyhovuje, je jasne ze ju bude obhajovat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # elnoso 2018-06-15 08:47
Stačí pozrieť do Trnavy...primát or vo vyťahaných teplákoch ide na úrad vlády s tričkom s nápisom....nami esto riadenia mesta sa bicykluje po po pešej zóne a sekretárka hľadá výhovorky pred dohodnutými návštevami. Namiesto priamej komunikácie a riešenia problémov komunikuje cez facebook, whatsup, viber a sms. Trnavčania vedia svoje a pánboh nás ochraňuj od týchto novodobých spasiteľov , hipsterov a pestovateľov na políčkach v hideparkoch.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+13 # Alex 2018-06-15 09:33
Ja si vážim viac slušných ľudí v teplákoch ako zlodejov v oblekoch.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # elnoso 2018-06-15 09:40
Áno máš pravdu ....generálny riaditeľ Peugeotu sedí v kancelárii u primátora, ktorý sa bicykluje po pešej zóne a sekretárka hľadá 375 výhovorku prečo zase nie je prítomný napriek tomu, že si dohodli stretnutie, ale pán primátor nemá čas.....Určite je pán Hattas slušný človek, ale pri všetkej úcte bez akýchkoľvek skúseností, riadiacich schopností, kontaktov atď. V tomto ho kandidáti Dvonč, Štefek, Greššo....predb iehajú o niekoľko kilometrov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # johnnysp29 2018-06-15 09:49
Presne, a nevie ani kradnúť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # heya 2018-06-15 10:04
myslim, ze o tom maju rozhodnut obcania - tento stupidny argument "bez riadiacich schopnoti" - to co presne znamena? Ake su to riadice schopnosti? Ako viete aka je jeho pracovna napln...mozno v praci pouziva riadiace schopnosti. S touto logikou nikdy nikto nemoze nastupit na nejaku poziciu, pretoze "nema skusenosti", ktore nemoze ziskat, pretoze nie je na tej pozicii. Ten clovek postavil na nohy jeden projekt, ktory v Nitre funguje uz nielko rokov a rozsiril ho tak, ze z neho mozu profitovat vsetci obcania. Ziskal granty a teraz tam napr. funguje skolka. To je viac, ako nejaky Gresso alebo Stefek alebo Dvonc kedy dokazali. Rada by som videla nejaky priklad, ktory mi mozete napisat ohladom tychto troch panov, kde tito sami svojpomocne alebo so skupinou priatelov vytvorili nejaky dlhodoby projekt, ktory je pristupny vsetkmy. Je nacase konecne preskocit svoj tien a tieto politicke mrtvoly z 90tych rokov, ktori maju vizie rozvoja mesta tak 25 rokov dozadu, poslat do dochodku
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Nostradamus 2018-06-15 10:55
Tam kde je postavený Hidepark, je stavebná výluka a tam nemôže stáť žiadna stavba, nie stavba pripojená na siete. Zároveň sa tam prevádzkuje neoficiálna škôlka. Hidepark píše granty na Kultúru a je financovaný z našich daní. Nestojí za žiadnym IT projektom, nemá a neriadil žiadnu firmu. Pokiaľ má byť toto človek, ktorý má riadiť Nitru, tak to sa k voľbám ani unúvať nemusím.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Kamila 2018-06-15 11:07
potom mesto pochybylo že povolilo takúto stavbu. kto stojí na čele mesta? ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Nostradamus 2018-06-15 11:12
Skôr je to o obchádzaní zákona a tolerantnosti na strane mesta. A preto sa pýtam, či to je ten správny kandidát, ktorého baví zákony obchádzať a nie dodržovať?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Kamila 2018-06-15 11:32
Zákon sa nedá obchádzať. Buď to zákon umožňuje alebo nie. Prečo to teda tebe vadí keď mesto to toleruje? :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Nostradamus 2018-06-15 11:42
Vadí mi jeho spôsob fungovania. Pokiaľ je stavebná výluka na pozemku, tak to budem reflektovať vo svojom konaní. Nebudem hľadať podmienky ako tam postaviť oceľové monštrum so sieťami. Takto by si na vedľajšom pozemku mohol developer postaviť svoj zámer s tým, že aj on chce prižmúriť očko na Meste.

Mravné hodnoty tohto kandidáta sú pochybné aj keď to myslí dobre, zákon má na saláme ako aj niektorý predstavitelia na meste.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # heya 2018-06-15 13:58
ak je projekt ilegalny, nemoze sa uchadzat o granty. Bol sucastou aj EU projektu. Ako nelegalna aktivita by bol vyluceny zo vsetkych konani. Takze je jasne, ze klamete
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-06-15 13:28
Označiť 37-ročného človeka za politickú mŕtvolu z 90-tych rokov môže byť spôsobené iba stratou zmyslu pre realitu alebo zlým úmyslom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # heya 2018-06-15 09:58
zas nezvelicujte... .v Nitre primator nechodi an stretnutia, zatatuje sa a dava zakazky skorumpovanym kamaratom. Ibaze to robi v obleku. Ako ma presne komunikovat priamo s obyvatelmi? Postavit sa na namestie a davat mikrofon? Mne komunikacia cez email a fcb vyhovuje a rovnako aj mnohym ludom pod 40 rokov. Takze to nepodcenujte
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # StopDvoncovi 2018-06-18 11:33
juj lutujem tvoje IQ
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2018-06-15 09:01
Chcelo by to jeden článok s kandidátmi.
Už strácam prehľad.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Michal Šimonek 2018-06-15 09:02
Bude aj to. Zatial postupne. Dam aj anketu pred volbami.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # johnnysp29 2018-06-15 09:06
Podľa mňa je najvyšší čas si pripomenúť čo všetko Jožko dodrbal a nasľuboval.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # heya 2018-06-15 10:05
ono by bolo mozno dobre aj u kazdeho urobit clanok s rozborom programu - ale to je asi casovo prilis narocne
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Alex 2018-06-15 10:10
presne rozbor programu, prípadne doterajšie zásluhy na rozvoji mesta ako aj prešľapy... ale naozaj nestranne... svoju tvár na billboard a sľuby vedia dať všetci ale dôležité sú činy!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-06-15 10:13
Nech sa páči sprav :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # Igor Hubinský 2018-06-15 10:43
Mne sa tento kanditát páči. Každý, kto sa pokúsil zorganizovať čo i len narodeninovú oslavu, musí uznať, že viesť dlhodobo úspešný projekt akým je Hidepark vyžaduje mimoriadne organizačné, manažerské, komunikačné atď schopnosti. Myslím, že tými ďaleko prevyšuje akéhokoľvek iného kandidáta... Osobne by som sa asi v kampani príliš "nebročkoval" a išiel skôr vlastnou cestou, čo by pre M Hattasa nemal byť problém.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Nostradamus 2018-06-15 11:00
Za Hideparkom, stojí skupina ľudí nie sám Hattas. Skús sa ho spýtať ako doteraz financoval Hidepark a aký podiel za tie roky tvoria financie z verejného rozpočtu Mesto, VUC, Štát. Pokiaľ by bol jeho projekt úspešný, tieto peniaze by nepotreboval. Slniečkári :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Kamila 2018-06-15 11:03
úspešnosť projektu sa nehodnotí na základe peňazí, ale na základe pridanej hodnoty pre spoločnosť . Materialista
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Nostradamus 2018-06-15 11:09
Tak svoju logiku skús vysvetliť slobodnej mamičke na materskej, ktorá dostáva 230 Eur a okrem iného zo svojich daní financuje nedobrovoľne nejaký Hidepark v Nitre na ktorý vôbec nechodí. Socialitka
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Igor Hubinský 2018-06-15 11:29
Vždy, keď sa v internetovej diskusie spomenie slobodná mamička, niekde vo svete zomrie hladné mačiatko:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Kamila 2018-06-15 11:38
Idem na to tvojou logikou. Ak by bola táto slobodná matka úspešná, tieto peniaze by nepotrebovala. Porovnávaš dve neporovnateľné veci :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # mimi 2018-06-15 12:09
ako vieš, že tam slobodné mamičky nechodia? práve hidepark robí dosť akcií pre mamy a deti, narozdiel od mesta... myslím si, že práve hlasy mamičiek získa tento kandidát...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # heya 2018-06-15 13:54
co pre hypoteticku slobodnu mamicku urobil primator, ktory ma este velky rozpocet k tomu? BTW v Hideparku je skolka a hypoteticka slobodna mamicka tam napr. moze ist zadarmo na workshopy a nechat tam dieta hrat sa. Co pre hypoteticku slobodnu mamicku urobitl Stefek alebo Gresso?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # heya 2018-06-15 13:56
materska sa nedani. A ak teda pouziva svoje hypoteticke dane, tak idu bohuzial napr. na predrazeny DVoncov elektromobil, podivne usb lavicky a stavbu parkoviska...aj ked ho motno nepouziva
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Igor Hubinský 2018-06-15 11:19
Nostradamus, ty detektív:) Veď entity, ktoré finančne podporujú Hidepark, vrátane tých štátnych, sú jasne a transparentne uvedené na internetovej stránke Hideparku (http://www.hidepark.sk/). Sú to verejné zdroje a z verejných zdrojov sa podporujú neziskové aktivity, ktoré majú zmysel, ale nie sú schopné sa sami uživiť. Je to úplne normálna funkcia moderných štátov (akokoľvek chápem, že nad tým budeš musieť chvíľku premýšlať). Ty sám by si ale mohol takéto zdroje čerpať, ak by si preukázal dobrý nápad a schopnosti. Veľa šťastia"
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # Nostradamus 2018-06-15 11:30
Tak Sherlocku, kde vidím koľko financií čerpali zo štátnych inštitúcii? Žiaľ nikde. Lebo jeho financovanie je netransparentné . Potom by sme sa mohli zamyslieť, či by tieto peniaze nemohli byť lepšie využité. Prečo vlastne musí tieto peniaze čerpať? Keď je taký pokrokový mal predsa využívať iné zdroje.

Ak myslíš moderné štáty, asi máš na mysli všetko od nás na západ. Socializmus je fajn, ale v tedy ak máme dôležitejšie priority vyriešené, potom môžeme riešiť zábavu pre pár ľudí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Igor Hubinský 2018-06-15 11:41
Nostradamus, vyššie si preukázal schopnosť čerpať informácie z katastra nehnuteľností. Určite zvládneš aj napísať žiadosť podľa informačného zákona a spýtať sa štátnych inšitúcií, koľko prispeli Hideparku. Máš na tie informácie právo! Potom o tom napíšeš blog, zverejníš ho a ja si to s radosťou prečítam, pretože ma to celkom zaujíma.

Modernými štátmi som myslel práve krajiny na úplne opačnom konci sveta ako uvádzaš ty, napríklad Južnú Kóreu alebo Japonsko:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Miloslav 2018-06-15 14:44
Keby sme prepočítali dobrovoľnícku prácu na peniaze, čiže aby jej prínos pochopili tí, ktorým ide len o ne, tak by granty HP, ako aj iných neziskoviek boli len smietkou. Ale smietka v oku druhého sa vidí ľahšie ako ...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # heya 2018-06-15 14:06
ked uz sme pri tom - kde je mozne najst program Gressa alebo Stefeka? Nenasla som ziaden web
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-16 # dlhy 2018-06-15 15:57
Skutočne by ma zaujímalo, čo za hlupáka dokáže mínusovať úplne jednoduchú a k debatovanej téme patriacu otázku.
Čo je to za primitivizmus?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Nephilim 2018-06-16 15:46
Tiež si to hovorím, niektorí ľudia to robia asi už len z princípu. Katastrofa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # mirecNR 2018-06-26 20:09
Stefekov program je tu, https://nitrianskyprimator.sk/#program
o Gressovom programe je viac tuto: http://www.nitralive.sk/info-o-nitre/komunalne-volby/65741-jan-gresso-kandidatom-sirokej-koalicie-na-primatora-nitry
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Zvedavec 2018-06-15 22:00
Možno by bolo fajn, ak by niekto vysvetlil, ako to bolo s Hidepumpou, na ktorú dostal HP grant niekoľko tisíc eur, a potom ju museli zbúrať, pretože bola postavená pod elektrickým vedením.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Ilona 2018-06-19 19:35
Chlape Ty sa zakop 100m pod zem
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Jožko zo SMERU 2018-07-04 10:43
A kde Marek zoberie peniaze na realizáciu programu, keď som Nitru zadĺžil až po uši :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # ŠŠ 2018-07-04 15:54
slušňáci“ sú prepojení na politické ambície Kisku, médiá Esetu a Penty, čo znamená strany Progresívne Slovensko a Spolu, ide o budúcu podporu zvolených kandidátov pre najbližšie parlamentné voľby. Rovnako sa týmto rezervuje podpora pre kandidáta Esetu Roberta Mistríka v prezidentských voľbách.
Penta a Eset kampaň Marekovi zaplatia......a realizácia programu....veď čo som mohol keď nebolo z čoho...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # heya 2018-07-05 15:31
boze to su zas konspiratorovin y. Jasne, stovky tisic eur dostane niekto len tak od ESETU. tato konspiracna kampan zacina byt nechutna. Smeraci chytaju paniku?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # nitricka999 2018-07-04 11:19
Aj som ho chcel voliť, ale kedže ho podporuje Slušné Slovensko tak určite ho voliť nebudem.
Akože slušné Slovensko títo sopliaci a Sulik, Matovič a ostatná háveď nie ďakujem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Kamila 2018-07-09 10:42
podla coho usudzujete ze ide o haved? lebo Robko povedal ze su to sorosove deti platene zahranicim a chcu sposobit prevrat? :D kvoli takym zatemnenym mozgom sa tu na Slovensku mame tak ako sa mame .. lebo ich je zial vacsina.. odporucam citat menej konspiracnych sprav a radsej sledovat realitu aka je .... nase peniaze ktore poctivo pracujuci odvadzaju statu sa rozkradaju cez pofiderne tendre a predrazene statne zakazky a vyvoleni si uzivaju nakradnute ale vsetko je v sulade zo zakonom lebo dokazy maju v rukach zlodeji!! Kvitujem iniciativu za slusne Slovensko som bezny pracujuci obcan nijak politicky neangazovany a hneva ma kolko mi stat zo mzdy odtrhne a ten efekt tu na Slovensku nie je citit !!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # tabáň 2018-07-10 06:26
Pofidérne tendre a iné čudné zakázky nie sú len na úrovni tých štátnych.

Kopec toho nájdeš aj na komunálnej úrovni.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť