(Aktualizované) Cestu medzi Nitrou, Dražovcami a Čakajovcami čakajú uzávierky, otvoria novú cestu pri JLR

Aktuálne informácie z výstavby ciest v okolí závodu Jaguar Land Rover Nitra

V súvislosti s výstavbou a rekonštrukciou ciest v okolí Dražoviec a závodu Jaguar Land Rover je naplánovaných niekoľko cestných uzávierok, otvorená bude nová cesta popri rieke Nitra.

Logistická cesta, ktorá povedie popri rieke Nitra a areáli Jaguar Land Rover, bude odovzdaná do užívania v apríli. Primárna časť konštrukčných prác bude dokončená do 9. apríla 2018.

Cesta I/64 Dražovce - Čakajovce bude uzatvorená od 28. apríla od 6:00 hod. do septembra 2018 Cesta II/593 smer Lefantovce bude prejazdná cez križovatku za Dražovcami obojsmerne.


Zmena v cestovnom poriadku na linke 403 407 Nitra – Lefantovce

"Z dôvodu pretrasovania linky cez novovybudovanú komunikáciu popri rieke Nitra, nebudú zastávky Nitra, Dražovce, pri kríži Nitra a Dražovce, Belopotockého ul. od danému dátumu obsluhované. Súčasne sa zastávka Nitra, Dražovce, Rázc. Priemyselný park presúva na ulicu Dolné hony k čerp. stanici REAL-K. Linka 403410 Nitra – Podhorany ostáva zatiaľ bez zmeny," informuje Arriva Nitra.


Uzávierka I/64 od R1a po Dolné Hony koncom leta

Uzávierka čaká aj cestu I/64 v úseku od R1a po ulicu Dolné Hony - PP Sever a to v mesiacoch jún/august. Dôvodom uzávierky je súčasť plánovaných rekonštrukčných prác a opráv ciest II. a III. triedy ako aj ciest poničených výstavbou závodu JLR. Etapizácia je koordinovaná s príslušnými orgánmi vrátane polície SR tak, aby došlo k minimalizácii dopadu na verejnosť.

Jaguar Land Rover preložka I/64 Nitra-Dražovce



Zdroj: Nitralive.sk



Komentáre  

+1 # johnnysp29 2018-04-18 08:50
Druhá polovica apríla a uzávierka je stále neaktuálna.
Cez víkend som sa bol prebehnúť na bicykli po logistickej ceste, spravil som aj nejaké foto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2018-04-18 10:01
Niečo dodatočne opravovali. Dátum sa snažím zistiť. Foto sa chystám spraviť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # johnnysp29 2018-04-18 10:42
Od začiatku je všetko okolo JLR strašne utajené, o ničom neinformujú, k informáciam sa ťažko dopátrať.
Nemyslím že sa to zmení po spustení výroby.
Nič ich nezaujíma, do ničoho sa neangažujú.
Myslel som že to bude pre Nitru plus ale zmenil som názor.
Je a bude to len horšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # dlhy 2018-04-18 13:59
To, čo píšeš, som ja tvrdil už pred tromi rokmi.
Trvalo to síce skoro tri roky, ale vidím, že už sa začína rozjasňovať viacerým.
Bude to (možno) prínos pre Slovensko, ale morová rana pre Nitru.
Práve preto, že štát do Nitry síce umiestnil (na slovenské pomery) obrovskú investíciu, ale na riešenie súvisiacich infraštruktúrny ch problémov sa absolútne vykašľal.
Štát túto investíciu JLR v objeme cca 1,4 miliardy € subvencuje asi 600 miliónmi €.
Pre súkromného investora štát našiel 600 miliónov, pre Nitru nič. Ak nepočítam 3 milióny na športoviská.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # johnnysp29 2018-04-18 14:04
Keby ten zubatý primitív a jeho kumpáni zalobovali tak by z toho malo niečo aj mesto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2018-04-18 19:47
Johny,
lobovať a reálne niečo dosiahnuť od štátu aj od JLR sa dalo v roku 2015. Pred podpisom zmluvy primátorom.
Bol som jediný, ktorý o to žiadal od marca 2015, aj v novembri 2015, kedy na základe polstranového, priamo na zastupiteľstve predloženého návrhu (v rozpore s rokovacím poriadkom) 26 poslancov odhlasovali primátorovi súhlas s podpisom zmluvy o strategickom parku so štátom a JLR, o ktorej nič
nevedeli.
Už je neskoro. Už sa dá iba pokúšať sa minimalizovať valiacu sa katastrofu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # johnnysp29 2018-04-18 23:31
Dobre spýtam sa priamo, slušne povedané.
Nehovorme v hádankách.
Načo nám je primátor, ktorý nie že nič neurobí pre mesto a pre ľudí ale je pre nich príťažou.
Načo?
Otvoríme už oči ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Ccc H8 2018-04-19 05:37
No úplný samaritán. Čo my by sme bez teba robili. Ty jediný si ten správny, čo vždy dbá na blaho občanov. Jediný bojovník a správny človek. Všetci ostatní sú tí zlí.
Mna s teba normálne napína. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-04-19 07:53
Mne sú pocity zákerných rýpalov spoza klávesnice ukradnuté.
To, čo som napísal, sú jednoducho fakty. Hlasovania zápisnice zo zastupiteľstva sú k dispozícii.
Ľutujem ťa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ccc H8 2018-04-19 14:08
Uff Uff. Teraz si mi naložil. A presne si to napísal, ľahko a dá pozrieť pod čím si podpísaný, resp za co si hlasoval. Jedna lastovička leto nerobí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # dlhy 2018-04-20 08:09
Super.
Verím, že keď je to také jednoduché, dáš to sem a nebudeš len bohapusto obsierať.
Už sa teším. Iste si všetci radi prečítajú pod čím som podpísaný a za čo som hlasoval.
Takže poď do toho.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Ccc H8 2018-04-20 08:26
Je mi ľúto že si to sám nepamätáš. Myslím že by si nemal robiť to čo robíš. Ak si nedokážeš zapametať a co si hlasoval. A vyžaduješ od iných aby ti to dohĺadali. Skus lekára možno ti pomôže. Aj keď si to nemyslím. Ty si proste nula ktorá si musí niečo dokazovať. Neviem ako sa to tvoje ochorenie vola. Nie som psychiater. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # dlhy 2018-04-20 10:33
Takže ako obyčajne nemáš nič.
Len hlúpe reči.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Ccc H8 2018-04-20 10:43
Presne tak. Hlúpe reči. S hlupákom sa dáju viesť iba hlúpe reči.
Škoda času. Či si si myslel ze teraz budem hľadať v zápisniciach kde ako kedy? Lebo ty si si povedal? Sa zobuď. Rozkazovať si môžeš doma. Už som to napísal navštív lekára. Máš pomýlené veci ako fungujú. Nemýl si svoje choré výplody s realitou. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2018-04-20 11:37
Prečo by si mal hľadať?
Veď píšeš, že vieš čo som urobil a ako som hlasoval.
Potom nemôže byť žiadny problém, aby si to zverejnil.
Buď to vieš a zverejníš alebo nezverejníš a budeš dookola iba sprosto ohovárať, čím potvrdíš, že si obyčajný klamár.
Si na ťahu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Ccc H8 2018-04-20 11:52
Citovanie dlhy:
Mne sú pocity zákerných rýpalov spoza klávesnice ukradnuté.
To, čo som napísal, sú jednoducho fakty. Hlasovania zápisnice zo zastupiteľstva sú k dispozícii.
Ľutujem ťa.


Si debil. Viac k tomu nemám.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2018-04-20 12:38
Čiže nemáš NIČ.
Iba primitivizmus, urážky a výmysly.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-04-18 14:59
Nitra ma svoj rozpocet a keby tie peniaze dlhe roky idu tam kam maju tak sme tu nemuseli toto riesit.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-04-18 19:27
Nemáš pravdu.
To, čo by bolo treba v Nitre a okolí urobiť (aj) v súvislosti so strategickým parkom a JLR rádovo prevyšuje finančné aj kompetenčné možnosti mesta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-04-18 19:55
Ja nepisem o obchvatoch a velkych stavbach. Pisem o tom co tu malo fungovat a nefunguje - parkovanie, mhd, cesty... ani len tie existujuce cesty nie su v dobrom stave.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-04-18 20:09
Ale téma článku a diskusie sú práve obchvaty a strategický park.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Hmmm 2018-04-18 20:17
johnnysp29... Ja som tiež zmenil názor a myslím, že je to pre Nitru mínus a veľké mínus. Čakal som, že budú mať základné a dôležité veci dohodnuté medzi sebou (štát a JLR) riadne v zmluvách, a to minimálnu výšku miezd, povinnosť zamestnať Slovákov a podobne. Hlavne ak štát dotuje túto investíciu stovkami miliónov dolárov. Teraz to začína vyzerať tak, že nič si z toho nedohodli zmluvne a ak bude pravda to, čo sa hovorí, že tie základné platy v podstate väčšiny zamestnancov - robotníkov budú nižšie ako priemerná mzda a ešte tu navozia Srbov, či Rumunov, tak katastrofa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2018-04-18 20:18
Asi to bol len pekný marketingový trik Fica pred voľbami, ale že aj takto to poserú som nečakal. Už teraz vídam v obchodoch rôznu chamraď. To si nevie štát hodiť zákonom napríklad, že občania z krajín mimo EÚ môžu tvoriť povedzme do 10% zamestnancov každého zamestnávateľa ? A bolo by to vybavené. Takto sem navozia Ukrajincov a Srbov, Slovákom, ani Nitre to nepomôže, akurát čo sa zvýši kriminalita. Dnes som videl v meste dve autá s asi Srbskými značkami a boli to novšie autá, takže pasáci muklov už sú tu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Martin2525 2018-04-27 14:39
Skúsim zareagovať...my slím že percentuálna otázka cudzích pracovníkov je vyriešená v legislatíve EU o voľnom pohybe pracovnej sily. Ďalšia vec, mám kamarátku ktorá pracuje v JLR (robotník) asi pol roka, plat 650€ brutto (nenabehnutá výroba), po nabehnutí výroby 1150€ brutto. Čo sa týka cudzincov, vraj ani jeden, teda okrem anglánov samozrejme. Tá "chamraď", ktorú si videl v obchodoch je z parku pri JLR (GESTAMP a pod.)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2018-04-27 14:58
Ak to tak bude, že bude mať robotník v základe cez tisícku, tak to bude super. Neviem ako je to legislatívne poriešené v rámci EÚ koľko môže % pre zamestnávateľa pracovať cudzincov. Avšak nejaký tí Srbi, Ukrajinci doplnení o Rumunov (občania EÚ) a nie sme moc z toho aj tak vysmiaty. Ak tam bude ale plat fakt cez tisíc €, tak myslím, že zoženú aj Slovákov a to aj z NR. Koľko ľudí ak sa im bude chcieť robiť si povie, že kašlem na to miesto v štátnej správe za 5 stoviek, keď môžem mať raz toľko tam uvidíme :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Ondro 2018-04-18 17:09
Zaručený tip z dobre informovaného zdroja. Od 28.4.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # pohodicka 2018-04-23 12:05
Citovanie Michal Šimonek:
Niečo dodatočne opravovali. Dátum sa snažím zistiť. Foto sa chystám spraviť.

nevieme už dátum otvorenia tej cesty??
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Thx 2018-04-20 09:36
Isto? Značenie je zakryté, ale dátum som nikde nevidel. Pri uzávere križovatky Nitra Sever boli pri cestách bannery s dátumom uzávery.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Ondro 2018-04-20 21:43
Isto a od 6.00 hod.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2018-04-23 14:30
Toto je fakt choré.
Arrive dali vedieť o termíne uzávierky ale na ostatných serú.
Zvýrazni prosím ťa v článku .
"Spoločnosť MH invest komunikuje veľmi slabo."

Díky za info.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-04-23 14:33
Termín mal byť už všade zverejnený a nie je nikde len na Arriva webe. To je absurdné. MH invest mi poslali najprv len info, že to bude druhá polovica apríla, na ďaľšie emaile nereagovali. Tak som dnes poslal znovu podľa infozákona a môžem čakať... majú na to 8 dní.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # dlhy 2018-04-23 18:07
To je presne to, o čom píšem a čo tvrdím od úplného počiatku tejto investície..
MH Invest (= štát) má v súvislosti so strategickým parkom a JLR Nitru a jej obyvateľov úplne na háku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # heya 2018-06-23 11:34
odpovdali nakoniec?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2018-06-23 12:59
Hej ale uz zbytocne :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Marek /Dražovce/ 2018-05-28 23:01
Ešte sa nevie kedy otvoria úsek Dražovce - Čakajovce?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # M1RKO 2018-06-22 23:10
Neotvoria. Cesta I/64 smer Dražovce - Čakajovce bola zrušená :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # 91terminator 2018-06-23 10:34
najviac sa mi páčia tie klopené kruhové objazdy v okolí priemyselného parku sever Nitra, ked bude v zime náhle poľadovica a bude sa snažiť prejsť tade kamion, tak sa tam hneď aj vysype do zvodidiel. Takéto vzácne extra klopené kruhové objazdy vedia postaviť nikde inde len na Slovensku. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Marek /Dražovce/ 2018-06-28 00:21
Ten septembra 2018 má byť akože vtip? lebo ak áno tak som sa pobavil ale ak je to skutočne tak môžem vedieť nejaké opodstatnenie?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2018-06-29 16:17
Zrejme to otvoria až keď bude hotový celý obchvat Dražoviec.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2018-06-29 16:18
Nemáme info od kedy bude uzavretá cesta pri Šindolke smer Dražovce ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # johnnysp29 2018-08-09 13:36
Prečo mám pocit že dokončenie obchvatu Dražoviec je v nedohľadne a máme sa uspokojiť s logistickou cestou a držať hubu, resp s prejazdom cez Dražovce ešte komplikovanejši e ako pred výstavbou obchvatu ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť