Rekonštrukcia Univerzitného mosta začne v máji (neoficiálne info)

Isté však je, že rekonštrukcia spôsobí veľké problémy v doprave

Vo februári sme informovali o začiatku rekonštrukcie Univerzitného mosta, termín mal byť koncom marca. Nestalo sa tak a podľa našich neoficiálnych informácií sa začiatok posunul na máj.

Isté však je, že rekonštrukcia spôsobí veľké problémy v doprave - Nitre chýba minimálne jeden most a nie je preto veľa možností kadiaľ smerovať obchádzkové trasy. Wilsonovo nábrežie, Chrenovský most a cesty pod Zoborom čakajú ťažké časy. Najhoršie to bude počas výstav na Agrokomplexe.



Zdroj: Nitralive.sk



Komentáre  

+3 # LubosNR 2019-04-02 21:35
To sa dalo čakať znovu sa to bude len presúvať a znovu s toho nič nebude. Asi čakajú kým sa ten most zrúti. A bude na Slovensku druhy Janov. Len bolo by to s tým rozdielom že tam padli na zem v Nitre by autá popadali do rieky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Vladimír Š. 2019-04-02 21:40
Čo sa znovu bude posúvať? Odkedy SSC (konečne) vysúťažila dodávateľa, rozbehli sa všetky nevyhnutné procesy. Nič sa neposúva, pokiaľ mi je známe. Termín začiatku dopravných obmedzení by mal byť okolo 24.5.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2019-04-02 23:11
Odovzdali stavenisko v marci, informácie z SSC hovorili o termíne začiatku marec/apríl. Teraz mám info, že máj. 24.5. je dosť vzdialený marcu. Už mali robiť pekne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Vladimír Š. 2019-04-03 14:42
Samozrejme nemôžem tvrdiť, že taká informácia nebola, no ja osobne som ju nezachytil.

Stavenisko mali odovzdať v marci (stalo sa), rekonštrukciu vykonať do 18 mesiacov (uvidíme). V okruhu ľudí, s ktorými som v kontakte, bolo od začiatku jasné, že reálne práce vzhľadom na potrebu získania množstva povolení začnú v priebehu niekoľkých mesiacov. Informáciu, že sa tak má stať v marci, som čítal len v médiách, ale neviem aký mali a či vôbec mali zdroj takejto informácie (a či si napr. nechtiac nezamenili pojem prevziať stavenisko s pojmom začať realizáciu stavby).

Podľa mojich informácií je termín 24.5. kľúčový z dôvodu dohodnutého zníženia hladiny vody v rieke.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-03 14:54
Stavenisko odovzdali v marci áno, ale podľa mojich informácií začiatku prác predchádzalo stretnutie na meste a príprava. Neviem čo to všetko obnáša, očakával som, že sa začne koncom marca. Nehovorím o obmedzeniach samozrejme, očakával som nejaké prípravné práce - demontáž osvetlenia, zábradlia, chodník atď. Budem sa ešte samozrejme informovať. Slovenská správa ciest mi nevie odpovedať. Posledná info je, že nie je harmonogram prác ešte.

Ďakujem za info.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Orim 2019-04-05 14:27
Ako môže byť harmonogram prác keď Tí géniovia pre zdvihnutie mosta o 3 cm na výmenu ložísk chceli zasypať koryto Nitry z dvoch tretín, čo im samozrejme životné prostredie nepovolilo, takže teraz hľadajú náhradné riešenie. Keď chce niekto niečo robiť mal by mať reálne predstavy aby to nedopadlo ako s obchvatom Drážoviec, mimochodom sa šíria reči o uzavére od kruháču v pp po Šindolku tiež v máji......
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Mucka 2019-04-02 22:52
budem sa opakovat, ale...pokial ludia presadnu do MHD, problem v doprave bude omnho prijatelnejsi.. .
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # johnnysp29 2019-04-03 12:12
Aj ja sa budem opakovať.
Mesto nie je možné obísť ak cestujem:
ZM-NZ
TO-NZ
ZM-SA
TO-SA
Samozrejme platenú R1 ktorú niektorí mylne nazývajú "obchvat" nerátam.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Mucka 2019-04-03 13:31
Predpokladam, ze percento ludi, kt. pouzivaju tento most a zaroven cestuju na tychto tvojich trasach, tazko dosahuje hodnotu 5 percent.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2019-04-05 09:33
R1(A) pekne zarataj. Na to sluzi!!!
ZM-NZ: R1
TO-NZ: R1
ZM-SA: R1
TO-SA: R1

Ziadne auto na tychto trasach nema dovod ist cez centrum mesta
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2019-04-05 10:05
Takto keď to napíšeš to vyzerá ako z rozprávky :-) Realita je inde. Nikto nepôjde po R1 pretože chýbajú križovatky. Pozri si mapu a pouvažuj. Už to tu riešime roky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2019-04-05 12:54
Je to aj o mysleni ludi a vzajomnej ohladuplnosti. Ked idem z Klokocina napr. do Maxu, tak idem po severnom obchvate a nie cez centrum. Naco mam upchavat centrum a smradit tam? Je to bud o nevedomosti ludi (neochote zamysliet sa), alebo razia nazor "ja chcem toto, ostatnych mam v p*ci" (na Slovensku velmi oblubeny).
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # DDT 2019-04-05 10:18
Takže všetci si povinne musia kúpiť diaľničné známky?
No to ma nenapadlo.
A otázka ako vyuziješ R1 A na trase zZM-NZ?
ZM-SA?
Nehľadiac na to že aj od TO budeš musieť ísť cez centrum , tam vyuziješ asi 1 km R1A .
Niekto si mýli mobilizáciu a kanalizáciu. :lol:
Príklad ako má vyzerať obchvat okolo mesta je v Galante. Tam sa to dá obísť OBCHVATOM.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2019-04-05 12:59
Kto nema 50 Euro na rocnu znamku, tak nech si auto radsej nekupuje. Servis a prevadzkove naklady stoja rocne ovela viac. Nevraviac o amortizacii. Znamka je z tohto pohladu zanedbatelna suma. Co sa tyka tras ZM-NZ a ZM-SA, daj si to do googlu a aj on to taha po R1 a nie cez centrum. Vsetky tranzitne cesty do TO sa daju spravit po R1 a R1A. Nitra nema obchvat v pravom slova zmysle, ale aj to co je, sa da krasne vyuzit.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # DDT 2019-04-03 14:28
ZM_SA určite 100 %
TO_SA odhadom 80 %
ZM_NZ 100%
Ty žiješ v akom meste?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Mucka 2019-04-03 21:43
Asi hovorime o dvoch roznych veciach:
Ja hovorim, ze zo vsetkych aut, co prejdu cez most, kolko percent su auta co idu ZM-SA a podobne?
Jasne ze tieto auta moc na vyber nemaju. Ale je vela ludi co si vezu lenive zadky z chrenovej do centra na aute. A preve tyto ludia by mali presadnut do MHD alebo ist pesi...peace :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # DDT 2019-04-03 22:06
Zrejme som nepochopil.
Nič to ,ale nemení na veci že to nebude tých 5 % deklarovaných.
S druhou časťou príspevku samozrejme súhlasím.
A práve tí ľudia budú stáť v zápchach a nadávať :sad:
Pretože už dnes a denne blokujú prejazd križovatkou.
Lebo vidia ,že nemajú kam pokračovať pri jazde chrenovej do mlynov ,ale odbočia aj tak. Veď nech si aj ostatní účastníci postoja ,aj keď tam nenmajú namierené. :cry:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2019-04-03 22:27
Ja som nepochopil preco ludia nejazdia cez krizovatku Mlyny ale idu cez CSA poza Mlyny... ved to je uplny nezmysel. Potom su zapchy a chaos. Sledujem to uz dlhsie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Mucka 2019-04-04 13:48
No a ja som zase nepochopil,prec o tak vela ludi jazdi autom. Potom sa netreba cudovat ze ten chaos je.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2019-04-04 16:09
Uvedomujes si, ze ide aj o tranzit cez mesto? Ci maju na bicykloch jazdit vsetci? Odtial potial. Uz ma to hneva tieto extremne cykloteroristic ke nazory.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Michal Mucka 2019-04-04 16:40
A mna hneva lenivost ludi. Nikto neocakava, ze vsetci budu chodit na biku. Poukazujem na to, ze mnoho ludi by mohlo zamenit auto za bike. Ale neurobia tak Lebo su lenivci. SA pozri kolko aut je pred hokejovym stadionom pocas hokeja. Hadam mi nechce povedal, ze vsetci tam prisli autom Lebo musis. Wake up
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2019-04-04 20:26
Neodbacaj od temy. Piseme o doprave v centre a o moste. Kedze po Wilsonku ide vnutorny okruh, oficialne tym smerujeme vsetky auta prave tam. Aj tie ktore len prechadzaju mestom. Kedze obchvat nie je dorieseny tak ako by mohol byt. Takze zbytocne vytahujes bicykle. Bicykle nam nepomozu. Pomoze nam dalsi most. Ved si zober ze od SPU uz dalsi most nie je a to je po koniec Krskan niekolko km.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Mucka 2019-04-04 21:12
Mostov je dost. Len aut je Vela. Celu dobu hovorim o tom istom: cim viac ludi presadne z aut na mhd alebo bike, o to bude dopravna situacia lepsie. Aj Bez dalsieho mostu
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2019-04-04 22:07
Mostov je dosť? Tak potom neni o čom ďalej s tebou diskutovať bohužiaľ.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Mucka 2019-04-05 08:57
v Bratislave su 3 mosty, v Kodani su 3 mosty, ale v Nitre 3 nestacia.Skus mi odpovedat na tuto otazku ANO alebo NIE. POmohlo by dopravnej situacii na uni.moste, keby aspon kazdy piaty sofer presadol do MHD/na bike?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2019-04-05 09:17
A v tychto mestach jazdi vsetko cez jednu krizovatku ako v Nitre? Nezavadzaj!

Nie nepomohlo. Zabudni na tieto cyklo sny. Je to fantázia. Rozmyslaj realne co je mozne zrealizovat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Mucka 2019-04-05 10:53
Pre ludi ako ty to asi aj vzdy bude fantaziou. Len potom nefrfli ze je v meste vela aut a ze vsetci idu cez jednu krizovatku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2019-04-05 11:27
Podľa teba v Bratislave jazdia všetky autá cez most SNP? Lebo porovnávaš neporovnateľné.

Posledný komentár tvoj bol od veci úplne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michael Mucka 2019-04-05 12:01
[quote name="Michal Šimonek"]Podľa teba v Bratislave jazdia všetky autá cez most SNP? povedal som niece take?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-05 12:11
"v Bratislave su 3 mosty, v Kodani su 3 mosty, ale v Nitre 3 nestacia" - nech sa páči. V Bratislave je viac mostov ale to je jedno dajme tomu že 3 - cez všetky jazdia autá a teda nie je to len 1 most ako v Nitre - Univerzitný. Chápeš, že v Nitre nemáš na výber? Keď uzatvoria Univerzitný most tak koniec. Všetko je o tomto moste. Neexistuje alternatíva od tohto mosta až po koniec Krškán. Ukáž mi v ktorom inom meste je rovnaká situácia? V ktorom meste je most v centre a potom X kilometrov nič?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Mucka 2019-04-05 15:38
v nitre mas este dalsie dva mosty na vyber. Vsa citaj co pises. To ze si vela vodicov vyberie univerzitny most, je druha vec. Na vyber vsak mas. A ano kamiony su problem. Auta vsak nie. To soferi tych aut su problem. Peace.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # DDT 2019-04-05 10:08
Lanfranconi, most SNP, Starý most (električky, peši,bicykle, záchranári),mos t Apollo, Pristavný most,
Ako rátam tak rátam kde sú tie tri?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Mucka 2019-04-05 10:50
pardon 4 ( kedze hovorime o autach)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Vladimír Š. 2019-04-04 18:27
Konkrétne čísla nám, verím, povie pripravovaný PUM. Ale dovolím si vysloviť názor, že podiel tranzitu sa preceňuje. Nie tranzit, ale vnútromestská a predmestská individuálna doprava nám plní ulice. Presvedčili sme sa o tom už v roku 2011, keď sa po otvorení R1 nekonal žiadny zázrak a na väčšine ťahov premávka poklesla zanedbateľne.

Som naozaj zvedavý na analýzy v rámci PUM-u. Od jeho spracovateľov som zachytil zaujímavý postreh, že z ich doterajšej praxe je Nitra mestom s najkratšou priemernou dĺžkou jazdy autom. Inými slovami, v porovnaní s inými mestami štartujú Nitrančania auto na prekvapivo krátke trasy. A toto podľa mňa na debatu je.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-04 20:28
Ved prave o to ide, ze obchvat je zle postaveny a preto to ide vsetko cez mesto. Ja mam okna do Stefanikovej takze viem co tu jazdi den noc a nie su to domaci. Kamiony idu smer SA - TO napriklad. Pocas vystav vsetko cez Mlyny atd. Aj bez PUMu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2019-04-05 07:49
Ak je to tak, ako pise Vladimir S., tak su ludia v Nitre fakt padnuty na hlavu, ked startuju auto na par stoviek metrov, pripadne jednotiek kilometrov (Nitra viac nema).

Neviem, ci to bude sucastou analyzy, ale bolo by dobre vediet, preco ludia jazdia autami na tak kratke vzdialenosti (aj ked psychologicky-s ociologicky prieskum to nebol :-) ). Cca do jedneho kilometra je rychlejsie ist peso, nez autom (vratane parkovania, platenia parkovneho a aj tak nasledneho pesieho presunu do ciela)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-05 11:28
To ale riešime zbytočne, to nezmeníme. Alebo môžeme robiť štatistiky, špekulovať a mesto bude naďalej kolabovať. Potrebujeme vylúčiť tranzit z centra a postaviť most. Potom sa bavme o tom čo si písal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2019-04-05 12:49
Aby sa vyriesil problem, je potrebne vediet jeho pricinu. Na to sluzia statistiky a prieskumy. Z nich sa da zistit, ci je problemom zla MHD, absencia chodnikov, chybajuce cyklostojany a pod. Podla toho najst riesenie. Dobudovat / zlepsit co chyba, alebo napr. spoplatnit prejazd mestom a pod. Ako pisal Vladimir S., tranzit nie je hlavnym problemom. Po spusteni R1 som si nejaku zmenu nevsimol. Cize premavku v drvivej vacsine pravdepodobne zahustuju domaci. A treba vediet preco.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-05 13:04
S tym nesuhlasim - v spicke staci par kamionov a MHD a je zapcha pri Mlynoch. Od Wilsonka smer trznica je len 1 lavy pruh pre odbocenie do lava a to upchava krizovatku Univerzitny most x Wilsonko. Den aj noc kamiony.

Co znamena domaci? Nitra ma 90 tisic ludi aj so satelitmi, je roztahana. Vsetko ide cez centrum. A to je problem, ktory treba riesit. Vsetko ide cez Mlyny.

PUM nam moze povedat hocico, zvyky ludi nezmenime. Nemozeme si dovolit cakat. Bude len horsie. Potrebujeme urychlene prepojit Krskany a Chrenovu, krizovatku Cerman, spojku na I/64 poza Krskany a dalsie. A to je len zaklad, to nie je luxus. Podakovat sa treba tomu kto projektoval obchvat a mestu ze nekonalo. Projekty su v sufliku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2019-04-05 13:26
Otazka je, co robia kamiony v strede mesta? Tam toho nie je vela, co by bolo potrebne zasobovat prave kamionmi. Z okrajovejsich stvrti mozu vyuzit vyjazdy Sever, Juh a Vychod.

Domacich mam na mysli niekoho, kto ide z Klokociny / Chrenovej do centra autom. Ked potrebuje odviezt nieco vacsie / tazsie, tak OK. Ale ked si niekto potrebuje napr. kupit topanky, alebo ist do kina, do prace a pod., moze ist kludne MHD.

Zvyky ludi sa daju zmenit. Je to len o tom, ci to jedna strana vie vysvetlit a druha pochopit. Cim viac ciest a parkovacich miest v centre bude, tym viac aut tam bude jazdit.

Nejake cesty urcite chybaju, obchvat sa dal rozhodne spravit lepsie. Ale nove cesty problem aj tak uplne nevyriesia. A mozno, keby sa trosku zmenilo myslenie ludi, ani by neboli tak potrebne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Taboo 2019-04-05 14:32
Chlapci, prosím držte sa pri zemi. Tieto veci tu budú o niekoľko rokov až desaťročí. Už sa tu opakujete. Kde zoberiete na to peniaze? Obchvaty sa zadarmo nepostavia. Ako dostanete ľudí do autobusov a na bicykle? Po týchto akože cyklotrasách? To bola veľká sláva, keď sa zaviedli zdieľané bicykle a kde sú teraz? Keď sa jedná o MHD, tak všetci kričia, že sa platí moc, kde sa zoberú ďalšie peniaze na rozšírenie liniek alebo pridanie spojov? Prosím neteoretizujte a povedzte aj konkrétne riešenia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2019-04-05 15:17
Byvaly primator mi osobne povedal ze maly juzny obchvat mozu postavit ze to neni problem. Cabajska je takisto projekt a riesilo sa to. Aka je situacia teraz neviem. To su jedine riesenia.

Alebo si snivajme sen ze ludia presadnu do MHD.

Neviem ake ine riesenia si predstavujes - dame zabranu alebo spravime zivu retaz a kamiony neprejdu? :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Taboo 2019-04-05 16:00
Jožko mal na všetko peniaze, on ich vedel zohnať vlastnou hlavou. Vie ich zohnať aj súčasné vedenie? Budú brať nekonečné úvery? Keď ste takí múdry, v akom stave sú povolenia malého obchvatu, je aspoň územné povolenie? Pozemky sú vysporiadané?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2019-04-06 09:32
su mesta, ktore maju MHD zadarmo. Treba sa pozriet tam, kde na to vzali peniaze. MHD je na moj vkus draha. Hlavne predplatene listky. Ak jazdis denne len do prace, tak sa ti predplateny listok ani neoplati, pretoze stoji rovnako, ako jednotlive jazdy. Kolko usetrim kupou predplateneho listka, ked uvazujem 20 pracovnych dni v mesiaci (1 jazda do prace a 1 jazda z prace)?: mesacny = 0 Euro (uspora 0% bezneho cestovneho), stvrtrocny = 10 Euro (uspora 17% bezneho cestovneho), polrocny = 30 Euro (uspora 25% bezneho cestovneho). Pri stvrtrocnom a polrocnom este treba brat do uvahy, ze ludia maju pocas tohto obdobia 1-2-3 tyzdne dovolenky, takze potom aj ta uspora klesa. (5 Euro/tyzden dovolenky). K comu taky predplateny listok, ked parkrat vynechas a si v strate?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # dlhy 2019-04-06 10:06
ZADARMO nie je NIČ.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # MUDrlant 2019-04-06 11:21
V Nitre by MHD "zadarmo" stála mesto 7 mil. tzn. doplatok vyšší o 3 mil. oproti dnešku. Takže ako sa pýta Taboo, kde na to nájsť?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2019-04-06 18:48
mas pravdu, malo tam byt "bezplatne". Pointa ale zostala.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # dlhy 2019-04-06 19:25
Koľko miest s bezplatnou MHD poznáš?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2019-04-06 20:09
https://en.wikipedia.org/wiki/Free_public_transport
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2019-04-07 07:11
A poznáš aj podmienky, za ktorých to funguje?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2019-04-08 19:00
nie, naozaj nepoznam podmienky priblizne 60-tich MHD, ktore su zadarmo po celom svete. Nevidim dovod, preco by som mal. Poukazujem len na to, ze vsetko sa da ked, sa chce.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2019-04-05 15:19
Ale ty stale pises o tom co.by bolo keby bolo... je to uplne bezpredmetne. Nic v zlom. Ja nepisem ze nemas pravdu. Ja sa bavime realne co sa da urobit.

Ludia nepresadnu do busov. A aj keby zajtra polka presadne stale to neriesi kamiony. Ako som pisal mne to jazdi pod oknami den noc takze si nevymyslam.

Nove cesty nevyriesia ale vyrazne pomozu. Druha vec je zakaz vjazdu nakladnej doprave. Tam to stoji na policii tusim a VUCke.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2019-04-06 09:09
Nove cesty privedu do centra este viac aut. Nehovoriac o tom, ze dalsi obchvat najblizsich 20 rokov nehrozi. Cesta, ktorou sa da mesto obist (tranzitna doprava) uz existuje. Ludia ju z nejakeho dovodu nevyuzivaju. Ano, jej napojenie je dost naprd, ale da sa to.

Kamiony v centre by sa mali jednoznacne zakazat, pokial tam nemaju vykladku/naklad ku. Alebo prejzd spoplatnit podobne, ako na dialnici. To by cast kamionov odsunulo, ked to nejde inak

Presvedcit ludi, aby presadli z aut do autobusov sa da troma sposobmi: 1. osvetou (vysvetlit, preco je lepsie ist busom); 2. represiou (zvysit cenu parkovneho, zredukovat parkovacie miesta); 3. motivaciou (skvalitnit MHD - zacal by som klimou v busoch a infopanelmi o meskaniach). Nevidim, ze by sa tu robil ani jeden z tychto sposobov (idealne robit vsetky naraz). To je cely problem - nic sa nerobi, len sa caka, kedy to bude vyriesene.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Taboo 2019-04-06 09:30
Nikto z vás stále nepovedal ako sa k tomu prepracovať a hlavne kde sa na to zoberú peniaze. Mesto smrdí grošom a hlavne je tu toľko vecí čo treba dať do poriadku. Všetky tieto opatrenie niečo stoja a nie malé peniaze. O odklone nákladnej dopravy sa tu píšu litánie a stále sa nevie urobiť, prečo? Koľko ľudí by sa malo presunúť do autobusu, aby to pozitívne pocítila doprava v Nitre? Kde sa idú v meste stavať nové cesty, ktoré by pritiahli autá? Pozorne čítam vaše príspevky a vychádza mi len jediné a) bývate a pracujete v širšom centre mesta b) nemáte školopovinné deti, ktoré chodia na krúžky a do školy. Potom by ste možno pochopili, prečo ľudia chodia autom. Prosím odpovede.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2019-04-06 19:22
ja ani ziadnu investiciu nenavrhujem. Staci vyuzivat to, co je. Na ostatne ti mozno odpovie prieskum. A) ano, byvam v sirsom centre a preto sa cez centrum takmer denne pohybujem. Tym padom viem, ake je to pohybovat sa cez mesto a ako to zvladnut najrychlejsie B) deti nemaju nozicky? Nemusis ich vozit "mercedesem až do první lavice" (citujem trenera Mariana Jelinka).

Mas okrem otazok aj nejake odpovede a riesenia?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2019-04-06 12:26
Zvlastna logika. Takze keby nemame ziadne cesty tak by sme nemali tieto problemy hej? Pokrokova myslienka. Rychlo ju idem predat do zahranicia. Vyspele krajiny a maju v kazdom meste cesty.

Cize to ze ma Nitra len 3 mosty vedla seba a vsetko jazdi cez centrum to je v poriadku, nove cesty by to zhorsili. Treba jazdit lrn na bicykloch. Vyriesene.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michael Mucka 2019-04-06 14:47
Michal S.,zacni akceptovat, ze ludia maju niekedy aj iny nazor ako ty. A hlavne nerozhodujes o tom ani ty, ani ja a (pravdepodobne) ani Taboo, T a pod.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-06 18:18
Podla mna ty mas problem akceptovat realitu. Ja pisem o rieseniach, ty snivas a porovnavas neporovnatelne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # T. 2019-04-06 19:09
do zahraniacia nic predavat nemusis, tam uz to vedia. Vo velkych mestach sa cesty ani nestavaju, pretoze ani nie je kde. Napoak, obmedzuje sa vjazd do centra, ci uz v podobe emisnych zon, alebo poplatkov, pripadne nemoznostou zaparkovat. A o novych cestach sa v podstate nema zmysel bavit, to tu nebude ani za 20 rokov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michael Mucka 2019-04-06 22:20
Neries to. Simonek zije v 80 rokoch ked sa vsetko betonovalo a asfaltovalo. A pravdepodobne dalej ako v krskanoch nebol
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # dlhy 2019-04-07 07:13
Tento "argument" je úplne nepriestrelný.
Rozbil si Šimoneka na prach.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # orim 2019-04-06 09:07
Ty si asi nechodil od To po kruháč pod Zobor, pred R1 tam boli kolóny až von z mesta, nevravím,že teraz je to ideálne, ale vtedy to bolo neriešiteľné a po uzavretí mostu bude opäť, osobne si neviem predstaviť prvý deň ak sa tam stane pár havárii, čo sa určite stane, bude kolóna od zoborského kruháča po Výčapy, čo som už osobne bohužiaľ zažil.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2019-04-03 20:58
Zo zápisnice z mestského zastupiteľstva 12.10.2017.
Doslovná citácia vystúpenia Romana Žemberu, generálneho riaditeľa SSC, ktorý bol na zastupiteľstvo pozvaný na moje opakované žiadosti:
"Súťaž je vypísaná a dokonca sú aj otvorené
obálky. Počítam, že v priebehu mesiaca budeme mať výsledok a začiatkom jari by som chcel,
aby sa tento most začal realizovať. Nič tomu nebráni, finančné prostriedky sú naprojektované,
to je, stavebné povolenie je vydané. Takže absolútne žiadny problém na to, aby most mohol
byť v budúci rok hotový."

To je ukážka ako možno veriť vyjadreniam SSC. Ešte raz pripomínam dátum sľubu, 12.10.2017.
A ešte pridám, že podľa uznenia vlády z výjazdového zasadnutia v septembri 2015 v Nitre mal byť most hotový do 31.12.2015.
Smejú sa nám do ksichtu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2019-04-03 20:59
SSC, ŽSR, NDS.. voľne doplň kto na Nitru kašle. Dlhodobo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # miloš 555 2019-04-05 08:42
Zistite si kolko a prečo tolko trvalo verejne obstarávanie a potom niekoho kritizujte!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť