Evidované zámery bytovej výstavby v Nitre k októbru 2017

Spolu je v evidencii zámer postaviť 1757 bytov

Zoznam projektov bytovej výstavby, ktoré eviduje Mesto Nitra. Ide o samostatné bytové domy, alebo o polyfunkčné objekty s funkciou bývania. Spolu je v evidencii zámer postaviť 1757 bytov.

Mesto Nitra tiež pripravuje výstavbu nájomných bytov v lokalite Diely a Čermáň s kapacitou 68 bytových jednotiek so zámerom získania pôžičky zo Štátneho fondu rozvoja bývania a dotácie Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR.

+ v zozname chýba Noemis Kalvária pod skalou, ktorý je vo výstavbe
+ pripravuje sa výstavba bytov "Obytná zóna Hviezdoslavova" pri Párovskom cintoríne
+ ak v zozname niečo chýba, prosím doplňte v diskusii pod článkom

Evidované zámery bytovej výstavby v Nitre k októbru 2017

Evidované zámery bytovej výstavby v Nitre k októbru 2017


Mapa projektov

Po kliknutí na jednotlivé objekty sa zobrazí názov a čislo pre vyhľadanie v tabuľke




Zdroj: Nitralive.sk, www.nitra.sk


Sponzor spravodajstva


Komentáre  

+10 # Shadow 2017-10-03 17:13
Ja len cakam, kedy tato obrovska realitna bublina praskne. Pokial v Nitre nebudu dostojne zivotne podmienky hodne toho, aby si rodina z Medzilaboriec zobrala hypoteku, prestahovala sa a kupila byt v Nitre, bude podla mojho nazoru ovela vacsi dopyt po najmoch a ubytovniach...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+16 # Michal Šimonek 2017-10-03 17:15
Nitra najprv potrebuje vymeniť komplet primátora a poslancov, následne potrvá pár rokov kým sa to dá do poriadku. Treba začať budovať novú štvrť Párovské lúky a hlavne by malo Mesto Nitra postaviť byty. Ale nie 35, alebo 60. Treba ich 1000 a za rozumnú cenu.

Tak budeme môcť Nitru propagovať ako mesto vhodné pre život, ktoré priláka ľudí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Nephilim 2017-10-03 20:06
Ale to už by asi "niekomu" nevyhovovalo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ivy 2017-10-23 14:54
Ludi do mesta neprilakaju mnohe byty, ale praca a pracovne prilezitosti. Cim viac prace, tym viac ludi.
Lacnych bytov a domov je vsade kopu, ale nikto tam nejde pokial tam nenajde pracu...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # johnnysp29 2017-10-23 15:08
"Lacnych bytov a domov je vsade kopu"

Prosím ???
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # soave 2017-10-23 17:17
no mozno tak v Hodrusi-Hamroch aalebo Cinobani
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # $ 2017-10-06 15:23
Praskne bublina ostanu prazdne byty rozostavane stavby. To tiez nebude dobre.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # milan adamik 2017-10-04 04:36
...Nitra pujde nahoru jako region ...zacne vyroba v jaguar plus jejich subdodavatele-l idi zacnou vydelavat -budou si moct vice dovolit utratit a tim pujdou I naroky nahoru ....bude se vice stavet ....jen nejde vsecko hned......poprv e vytvorit prijmy lidi tok kapitalu spending a potom se muze cokoliv lidem se bude lip zit....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # marian 2017-10-04 08:39
Ja si tiež myslím, že výstavba nových bytov nie je len o uspokojení nového dopytu ale aj o "obnove". Kopa ľudí už nechce bývať v panelákoch na Klokočine, či Chrenovej a pekné nové byty v NR chýbajú. Hovorím pekné a zaujímavé ( nie Nová Nitra, či Dúhové bývanie alebo iné omietnuté kocky). V tomto sa mi veľmi páči Banská Bystrica kde vidno parádne átriové domy, byty s terasami a pod...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2017-10-04 09:33
Presne tak - kto býval v paneláku vie, že to nie je príjemné bývanie. Hluk, susedov počuť, parkovanie katastrofálne.. . a len 100-tisíc za 3-izbový. Už aj na Klokočine idú za 100-tisíc. To je zlý vtip.

Aktuálne novostavby v Nitre majú spoločný problém - majú reálne o 1 izbu menej ako panelákové byty, pretože majú spojenú kuchyňu s obývačkou. A ceny nehorázne. Pozeral som všetky projekty a do ani jedného by som neinvestoval.

Je tu teda veľký priestor na kvalitné bývanie - kto ponúkne veľké byty za rozumnú cenu, ten ich bude predávať ako teplé rožky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # johnnysp29 2017-10-04 10:16
To že nové byty majú o izbu menej nie je až taká nevýhoda. Je tam väčšia obývačka a dnes už málo kto pravidelne doma varí. Je to trend a mne sa celkom pozdáva.

Kvalitné byty súhlasím, ale za rozumnú cenu ?
Otázne je prečo by to niekto robil, keď vie že ich predá aj za omnoho vyššiu cenu, čiže zarobí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2017-10-04 10:25
Je to o tom, čo ti vyhovuje. Nie som stotožnený s kuchyňou v obývačke. Mne skôr ale ide o to, že je to skôr marketing. Je to síce v súlade s normami, ale je to trochu zavádzanie - máš 3-izbový byt na Chrenovej dajme tomu, má hodnotu 100-tisíc eur. Nájdeš inzerát - novostavba, 3 izby, 90 tisíc. Tak si povieš, že to je mega výhodné... potom zistíš, že to má len 2 izby a plocha bytu je menšia. Mne to proste nepríde správne.

Samozrejme rozumnou cenou som nemyslel predávanie bez zisku. Chýba mi tu zlatá stredná cesta. Môžme si dať aj príklad: Harmónia na Klokočine - je to Klokočina to je prvé mínus, je tam mega problém s parkovaním, zahustená zástavba, byty malé, niektoré majú pomaly väčšiu terasu ako je byt. Nová Nitra - byt s terasou na najvyššom poschodí za vyše 200-tisíc eur. Cena uletená, lokalita hm ok je to centrum, hluk - vrtuľníky, sanitky - to nie je ok. Orbis bude cenovo vysoko tipujem, Tabáň tiež. Fakt nevidím jedinú novostavbu, kde ti ponúknu dôstojné bývanie za rozumnú cenu.

Nie je lepšie predať všetky byty hneď, ako čakať roky a ceny neznižovať? Prípad Novej Nitry...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Pavol Lp 2017-10-05 07:32
Ja práve teraz uvažujem o kúpe bytu vo výstavbe Nová Nitra. Fakt to je až také zlé čo sa týka hluku? Prípadne na čo si tam dať pozor?

Momentálne bývam za Nitrou a chcem riešiť spoločné bývanie s partnerkou priamo v meste kvôli dochádzaniu. Po zvážení všetkých pre a proti som si vybral práve Novú Nitru. Je to novostavba, blízko nemocnice kde priateľka pracuje a lokalita podľa mňa dobrá, prístup je všade rýchlo, akurát to okolie pivovaru je strašne ošarpané. Čo sa hluku týka toho sa popravde trochu bojím, viem aj o vrtulníkoch a sanitkách, na druhej strane je to mesto, čiže hluk sa nikdy nedá 100% potlačiť.
Jednu dobu som býval v Bratislave a keď máte pod bytom električkovú trať po ktorej ide každých 5 minút jedna to je iný hrmot ale dá sa na to zvyknúť.

Ďalšia vec, ceny sú na Nitru možno trochu prestrelené, ale vzhľadom na vzrastajúci počet pracovných miest pôjdu ceny už len hore a rátam že ešte viac ako súčasné ceny.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # johnnysp29 2017-10-05 08:20
Konečne niekto kto si to uvedomil:
"na druhej strane je to mesto, čiže hluk sa nikdy nedá 100% potlačiť"

Je choré aby niekomu pri krajskej nemocnici vadili sanitky a vrtuľníky, zobuďte sa !
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-05 08:29
Ale tu ide o cenu za hluk. Je rozdiel centrum a bytovka vedľa nemocnice. Tam tie ceny sú prehnané.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2017-10-05 08:35
Bývam neďaleko, takže presne ti viem povedať aká je tu situácia. Ak si doteraz býval v tichej lokalite tak si budeš musieť zvyknúť. Záleží tiež v ktorej z tých bytoviek si kúpiš byt a na ktorú stranu budú okná. Sanitky chodia po Štefánikovej a Rázusovej nonstop. Vo večerných hodinách sirény nepoužívajú. Vrtuľník lieta len občas ale hluk je silný. Keď postavia konečne heliport tak tam bude pristávať častejšie. Neviem aká je aktuálna situácia, investor mal kedysi spolu s výstavbou Novej Nitry urobiť nové chodníky na Štefánikovej a Rázusovej. Nestalo sa tak a je to tam dosť zanedbané. Bytovku sú ale celkom pekné. Je tam parkovanie.

Ak ti nevadí hluk a našiel si byt za rozumnú cenu tak kupuj.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Pavol Lp 2017-10-05 08:52
Býval som v tichej lokalite, ale zase to viem pochopiť, je to presne o tom ako som písal vyššie. Podľa oficiálnych info vrtulník lieta 6x za týždeň, poslednú dobu čo mi žena hovorila za týždeň priletel asi 2x, ale na to sa nedá spolahnúť. Niečo som počul že heliport sa má presúvať inde - ale nemám overené.

Čo sa bytu týka, najskôr som mal vyhliadnutý jeden vo vnútrobloku v tej poslednej budove pred dokončením, bol na 4 poschodí cca v strede celého komplexu ale niekto mu ho vyfúkol pokiaľ som sa ja blb rozhodol! :-|
Teraz jediný voľný čo by som ako tak bral je jeden rožný na II.posch. presne od Rázusovej a blízko križovatky Štefánikovej. Výhľad teda nič moc, vidím oprotajšiu budovu a z druhej strany pneuservis a vlaky. 8)
Preto som tak na vážkach čo hluk, výhľad atd. Ale kto zaváha...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-05 09:03
A čo Noemis na konci Rázusovej? Práve sa dokončuje a je tam dosť veľa bytov voľných. Skús pozrieť. Alebo počkať na C23 bytovku, ktorú budú stavať: http://www.novanitra.sk/sk/ponuka-bytov/
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Pavol Lp 2017-10-05 09:23
Noemis som pozeral len veľmi okrajovo, ale vyzerá to celkom pekne, ak by to bolo vyššie od cesty, pre mňa ideál. Pozriem to deatailnejšie.
Na C23 bytovku už čakať nechcem, rád by som tak do pol roka býval. Druhá vec je aké tam budú ceny, čakám že ešte vyššie. S každou novou bytovkou v Nová Nitra išla hore aj cena.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2017-10-05 09:40
Pozri byty s výhľadom smer Zobor a skala. Dá sa ísť na obhliadku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Leonni 2017-10-05 14:47
Byvam nad nemocnicou. Osobne mi hluk neprekaza, patri to k ruchu mesta a mna viac "rusi", ked je niekde az cudne ticho :). Nova Nitra ponuka svetle byty, podla mna tam vsak bez klimatizacie clovek neprezije - najma v lete v bytoch bolo vidno, ako ludia doslova zatemnuju okna, len aby im tam neprazilo slnko. Denne sledujem vystavbu a suhlasim s panom Simonekom, ze by som tiez radsej volila v tomto pripade Noemis. Aj kvalitou vystavby, aj kvoli lokalite a prostrediu, typu stavby atd. mi z toho vychadza lepsie. Navyse, ak z Razusovej na Novozamocku nevyriesi mesto dopravnu situaciu, netusim, ako odtial ludia vobec budu vychadzat autami. Rano je tu situacia katastrofalna pri odbocovani na NZ - chodim na tento smer denne a radsej si to obehnem kade-tade cez ulicky pod Kalvariou, ako ist tadialto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Pavol Lp 2017-10-09 09:29
# Leonni: zajtra idem na obhliadku na Noemis, včera som tam bol pozrieť len tak "na nečisto", zvonku to vyzerá pekne, škoda len že to postavili hneď vedľa tej modrej opachy. Zvedavý som na byty, ako sú riešené a celkový dojem.
Inak lokalita na môj vkus lepšia, kludnejšie prostredie ako Nová Nitra hlavne ak porovnám byty pri križovatke Štefánikova a Rázusova.
Celkovo viac zelene, aj ked len formou kríkov a buriny :lol: uvidím, podám report ako som dopadol.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-09 11:52
Vidíš písali sme ti to :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Pavol Lp 2017-10-09 13:25
Inak, tak letmo čo viem, tie rómske rodiny na Borovej ulici v pohode? Nerobia tam zbytočne moc dusno?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-09 14:12
Realita je taká, že to sú proste ľudia, ktorí vo veľkom žijú časť dňa na ulici... ale reálne to má aký dosah na tú bytovku? Do bytovky chodiť nebudú, k nej tiež určite nie. Treba ich brať do úvahy, ale neriešil by som to.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Pavol Lp 2017-10-05 07:35
Ja teraz uvažujem o Novej Nitre tak ma celkom zaujímajú všetky názory.
Prečo si myslíš že je tam bývanie nezaujímavé?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # batigol. 2017-10-06 08:30
V mapke nie je napr. BLOG na Popradskej alebo rokmi omielané Párovské Lúky, megalomanský projekt, ktorého vizualizácie boli aj na Nitralive. Do Párovských Lúk sa len tak lahko nikto nepustí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-06 09:46
Ale toto sú zámery ohlásené investormi, Párovské lúky spracovalo Mesto Nitra. Blog chýba to áno.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # batigol. 2017-10-06 08:34
+ projekt na parkovisku za divallom, názov si nepamätám.
+ hovorilo sa aj o bytoch na Tehelnej ul., areál mestských služieb, a Novozámocká 104, bytové komplexy, k nim boli ale len zámery
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-06 09:47
Ale toto sú aktuálne zámery, keby máme počítať všetky tak ich tu chýba asi 100 :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2017-10-06 08:38
p. Simonek hovori spravne. V zahranici sa ani samostatna obyvacka nepovazuje za izbu a u nas sa za izbu uz povazuje aj velka kuchyna. Najlepsie su tie 1 izbaky v novostavbach, co su vlastne garsonky. Momentalne nie je v NR ziadna zaujimava novostavba, vsetko na najhkorsich miestach, kde sa dostali k co najlacnejsim pozemkom. Iba blbec, tam kupi predrazeny byt, mensi ako panelak hlavne ze v peknom pozlatku a za cenu domu s pozemkom. Nova Nitra je najvacsi vysmech, cele zle, moze si oby atel uzivat a kochat sa vyhladom na nemocnicu alebo stvorprudovku. Snad davaju k bytu aj sadu plynovych masiek a stuple do usi... Pritom sa da postavit nieco aj v centre a zaroven v zaujimavej lokalite, ale nie u nas kde je prvorady maximalny zisk
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-06 09:48
Novu Nitru by som nebral tak zle. Je to centrum a tam sa pocita s hlukom. Majitelov si tie byty najdu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2017-10-06 15:48
Tak centrum mesta moze byt aj kludnejsia cast a aj pri hlavnych cestach. Ak mam balkon a izby do stvorprudovky, tak nic moc, v lete ani okno na moc poriadne neotvori. Je kopa moznosti proste byt v centre a nke rovno pri stvorprudovke, ale kto chce, ten si kupi aj toto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # SAvium 2017-10-06 09:30
Jednoznacne Bývanie Brezový háj.
NAjluxusnejšie bývanie čo sa týka polohy, prírody, mesta. občianskej vybavenosti. A to čo som čítal na ich Facebooku, tak pravdepodobne luxusné bývanie za stredné ceny. Čakám, kedy už konečne ukážu ten projekt. Už to naťahujú ako ženská, ktorú spracovávaš a nechce ti dať :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-06 09:49
Nevieme ani ceny, ani vizualizácie stále. Takze by som Brezovy haj nateraz nehodnotil.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # $ 2017-10-06 15:25
Vie niekto co sa stavia pri merkuy markete??
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dodino 2017-10-06 15:37
to bude novy a vacsi Merkury Market
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-06 16:25
Prístavba.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dopravák 2017-10-10 11:30
Typ:Radové rodinné domy Lukov Dvor ul.Za kaštielom!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť