Vedľa gymnázia na Piaristickej ulici vyrastie administratívna budova

Výstavba už začala, predpokladané ukončenie je rok 2019

Na Veternej ulici v Starom meste vyrastie administratívna budova. Ide o pozemok medzi Piaristickým gymnáziom Sv.J.Kalazanského a budovou Stapring. Vedľa pozemku vedie chodník, ktorý spája Piaristickú ulicu s ulicou Palánok. Chodník je už nepriechodný, investor po výstavbe vybuduje nový.

Výstavba už začala, predpokladané ukončenie je rok 2019. Investorom je spoločnosť Stavabbas, s.r.o.

Vizualizácie

Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra

1. august 2018

Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra Administratívna budova Veterná ulica, Nitra



Zdroj: Nitralive.sk, vizualizácie Stavabbas



Komentáre  

-2 # Igor Hubinsky 2018-08-02 08:39
To nevyzera spatne. I ta severna stena sa snazi respektovat okolie, co sa mi paci (pokial som teda umysel architekta pochopil spravne). Ako laik myslim, ze sa to tam cele hodi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Harabin 2018-08-02 09:19
mne sa to síce nepáči, ale je mi jasné, že nie každý investor ma prachy a chuť, stavať budovy, ktoré vyzerajú ako ten zámoček na levickej. Škoda, že sa centrum mesta nestavia do takého štýlu. Ale Tabáň vyzerá super.
Nevie niekto náhodou, čo sa stavia pod Scontom? Že by ten Hornbach?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Ccc Div 2018-08-02 09:31
Hornbach to asi nebude ,ale má to byť niečo na ten štýl.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Igor Hubinský 2018-08-02 10:27
Za viac zámočkov v centre mesta by som bol iba ak by sme súčasne autobusy mhd nahradili konskými povozmi a Dvončovi zriadili doživotné právo byť nitrianskym primátorom:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Golem 2018-08-02 23:14
Presne :) Alebo postaviť tie nechutné škatule čo uprednostňuješ ty :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2018-08-02 11:16
Centrum pre dom a zahradu. Bude aj k tomu clanok.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Peter2 2018-08-14 11:20
Bude to Dektrade
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Peter2 2018-08-14 11:21
Alebo Dek (stavebniny)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Pedro 1 2018-08-02 10:26
Zámoček na levickej je presný obraz jeho hradného pána...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Martin Danko 2018-08-02 11:29
Je to velmi pekna cista budova, ktorá nerusí prostredie ale práve naopak, citlivo ho dotvára. Takýchto budov je malo nie len v Nitre ale na celom Slovensku. Este som zvedavy na prevedenia, ale konecne sa z nášho mesta stane mesto s uličkami a budovami, ktoré mestu dávajú jeho mestky charakter.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Stanislav 2018-08-02 17:34
O.T.R.A.S.
Dalsia kocka!!
Taketo nieco by sa nemalo povoliť stavať!
Treba sa asi ist učiť do centra Trnavy ako sa rekonštruje centrum mesta.
Co takto drevo na strechu a krytina??
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Golem 2018-08-02 23:15
Presne!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # heya 2018-08-06 08:54
toto nie je rekonstrukcia. Rekonstrukcia znamena opravit uz existujucu budovu. Aj v Trnave stavaju nove budovy
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Stanislav. 2018-08-19 15:46
Vsetky novopostavene budovy v Trnave su umerne a citlivo postavené ladiť s historickou zástavbou,či už ide o novostavbu alebo rekonštrukciu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Martin Danko 2018-08-03 20:57
Mohli by sme uz pochopit, ze historicke budovy sa stavat uz nebudu. Ci chceme stavt vedla stapringu kastiel?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Ccc Div 2018-08-03 21:27
Historické budovy sa stále stavať dajú. Aj s modernými prvkami.
Ale stavať nechutné krabice tiež nie je výhra. Nik netvrdí že treba stavať budovy ako v 16 storočí. Ale toto a 99 % stavieb postavených v poslednej dobe je architektonicky hnus.
Fakt študenti nejakej stavebnej priemyslovky majú pred týmto ďaleko navrch. Toto nie je ani tragédia. Teda nie len toto.
Ja by som toho architekta asi prepleslol aby sa zobudil. Toto je ako budova wc.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Igor Hubinsky 2018-08-05 10:04
Martin, tiez ti pripada ako sci-fi, ze v Nitre je predmetom diskurzu to, ci stavat zamocky alebo nie? Tomu sa hovori konzervativna kontrarevolucia dotiahnuta do absurdna:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Maroch 2018-08-05 22:32
Ale Igorko. Niekto urazil to co sa ti paci? Aby si sa nerozpackal, tak teraz urazaj vsetkych, mozno sa ti ulavi. :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Kika3 2018-08-06 16:05
Neviem, prečo nerobia niečo s tenisovym kurtom čo je hneď vedľa, tam mohli pekne spraviť nejaký parkovací dom alebo čo, ale oni radsej postavia taku opachu, a pritom je problém s parkovaním, to bola taká jedina plocha, kde sa ešte dalo parkovať
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Lakatos 2018-08-06 17:14
Presne tak. A parkovací dom môže vyzerať ako opacha škatulovská. Aspoň by bolo hneď vidieť, tak s autom. Do garáže.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # StopDvoncovi 2018-08-14 15:28
Kika3, uplne suhlasim. Treba na to mysliet vo volbach a pana Dvonca si viac nezvolit!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-08-06 17:19
To sa zas zišlo renomovaných svetových architektov.
Nech chce v Nitre ktokoľvek čokoľvek, vždy sa objaví kopa odborníkov, ktorým je úplne jasné, že je to zle.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Igor Hubinský 2018-08-07 10:34
No, myslím, že za to môže aj mesto. Nielenže je útvar hlavného architekta neviditeľný, skoro bezvýznamný, ale takmer všetky zaujímavé budovy v Nitre, tých pár, boli postavené za súkromné, prípadne cirkevné peniaze (opravte ma, ak sa mýlim). Mesto ako najväčší investor nepostavilo nič hodnotné, architektúra nie je v Nitre témou a Nitrančania nie sú preto schopní viesť o nej nejakú zmysluplnú debatu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Bartolomej 2018-08-24 07:57
Nie, ale je úplne jasné, že nie všetko čo sa tu dnes stavia sa musí páčiť každému. Bohužiaľ v dnešnej dobe je cieľom zastavať každú voľnú plochu a vôbec sa nezamýšlat nad tým ako inak by sa dala využiť.

To môžeme z centra spraviť novú klokočinu alebo rovno petržalku, veď nové je dobré.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Bielka 2018-08-06 17:19
A to bude autoškola? Keď je to L?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # elnoso 2018-08-06 17:21
Parkovací dom v centre mesta....autá, autá, autá. Trend vo svete je autá nechať na okraji mesta a MHD sa dopraviť do centra. Príde to aj k nám len ešte chvíľu potrvá aby ľudia pochopili, že vlastníctvo auta im ešte nezabezpečí jeho bezbrehé používanie. Najlepšia regulácie je a bude tvrdé spoplatnenie a ja by som v centre mesta vyrúbil iné poplatky.... a nie že zrušme tenisový kurt a spravme tam parkovisko....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # T. 2018-08-06 21:09
suhlas. U nas este stale plati to zaostale myslenie: 'Jazdis do mesta MHD, si socka. Ja jazdim autom, som king." Keby prestali ludia takto staromodne mysliet, dovolim si tvrdit, ze by z mesta zmislo 25% aut. Mozno viac. MHD v Nitre nie je skvela, ale pokrytie a intervaly su relativne dobre. (este by to chcelo do kazdeho busu klimu). Do mesta a po meste sa da bezproblemov prepravovat autobusmi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # #MMS 2018-08-07 15:29
jazdim do mesta autobusom kazdy den a klima nebola zatial pustena ani v jednom, ani v tych, v ktorych je nainstalovana! Pustena klima znamena vyssiu spotrebu a preco by ju teda vodic pustal? Ttak sa cestujuci varia vo vlstnej stave pri 30-40 horucavach (ani okna sa nedaju otvorit). Ale mas pravdu, intervaly autobusov su OK, takze takato lacna sauna sa da absolvovat aj niekolko-krat za den.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # T. 2018-08-07 18:57
ja nejazdim kazdy den, ale ked je bus s klimou, tak moja skusenost je tak 1:4 v neprospech pustenej. Mozno niekedy aj pustena je, ale ked ludia otvaraju okienka, tak to ani nie je citit. Alebo je tak slabo nastavena, ze pri otvarani dveri nema sancu nasavany teply vzduch schladit. No ked klima funguje ako ma, tak v tychto teplach je az radost do takeho autobusu nastupit :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # heya 2018-08-07 09:52
presne...kazdy sa moze rohodnut, ci pojde do mesta. ale kto sa tak rozhodne, mal by platit myto pre svoje auto a to dost vysoke. Z tohto by sa scasti financovala mhd. menej parkovacih miest a tvrdsie postihy pre tych, ktori parkuju tak, kde nemaju aby sa cloveku nevyplatilo do mesta autom vobec ist. na zachytnych parkoviskach si nechat z autmatu vytlacit listok, ktory by platit ako listok pre mhd. na zaciatku zakaz dieslov do miest(tesim sa na zakaz 2019 v Stuttgart v Nemecku, drzim palce, nech to dotiahnu do konca) a o 2 roky zakaz vjazdu akychkolvek aut alebo len s vysokym mytom (ako v Stockholme)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # heya 2018-08-08 09:37
inak nic...ani len zazelenana stena alebo streach. Tak zaostale myslenie tych developerov, az to boli. Ani clovek nemusi ist az tak moc na zapad, aby videl, ze sme proste obmedzeni a uvedomime si, ze zelene plochy pomahaju rozpalenym mestam asi tak o 15 rokov: https://archiv.ihned.cz/c1-66211830-bytove-domy-jako-ostrovy-zelene-mohou-ulevit-rozpalenym-mestum-prvni-vznikaji-v-praze
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2018-08-08 10:46
novy orbis by mal mat zalene strechy. Aspon podla vizualizacii. Pockam si na realitu. Ten bytovy dom z linku vyzera super. Buchnes tam lavicky a si ako v parku. Rozhodne pridana hodnota pre obyvatelov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Igor Hubinský 2018-08-08 10:59
Zelené strechy sú fajn, akurát som si neni istý, či by to malo význam v prípade tejto budovy, ktorej strecha je dosť malá, naviac by s tým mohol byť estetický problém. Kde by to ale malo význam, je ten moloch Jaguáru. Napríklad strecha továrne Ford, z roku 2005:) https://designtoimprovelife.dk/ford-plant-green-roof/
Ale už vidím takého Dvonča, ako anglicky vyjednáva s investorom podmienky výstavby...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-08-08 11:10
Len na doplnenie:
Plocha iba samotných hál JLR je viac ako 100 ha. Iba hál.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # poslanec MsZ 2018-08-08 20:15
Kolega, vieš aj niečo iné, alebo len takto bezducho produkovať balast?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-08-08 20:24
Toto si vymyslel úplne sám alebo ti museli pomáhať?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # poslanec MsZ 2018-08-08 20:29
Našepkávali mi tvoji bývalí spolupartajníci z bicyklostrany.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Pedro 1 2018-08-09 14:47
Pozor toho času je nezávislý, podobne ako Štefan, takto to teraz Pedro rozohral...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # poslanec MsZ 2018-08-09 17:55
No tak Štefan rozohral veľkú rošádu. Jeho nezávislosti v Janíkovciach nikto neverí. Väčšina si myslí že je trójsky kôň strany, v ktorej zažil vrchol svojho ničnerobenia a bezbrehého nabaľovania sa.
Sponzorov však musí mať štedrých. Tá kampaň už teraz stojí veľa. Mesiac pred voľbami pripravuje kampaň "Štefan z každej chladničky a skrine."
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # statika 2018-08-09 10:27
problém je že haly sú projektované horko ťažko na meter snehu a nie na niečo čo absorbuje množstvo vody (garáž 3nity v BA) tie haly neunesú ani solárne panely (
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Igor Hubinský 2018-08-09 10:51
Ak je to pravda, je to fakt šialené. Nechcem stále iba haniť, rád by som aj niečo pochválil. Ale fakt si myslím, že vedenie mesta je absolútne neschopné čokoľvek s investorom vyjednať. Z obrovskej príležitosti pre Nitru sa stává premrhaná príležitosť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Land Rover Defender 2018-08-09 12:28
Nevyjednávalo sa preto, lebo investor neponúkal žiadny keš. Sme predsa v dobe kešu, ale Indovia asi nevedia, čo sa voči našim človekom patrí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc Div 2018-08-09 13:20
Vie niekto ako to robí Ondrejka keď dokáže z relatívne malej firmy postaviť štadión , prevádzkovať ho a aj futbalový klub ktorý hrá 1 ligu u nás. A taký moloch ako Jaguár nedokáže nič. A že máme veľkých firiem v Nitre veľa. Prečo takmer všade inde významné firmy v regióne sponzorujú športové kluby ? Potom majú aj peniaze na prácu s mládežou a iné aktivity. Tu to akosi nefunguje v žiadnom ohľade.
Nepoznám to zázemie ako to funguje ,ale keď to ide inde prečo nie u nás?
Ekológia je samozrejme tiež jedna s top tém pri takejto investícií.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Igor Hubinský 2018-08-09 13:46
Land Rover Defender - Kľudne za tým môže byť celkom obyčajná neschopnosť. Vedenie mesta jednoducho netušilo, a netuší doteraz, čo robiť, čo všetko a ako sa dá pri jednaní z druhej strany dostať, nechápu, že ich prvoradou úlohou je starostlivosť o Nitrančanov, nie o investorov alebo stranu. Uvedom si, ako zúfalo priemerný človek je nitriansky primátor. Akí sú myslíš jeho podriadení? Mali by byť iní? Prečo? Nehovoriac o takých každodennostiac h, ako je jazyková nevybavenosť, nedostatok vkusu, atď.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # poslanec MsZ 2018-08-09 17:56
Ja za seba, s tebou plne súhlasím.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # jozef2 2018-09-18 13:59
Len aby tá budova mala dostatočný počet parkovacích miest na vlastnom pozemku, inak by mali vešať všetkých na stavebnom úrade.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť