Kúpalisko v Nitre: v prvý deň návštevnosť 300 ľudí

V prevádzke sú zatiaľ 3 veľké bazény + 1 detský. Hygiena skontrolovala kvalitu vody a povolila otvorenie kúpaliska

Nitrianske kúpalisko na Sihoti je od soboty 16. júna od 10:00 hod. otvorené. Počasie aj napriek negatívnym komentárom ľudí na internete vyšlo.

Na kúpalisku som sa bol pozrieť v piatok na poludnie, voda v bazénoch má teplotu vraj 27 stupňov, podľa mňa reálne skôr 25 až 26.

V prevádzke sú zatiaľ 3 veľké bazény + 1 detský. Hygiena skontrolovala kvalitu vody a povolila otvorenie kúpaliska.

Tobogán zatiaľ čaká na sprevádzkovanie, po získaní povolenia od hygieny bude otvorený aj ten.

Zvyšný detský bazén bude v prevádzke približne o 2 týždne. Prebieha jeho rekonštrukcia - boli menené rozvody pod jeho dnom.

Najväčšou zmenou v tomto roku sú konečne upravené šatne - bola vymenená podlaha. Kto bol niekedy na kúpalisku v šatni vie, v akom stave bola pôvodná podlaha.

Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018 Kúpalisko Nitra 2018


Letné kúpalisko na Sihoti v Nitre
Lokalita: Mestský park Sihoť
Kapacita: 3590 osôb
Bazény: plavecký bazén s dĺžkou 50m a hĺbkou vody max. 150 cm, relaxačný bazén s dĺžkou 37,5m a bazén pre deti s dlžkou 27m
Teplota vody: 25 °C

Areál letného kúpaliska v Nitre sa nachádza v Mestskom parku na Sihoti s výhľadom na Nitriansky hrad. Návštevníkom je k dispozícii plavecký bazén s dĺžkou 50m a hĺbkou vody max. 150 cm. K relaxačnému plávaniu slúžia bazén s dĺžkou 37,5m a bazén pre deti s dlžkou 27m. Oba bazény sú vyhrievané na teplotu približne 25 °C. Kúpalisku dominuje tobogán s dĺžkou dráhy 83m. V areáli sa nachádza detské ihrisko a beachvolejbalové ihrisko. Kapacita kúpaliska je 3200 osôb, v čase horúčav tu však bolo cez 5000 ľudí.

Otváracie hodiny

Pondelok od 12:00 do 19:30 hod.
Utorok až nedeľa od 10:00 do 19:30 hod.

Cenník

Vstupné - dieťa do 3 rokov zdarma
Vstupné - dieťa do 12 rokov vrátane 1,70€
Vstupné - dieťa ZŤP do 12 rokov vrátane 0,20€
Vstupné - doprovod k dieťaťu ZŤP 0,20€
Vstupné - dospelý 2,50€
Vstupné - dôchodca, doslpelý ZŤP 2,00€
Vstupné - príplatok slnečník 2,00€
Vstupné - príplatok lehátko 2,00€
Ambulantný predaj/deň * 15,00€
Poškodenie lehátka/slnečníka 10,00€

prevádzka po 16:00 hod.

Vstupné - dieťa do 12 rokov vrátane 1,00€
Vstupné - dospelý 1,50€
Vstupné - organizovaní športovci do 12 rokov vrátane 1,00€
Vstupné - organizovaní športovci 1,20€

Športoviská

Vstupné -volejbal - ihrisko/1 hodina 4,00€
Vstupné - príplatok lopta/1 hodina 1,00€


Kúpalisko Nitra na Sihoti

Prečo mesto každoročne neotvorí kúpalisko skôr?

Túto otázku nám kladiete často a oficiálne vyjadrenie znie: Okrem počasia sa prihliada aj na finančnú stránku, skoršie otvorenie kúpaliska znamená viac nákladov na údržbu vody (čerpadlá, chémia...) a tiež náklady na zamestnancov. Z dlhoročných skúseností vyplýva, že v júni navštevuje kúpalisko len minimálne množstvo ľudí. Sezóna sa začne s príchodom letných prázdnin.



Zdroj: Nitralive.sk



Komentáre  

+3 # Miroslav Buga 2018-05-31 17:49
Olassky rumungri sa po dlhsom case zase raz okupu.a po okupani hybaj smer Mlyny :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-12 # dlhy 2018-06-01 18:06
Tento pokus o "ftip" sa nepodaril.
Navyše, pomohlo by ti doučovanie zo slovenčiny.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Palec 2018-06-10 19:04
To nemal byt pokus o vtip ale kruta realita. Len tam zabudol dopisat ze obleceny aby rovno aj veci oprali. A popripade donesli tu pliagu z orechoveho dvora
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Dzony 2018-06-16 11:33
To je realita . Rtu pliagu do kyseliny treba dat
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Milos18 2018-06-25 12:33
Presne tak...mas cistu pravdu..!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Hmmm 2018-05-31 20:46
Predpokladám, že po dvoch mesiacoch horúčav bude akurát v tom čase chladno a daždivo :D. Asi ako vždy všetky vo verejne správe a hlavne na Slovensku reakcia na zmeny klimatických podmienok bude tak za 20 rokov, aj keď posledné roky jar neexistuje a od apríla je bežné letné počasie spred 20 a viac rokov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # dada 2018-06-01 11:59
zvlastne,otvore nie 16.juna,pri takychto horucavach.prac ujem v rakusku a tam sa riadia pocasim.verejne kupaliska su tam otvorene uz 3 tyzdne!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # johnnysp29 2018-06-01 12:05
Hrozilo že nebude otvorené vôbec.
Jožko čakal na investora.
Potom sa chlapci z mesta zobudili že treba polepiť bazény.
Pochybujem že to stihnú do 16teho.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-11 # dlhy 2018-06-01 13:00
Kedy hrozilo, že nebude otvorené?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # johnnysp29 2018-06-01 15:02
Keď ho pán veľkomožný aj s niektorými poslancami chceli silou mocou prerábať na akvapark.
Lenže nenašiel sa "správny" investor.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-15 # dlhy 2018-06-01 18:02
Vymýšľaš si a zavádzaš.
Ako obyčajne bez reálnych podkladov a v rozpore s faktami.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-06-01 13:04
Dole v článku píšem dôvod...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmmm 2018-06-02 12:08
Áno, však to je relevantný dôvod, avšak ak ekonomicky im to okrem leta vychádza v strate, tak by som sa zamyslel nad tým, že prečo ku mne ľudia nechodia, keď je teplo a deti ešte nemajú prázdniny. Víkendy by mali aj teraz určite plné a dni cez týždeň by museli vedieť niečím prilákať ľudí čo sa chcú ísť kúpať cez týždeň. Ale je jasné, že radšej pôjdu, ak už sa im nebude chcieť cestovať do takej Galandie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Patrícia Hudecova 2018-06-02 10:34
Neviem či i už je otvorené rada by som sa išla kúpať!! :P :lol: :roll: 8)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2018-06-02 14:09
mozno by stacilo otvorit len napr. 2 bazeny, a/alebo cez pracovne dni len po 14-tej h a vikendy cele. To si uz musia spocitat, co a ci sa im oplati.

Neviem, ci si to vsimli, ale vsade vo svete sa plava na dlzku azenu, len v Nitre na sirku (50m). Mozno za to moze aj to, ze 50-tka je rozdelena snurou na cca 40m/10m (skakacia zona, alebo co), cim ju krasne znicili - je to jedina 50-tka v NR. Vznikaju tym kolizie, lebo sportovi plavci plavaju na dlzku (a podplavavaju tu snuru) a rekreacni plavci plavaju na sirku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmmm 2018-06-02 21:37
Atu máme hneď jeden z dôvodov prečo to otvárajú až leto. Lebo tí čo pravidelne chodia plávať a musia sa trepať do Šale, lebo Mestský kúpeľ je taký aký je by určite chodili na kúpalisko, keby malo Oh my God plavecký bazén.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2018-06-02 23:22
Teraz presne neviem, ako si to myslel. Ja chodim pravidelne plavat do Mestskeho kupela (s odporom, ale predsa. V inych mestach som chodil 3x do tyzdna, tu sa donutim maximalne 2x). V lete na kupalisko. Ale len cez vikend, a to hned rano, ked tam este skoro nikto nie je. Lebo hned, ako tam pridu prvy ludia, tak zacnu plavat na sirku a musim zastavovat, alebo sa im vyhybat. Toto som zazil len v Nitre a to som za poslednych par rokov vystriedal asi 10 bazenov (krytych, ci vonkajsich). To, ze je 50-tka prehradena snurou a nie je vyhrievana uz beriem len ako drobny detail. Na zaciatok by stacilo, keby v 50-tke vyhradili 1-2 drahy pre sportovych plavcov. Mohol by som chodit plavat aj po praci. Momentalne to nema zmysel. A nepojdem si odplavat svoju "normu" do kupela a potom sa presuvat na kupalisko.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Hmmm 2018-06-03 08:29
Myslel som to tak, ze nitrianske kupalisko nema plavecky bazen. Neviem, ci som este take kupalisko vobec videl. Lebo to co tam je s plytkou vodou plavecky bazen nie je. Kludne by stacil 25m bazen, ale keby bol plavecky, t.j. aspon 1,8 hlbka plavanie po dlzke. Lebo teraz je jasne, ze to ide iba cez prazdniny, lebo normalny ludia, co si chcu zaplavat tam proste nepridu. Nie kazdy je ochotny si rano privstat kvoli tomu a tiez napriklad mne sa velmi zle plava v takej plytkej vode
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Ccc H8 2018-06-03 09:07
Neviem čo si vymýšlate furt.
Jaký plavecký bazén? Jaká studená voda?
Podla pána poslanca je to to naj kúpalisko na Slovensku . Nemá žiadne chyby.
Všetko je super ,len on nechápe prečo je to kúpalisko neustále v strate. A iné kúaliská si na seba dokážu zarobiť.
A každý rok ten istý scenár. V horúčavách zatvorené a keď sa ochladí sa čuduje prečo pri 20°C vetre a pod mrakom tam sú štyria ľudia v ľadovej vode. Lebo aj také šrtkovisko má teplejšiu vodu :D
O cigáňoch je škoda sa rozpisovať. To je kategória sama o sebe ,ale je zakázané viasť o tom diskusiu.
Označia ťa za rasistu.
Že krajské mesto nemá plavecký bazén sa vie roky a nikto nič. Nekandidovali sme na mesto športu?
Či šport je len futbal (do ktorého sa lejú zbytočné peniaze) ktorý aj tak nemá návštevnosť?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Hmmm 2018-06-03 10:34
Mesto športu a Smart City. Na Nitru sa to hodí asi ako na Káhiru mesto zimných športov a poľnohospodárst va.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # dlhy 2018-06-03 12:08
1. Odporúčam vyhľadať si vo výkladovom slovníku význam slova kúpalisko.
2. Keďže "iné kúaliská si na seba dokážu zarobiť", iste nebude pre teba problém uviesť ich.
3. Je 25-26°C ľadová voda?
4. Nitrianske kúpalisko je naj. Najlacnejšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # T. 2018-06-03 14:24
1."Bazén č. 1 – 50 x 21 , >>>plavecký
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2018-06-03 14:25
1."Bazén č. 1 – 50 x 21 , plavecký 1050m2 - 210 osôb" Od takeho bazenu ocakavam, ze v nom budu vyhradene plavecke drahy, namalovane ciary na dne a hlavne - bude sa v nom dat plavat po celej dlzke.
2. pokial nebudu v jednom arealy kryty aj vonkajsi bazen (t.j. celorocne vyuzitie), tak kupalisko asi nikdy zarobkove nebude. Nejake sauny a virivky to cele zatraktivnuju a prilakaju viac ludi. Dalej je bezne, ze sa v bazenoch robia kadejake cvicenia pre deti, alebo dochodcov. Napriklad v Prahe (a inde, ale odtialto poznam konkretn pripad) je velmi popularne plavanie s kojencami. Rodicia si rezervuju miesto uz v prvych mesiacoch tehotenstva, lebo byva obsaden aj rok dopredu. Taketo aktivity vyplnaju "hluche hodiny" medzi cca 9-14h. Najvacsi natresk by va v bazenoch medzi 6-8h a potom po 16-tej. Po zaverecnej si bazen objednavaju plavecke, potapacske a ine sportove kluby. To vsetko prinasa peniaze navyse. Neviem, ze by sa nieco taketo dialo v Nitre. Ak ano, tak to nema ziadnu propagaciu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2018-06-03 14:26
3. vyhrievane su len 3 bazeny zo 6 (ak som to zo stranky spravne rozlustil).
4. najlacnejsie asi je, ale co z toho, ked tam pre mna nema zmysel chodit?

Ako som pisal vyssie, mozno by na zaciatok stacilo vyhradit v 50-tke 2 plavecke drahy, ktore by sluzili sportovym plavcom.

Dalsou, v podstate beznakladovou polozkou by mohlo by uvadzanie na webe ci je kupalisko otvorene, alebo nie. Resp. ci bude na druhy den. Parkrat sa mi uz stalo, ze som prisiel a bolo zatvorene. Odvtedy si 2x rozmyslim, ci idem, alebo nie, ak nie je uplne slnecno.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-15 # dlhy 2018-06-03 17:41
To plávanie s kojencami v bazénoch na kúpalisku myslíš vážne alebo si len robíš srandu?
Nemám problém debatovať o nápadoch, ktoré by mohli priniesť vylepšenia, ale nesmú byť v rozpore s reálnymi možnosťami.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2018-06-04 12:07
nie som expert na deti a ich stadium vyvoja, ale kamaratka ma cca 1 rocne dieta. Konkretne z webstranky: "Chcete, aby se vaše dítě nebálo vody a umělo v ní dělat spoustu lumpačin? Přijďte do našich kurzů plavání kojenců, batolat a malých dětí, pro děti od 6 měsíců do 10ti let." (http://www.plavani-pro-deti.cz/)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-04 12:22
Je výborné, že si uviedol ten link.
Dúfam, že si si aj pozrel bazénika a podmienky, v ktorých kojenci plávajú.
Nemenej zaujímavé sú ceny. Uvediem príklad z jedného z týchto zariadení:
Skupinové lekce plavání s instruktorem 30 min, počet dětí: 4 – 6
cena základní: 300 Kč/ x počet lekcí v bloku

V preklade:
Za polhodinu v špecializovanom bazéne v skupine treba zaplatiť 12 (slovom dvanásť) €.
P.S.
Individuálna lekcia stojí 2 až 3x viac.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2018-06-04 12:35
pozrel som si fotky. Bazen Hloubetin: "teplota slané vody 27°C, od 6 do 18 měsíců", Bazen Prazacka: "teplota vody 30°C, od 6 měsíců do 3 let". Tie nase X-desiatrocne bazeny uz sotva splnaju nejake moderne kriteria. Ale stale sa spomina vystavba noveho bazena ("aquaparku") a na taketo veci by sa malo jednoznacne mysliet. Lebo zasa bude vedenie mesta plakat, ze si to na seba nezarobi. Chce to ist sa pozriet do zahranicia, ako veci funguju. A to nie len pri vystavbe bazenu. Zapad je tak o 20 rokov dopredu. Cize netreba vymyslat nic nove, staci kopirovat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2018-06-04 13:50
Citovanie dlhy:
Nemenej zaujímavé sú ceny. Uvediem príklad z jedného z týchto zariadení:
Skupinové lekce plavání s instruktorem 30 min, počet dětí: 4 – 6
cena základní: 300 Kč/ x počet lekcí v bloku
V preklade:
Za polhodinu v špecializovanom bazéne v skupine treba zaplatiť 12 (slovom dvanásť) €.
P.S.
Individuálna lekcia stojí 2 až 3x viac.


no vidis a aj napriek tomu si to kamaratka musela rezervovat priblizne 3/4 roka dopredu. Cize zaujem o to asi bol.

Ja som takisto platil 4 Eura, resp. 100kc za 1.5h plavania. Ale tie bazeny boli kvalitativne niekde inde. A chodil som do nich radsej ako tu do kupela, resp na kupalisko.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # heya 2018-06-04 16:26
nitrianske kupele su financovane aj z dani a preto nie je dovod aby cena bola vysoka ako u sukromnika. Ale plavanie s kojencami je uplne bezna vec vo svete a je velmi ziadana. v Nitre je to iba na malo miestach. A prave mestke organizacie by to mali umoznit vsetkym, nielen majetnym. http://www.detske-centrum-hviezdica.sk/cennik-kurzov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-06-04 16:33
Samozrejme súhlasím, že ak by takáto služba bola v réžii mesta, mala by byť pre Nitrančanov mestom finančne podporovaná.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2018-06-04 17:07
na druhej strane by prilis nizka / podnakladova cena nemala sukromnika polozit. Ale to uz je moc do detailov. Moja pointa bola, ze bazeny a kupaliska si mozu na svoju prevadzku zarobit aj inak, ako len volnym plavanim. Chce to zistit, co ludom chyba, nastavit rozvrh, spravit propagaciu a skratka nalakat ludi, aby prisli. Staci sa pozriet, co sa ponuka inde a vybrat vhodne veci. A hlavne mysliet na to pri stavbe novych bazenov a kupaliska (ak boh da a budu). S tym, co momentalne mame, sa uz zazraky robit nedaju.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-04 18:33
Myslím, že sme sa pochopili.
Ďakujem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Land Rover Defender 2018-06-03 16:43
Diskutujúci/-ca "dlhy", prečo vás v diskusiách tak štedro mínuskujú?

Vaše príspevky sú vcelku k problematike a odborne tiež na úrovni.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2018-06-04 23:19
Nezaujíma ma ako sa definuje kúpalisko v nejakom slovníku. Normálny plavecký bazén a prípadne ďalšie atrakcie by mali byť základom. Všetko sa stále vyvíja dopredu, takže ak poviem telefón to neznamená, že to je zariadenie iba na telefonovanie, ale dnes na milión iných vecí. Ja netuším ako si na seba kúpaliská zarobia a zarábajú, mňa zaujíma iba to, či sú na úrovni, ktorú si predstavuje. Že je najlacnejšie podľa mňa nie je výhoda, aspoň nie pre mňa, ale práve naopak.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2018-06-03 13:47
Voda studená nie je. Minimálne minulý rok bola.výborná. A viac krat som tam bol a ludia nikde. Radšej sa trepú do Zámkov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc H8 2018-06-03 15:26
Michal takže voda super. Kúpalisko super. Cena super.
A napriek tomu býva prazdno. Niekde asi bude chyba keď sa ľudia trepu do Zámkov, Podhájskej, Galanty....prit om ale majú super kupko pod nosom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-16 # dlhy 2018-06-03 17:33
A načo chodia ľudia do Galanty?
Do Samsungu?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Ccc H8 2018-06-03 20:51
Vieš načo chodia do Galanty? Pozrieť sa aký si sprostý!
To že je Galandia zatvorená pre rekonštrukciu neznamená že zatvorené je všetko.
Keby si si vytiahol nos z Pedrovej riti vedel by si že asi 2 km od Galanty je kúpalisko Vincov Les. BFU pochopil a debilovy sa to musí napísať zvlášť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-14 # dlhy 2018-06-04 12:38
Aj na takýchto arogantných hlupákov svieti slnko.
Je vidno, že ti to veľmi škodí.
Ale ani bez slnečného svitu nie si na tom i nič lepšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ccc H8 2018-06-16 13:25
Ale argument si nedal žiadny trapko. :-x
Tebe idú iba sprosté reči a urážky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-06-16 15:34
Zato ty vždy sršíš argumentami. Budem citovať iba z tvojho posledného príspevku:
"aký si sprostý"
"Keby si si vytiahol nos z Pedrovej riti"
"debilovy"
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ccc H8 2018-06-16 16:25
A zabudol si citovať aj to ze som tam spomenul kúpalisko. Teda príspevok k téme ty pripečenec.
Ale inú odpoveď som ani od teba nečakal. Le. Sprosté reči a urážky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-06-16 21:54
A k akej téme si písal?
K termálnym kúpaliskám?
V Nitre také nie je.
Ale vám slaboduchým je nemožné vysvetľovať tieto rozdiely. Je mi ľúto, že tvoja mentálna výbava ti neumožňuje takéto veci pochopiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ccc H8 2018-06-17 12:26
Len sprosté reči a urážky.
Inak debilko pravidelne robím psychotesty a mam zdokladovane aj inteligenčne testy. Možno by nebolo odveci zverejniť a porovnať. Potom sa môžeme bavit o mentálnej vybave.
Vieš ono zdanie často klame.
Ale fakt nehodlám viesť nejakú diskusiu s vyhláseným arogantným hlupákom.
Nie nie si hodný môjho času.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-17 13:11
Toto je presne ono.
Hlupáci ako ty, sa vždy chvália inteligenčnými testami.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Ccc H8 2018-06-18 12:14
Popravde od obmedzenca som ani inú odpoveď nečakal.
Nie ja sa nechválim naopak som chcel aby si mal možnosť dokázať svoju inteligenciu ,keďže všetkých čo majú iný názor nazývaš hlupákmi a podobne.
Ale vidím že cez svoju malosť a tuposť nevidíš nič čo sa ti ludia snažia naznačiť.
Hlupák zostane iba hlupákom. Je jedno na akej pozícii a s akým titulom :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # karirohož SIEŤ 2018-06-18 13:14
Presne si to zadefinoval. A takýto človek je poslancom. Čo by si čakal od člena "bicyklostrany. "
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-06-03 20:05
Ja nevravím, že je to ideálne, ale bol som tam minulý rok a dobre vieš ak ma čítaš, aký som kritický! A voda fakt dobrá, stánky konečne na úrovni, trávička pokosená.

Ale áno rád by som videl kúpalisko otvorené skôr, rád by som keby je v zadnej časti pri rieke malý wellness celoročný, potešila by piesková pláž s lehátkami...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccc H8 2018-06-03 20:55
Michal čítam.
AK je to teda také super kde je tá chyba prečo tam ludia nechodia.
Ja viem prečo tam nechodím ja ani nik z mojich blízkych.
Ale prečo nedokáže 80 tisícové mesto zaplniť jedno kúpalisko v centre ktoré vpodtate nemá chybu je mi záhada. Žeby neboli všetci ovce?
Vieš ono sa meno ľahko pkazí. Ale trvá hodne dlhý čas kým sa dobré meno dostyane do povedomia.
Takže asi stále málo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2018-06-03 21:50
Ja nepisem ze je super, pisem ze to nie je take zle ake to tu opisujete. Nevidim dovod ist niekam do Zamkov a potom sa trepat naspat autom domov. Pisal som co by som zlepsil a potom bude super. Len treba aj marketing zo strany mesta.. ale mesto s obcanmi nekomunikuje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # heya 2018-06-04 16:23
no ja ked som bola minuly rok, bolo stale velmi plne. Tak neviem, asi zijeme v paralelnych svetoch. Nie je skvele, ale je dost dobre a presne ako tu niektori pisu, este par veci vylepsit a bude super. A cena je naozaj ludova
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Hmmm 2018-06-04 23:27
Michal.. Na čo sa trepú do Zámkov ? Stačí mrknúť link: https://www.vodnesvety.sk/kupalisko-strand-emilatatarika-novezamky/628-atrakcie-sluby

Ja som mal vždy v pamäti, že bolo kúpalisko preplnené a nedalo sa zaplávať. Nie som ešte starý takže si dobre pamätám, že počas svojho detstva som tam bol možno 2x, aj keď sme chodili často na kúpaliská, ale inde, lebo to bolo stokrát lepšie. A v dnešnej dobe necestujeme na kočoch, takže ak chcem ísť niekam na celý deň, tak v rámci západného SR nie je problém sa presúvať.To, že majú problémy s ekonomikou je druhá vec a ja nie som na to, aby som to riešil. Chvalabohu už roky sú iné kúpaliská použiteľné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Hmmm 2018-06-04 23:28
Pamätám si tak 15 alebo viac rokov dozadu kúpalisko v DS, to bolo proti NR ako z inej Galaxie. Proste veľká časť ľudí z NR chodí mimo a podľa mňa tu idú iba takí čo nemajú na výber alebo sú na tom finančne zle. A na mesto, v ktorého širokom okolí (asi ako v okolí žiadneho mesta v SR) nie je prírodná plocha na kúpanie a ide o veľké mesto je to podľa mňa veľká slabota. A ešte ak otvoria tobogánovú vežu v Poľnom Kesove, tak pôjde ekonomika kúpaliska ešte nižšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-06-05 08:37
A problemom je marketing ako som uz pisal. Bol som minuly rok par krat na kupalisku a leziac pri prazdnom bazene som sa cudoval preco tu nikto nie je? Voda prijemna, ziadny hluk, jedlo v stankoch na pocudovanie primerane. Som narocny, ale fakt nepotrebujem cestovat a parit sa v aute.

Bavime sa o kupalisku. Samozrejme ak chcem tobogany idem do akvaparku.

Musim tento rok asi trochu viac medializovat kupalisko, ked uz to mesto nerobi. Uvidime budem recenzovat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # johnnysp29 2018-06-05 10:03
Bol si aj v šatni ?
Mal si tú česť sa stretnúť aj s cigáňmi ?
Našiel si rozbité okno na aute pri odchode ?

A je veľmi dôležité kedy si tam bol.
Na začiatku sezóny chodím aj ja, vtedy sa to dá.
Ale taký august to je čistá katastrofa.
Veď hygiena dáva každý rok vypúšťať minimálne jeden bazén.
To je pekná reklama.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-06-05 10:09
Nie šatniam sa vyhýbam :-) Nie neboli tam, ale viem, že chodia a mali sme články ako sa kúpu oblečení...

Rozbité okno na aute? To sa ti môže stať hocikde.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # dlhy 2018-06-05 12:31
1. Šatne budú v tejto sezóne opravené. Boli naozaj v zlom stave.
2. Je to problém, ale skús dať návod (reálny) ako ich nevpustiť na kúpalisko.
3. Čo má rozbité okno na aute s kúpaliskom?
4. Odkiaľ máš informáciu, že hygiena dáva každý rok vypúšťať minimálne jeden bazén? Môžeš napr. uviesť ktorý dala vypustiť vlani.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2018-06-05 21:06
dlhy...

2. Viem, že je to s nimi ťažké, ale tak treba mať a určite aj je nejaký prevádzkový poriadok. A keď sa poruší, tak vykázať návštevníka z kúpaliska. A dodržovať to prísne. Ja viem, že s nimi je to ťažké a so scénkami, ale poriadok byť musí a musí ho niekto zabezpečovať. Načo máme mestskú políciu, okrem toho, že pobehujú s papučami a sledujú parkovacie lístky za sklom ? Však nech robia to čo robiť majú. Ak ich platíme iba na parkovné, tak ju zrušme, dajme parkovanie zadarmo a možno ešte finančne získame :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2018-06-05 21:02
Tak v dnešnej dobe to cestovanie nie je žiadna tragédia a parenie a ešte na malom Slovensku kde máme všetko blízko :) 30-60 minút v klimatizovanom aute po dialnici prejdeš v pohode, ak budeš veľmi náročný, tak pôjdeš 2 hodiny a skočíš do Bešeňovej a ostaneš tam pár dní. Ja som mal napríklad o Podhájskej mienku, že tam chodia iba starí ľudia do teplej vody, ale pred pár rokmi som tam bol a aj tam mali celkom slušný plavecký bazén s normálnou vodou :) A to sú akože termálne kúpele :). Dnes ti proste nestačí ponúknuť to čo pred 20-30 rokmi a čakať, že ti to pôjde :) Hlavne, ak ostatní nespia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # kari rohož SIEŤ 2018-06-03 17:24
Poslanec má s kúpaliskom na Sihoti a jeho stavom viac spoločného, ako si myslíme.

Len on sa tvári, že ako poslanec MsÚ za pseudo opozíciu, nič nezmôže. Je to alibista ako lusk.

Keď jeho materská bicyklostrana mala väčší vplyv, išiel ako píla. Hlavne pre seba a svoju kariéru.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-17 # dlhy 2018-06-03 20:07
Tak Rambo spoza klávesnice je tu zas.
Čakám kedy už aspoň jediný raz napíšeš niečo konkrétne a nebudeš len všeobecne kydať špinu.
Máš priestor.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Lula33 2018-06-04 15:16
No konecne sa otvori uz sa tesim. Ale zaroven nie za tich romov nie ze bi som bola rasistka ale kazdi rok je to tam preplnene nimi. A niektori preskakuju plot aby nemusrli platit ako aj minuli rok.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Igric 2018-06-14 10:33
Radšej sa prihlás na doučko zo slovenčiny. 8)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Ccc H8 2018-06-10 19:22
JA sa pýatam pre koho?
http://www.shmu.sk/sk/?page=1163&nwp_mesto=32739
:lol: :lol: :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-16 # dlhy 2018-06-10 21:18
Ja sa pýtam, čo si ty za hulvátskeho kverulanta?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccc H1 2018-06-10 21:31
Ja sa ťa pýtam ty debil čo je hulvátske na predpovedi počasia?
:lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Júlia 2018-06-15 09:37
Zajtrajšie otvorenie je reálne?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-06-15 09:58
Áno. Otvára sa o 10:00.
V prevádzke budú 4 bazény. Jeden detský bazén a dopadový bazén toboganu budú otvorené v priebehu týždňa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Júlia 2018-06-15 15:37
Ďakujem za odpoveď.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Júlia 2018-06-15 15:33
Vidím že toalety sa nezmenili, ale tie šatne - šok, našťastie pozitívny u mňa. Nevie niekto, či skrinky (tiež novinka) budú za poplatok?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-15 15:52
Skrinky tam boli už vlani.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Júlia 2018-06-18 18:30
Tak to som tam ani nebola dlhšie, ako som si myslela :-?
Kazdopadne dakujem za odpoved
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Vladino2 2018-06-16 15:56
S tými páskami na ruky to bol dobrý nápad,škoda je ,že to nikto nekontroluje a tak sa na kúpalisko ľahko dostanú aj naši neplatiaci.Po odchode z kúpaliska som videl skupinu našich ako zo smetiaka vyberajú pásky a priväzujú si ich na ruky.Aj sprostý musí vidieť ,že to nemajú jednorázovo nalepené a že idú načierno.A plavky od odstrihnutých teplákov by mohol rozpoznať aj plavčík. Ďakujem,radšej si priplatím a pôjdem inam.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-06-17 13:14
Priplať si a choď.
Je to tvoja slobodná voľba.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # dlhy 2018-06-17 17:25
Vydarený víkend na kúpalisku.
Viac ako tisíc návštevníkov, krásne preteky v duatlone so skvelou organizáciou a vysokou účasťou.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2018-06-17 20:09
Skoda toho duatlonu. Keby som o nom vedel, tak sa zucastnim :sad: . Existuje nejaka stranka, kde by sa dali najst sportove a ine podujatia, ktore sa skonaju v Nitre, resp. blizkom okoli? Tento duatlon som nikde nezachytil.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-17 20:32
Bol to už 17. ročník.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # T. 2018-06-17 21:04
vedel som, ze sa nejaky konal tak 2-3 roky dozadu. Ale kedze som viac o ziadnom nepocul, myslel som, ze to bola jednorazova zalezitost. Tak snad o rok.

Bolo to napriklad v SMS-kach, ktore rozosiela mesto o podujatiach v NR? Nemam ich aktivovane, tak by som pripadne zvazil aktivaciu. Aj ked by som si to radsej pozrel na webe...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-17 21:09
Myslím, že v mestských sms-kách to nebolo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccc H8 2018-06-18 12:20
Super. Kúpalisko s kapacitou 3500 ludí malo za víkend s teplotami tesne pod 30°C návštevu 1000 a to bola ešte k tomu nejaká športová akcia :D To gratulujem 30% využitie . Ale zas sa aspoň netlačili.
Také skvelé kúpalisko že v deň otvorenia príde 300 ludí.
To mi poser záda. :) Kde soudruzi udelali chybu?
By som navrhol predávať miestenky aby sa všetkým ušlo miesto :)))
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # dlhy 2018-06-18 14:24
No vidíš.
Ty svoju obmedzenú mozgovú kapacitu nedokážeš využiť ani na tých 30 %.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccc H8 2018-06-18 15:19
Nie nedokážem. Pretože bežný človek dokáže využiť iba 10% kapacity mozgu je 30 % neskutočne dobre číslo. Ale aby si to pochopil aj ty musel by si mať viac IQ ako 60 čo máš teraz. To ti stačí na hlasovanie a na to aby si nesral po ulici. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-18 19:26
# Ccc H8 2018-06-10 17:22
JA sa pýatam pre koho?
shmu.sk/.../...
:lol: :lol: :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Ccc H8 2018-06-24 11:08
No som zvedavý na návštevnosť tento víkend a ďalší týždeň.
Ja sa pýtam pre koho?
Po teplotné rekordnom apríli a máji príde studené obdobie a zasa sa otvorilo práve vtedy. Pýtam sa pre koho? To je taký problém si pozrieť predpoveď? A vyhliadku ?
No ale máme super lacné kúpalisko.
I keď mne osobne toto počasie skôr vyhovuje ako trópy.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-24 12:27
Milý riaditeľ zemegule ,
ty, čo všetko vieš a všetko poznáš a všade si bol, len nie pod psovým chvostom, lebo ten ho stiahol, keď si išiel okolo, iste budeš vedieť poradiť ako sa to má robiť.
Buď tak láskavý a poraď. Budem netrpezlivo čakať na tvoje generálne myšlienky. Prezraď ako sa riadi počasie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # kari rohož SIEŤ 2018-06-24 12:38
Pán poslanec Dovičovič. Vaše príspevky v diskusiách sú plné urážok a nenávisti. Nevolili sme vás za poslanca, aby ste sa takto správal a pritom si užíval pozíciu v MsZ.


Na riadení kúpaliska, ktoré patrí pod správu mestskej spol. s r. o. Službyt sa podieľate aj vy. Tak sa láskavo vyjadrujte k veci. Apropo, ako volený verejný činiteľ by ste mal zniesť aj kritiku svojej práce.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-06-24 17:30
Ja sa vyjadrujem primerane spôsobu príspevkov, na ktoré reagujem. Na hrubé vrece hrubá záplata.
Skús sa najskôr pozrieť na čo reagujem a bude to jasné.
Na vecné otázky vecne odpovedám.
Ty, aj kolega iba podrypujete a keď chcem od vás, aby ste boli konkrétni, zrazu ste ticho.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Ccc H8 2018-06-24 16:39
Na to že si neodpovedal na žiadnu z otázok sa s teba vysypalo zasa kopu sračiek ktoré si môžeš nechať akurát na zastupiteľstvo.
Prečo by som ti ja mal dávať rozum? Ty sa pcháš do riadiacich funkcií( na ktoré nemáš) a potom tu vymýšlaš a trepeš odveci? Ja som nič o riadení počasia nepísal. Nauč sa čítať. Ja som písal o riadení kúpaliska ak si si nevšimol.
Ale to je zrejme tažké pre teba pochopiť.
A mimochodom ja sa nepchám do riadiacich funkcií ktorým nerozumiem. Robím to čo viem ( a som v tom dobrý). čo ty zjavne o sebe nemôžeš napísať.
Preto zostáva väčšina otázok bez odpovedí a namiesto toho iba sarkazmus a urážky. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-06-24 17:32
Zase si nenapísal nič.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # HI8 2018-06-24 21:20
Zato ty si napísal k téme román.
Ak nevieš odpoveď načo zasieraš diskusiu svojimi výgrcmi?
Kto okrem teba je na to zvedavý? Jak také teľa ktoré na konkrétnu otázku odpovie spŕškou invektív môže byť poslanec?
Ľudia v Nitre sú fakt masochisti keď toto stále volia. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 05:49
Tak naposledy sa mi dostalo od pána poslanca na konkrétnu otázku iba urážok skúsim znova.
Aká bola návštevnosť od otvorenia?
A keďže dneska začínajú prázdniny čakám že víkend bude nabitý kupajucimi. :cry:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-06-29 06:19
Primeraná počasiu. Ako na každom letnom kúpalisku.
Teraz skúsim zopakovať svoju otázku zase ja:
Ako sa riadi počasie?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 07:33
Odpoviem ti tvojim štýlom.
Neverím že si tak sprostý že toto nevieš. Musíš sa pýtať na to kompetentných . Tu zrejme nik nevie ako sa riadi počasie. Aj keď...
Ale všetci vieme že keď sú horúčavy je kúpalisko zatvorené a keď sa ochladí tak je otvorené.
Myslím že posledné tri roky rovnaký scenár.
Na druhu stranu chápem že otvoriť ho nie záležitosť na tri dni.
Prečo to ale niekde vedia zmenežovat a niekde nie je mi záhadou.
Žeby nevhodný ľudia na riadiacich pozíciách?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-29 09:33
Termíny prevádzkovania kúpaliska tu už boli mnohokrát vysvetlené. To, že ty vytrvalo odmietaš prijať akékoľvek vecné argumenty je tvoj problém.

P.S.
Kontaktuj svoju učiteľku slovenčiny.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 10:28
Citovanie dlhy:
Termíny prevádzkovania kúpaliska tu už boli mnohokrát vysvetlené. To, že ty vytrvalo odmietaš prijať akékoľvek vecné argumenty je tvoj problém.

P.S.
Kontaktuj svoju učiteľku slovenčiny.

No keďže si blbý jak pučtok kontaktujte svojho psychiatra. Ak ti niečo hovorí písanie s mobilu. Je pravda že si nekontrolujem čo mi tam mobil hodí. Pre tvoju informáciu ja som nikdy horšiu známku z diktátu ako dvojku nemal.
A stále namiesto diskusie k temes odbocujes a poukazujes na nesúvisiace veci ,len aby si si mohol kopnúť do oponenta.
A večný argument má byť to že po dvoch mesiacoch tepla sa očakáva dlhodobé ochladenie tak radšej otvoríme? No som nevedel.
PS : aj toto písal mobil .
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-29 11:24
Chcel som dúfať, že aj s hlupákom tvojho rangu sa občas dá vecne diskutovať. Vidím, že moja nádej bola márna.
Predsa len ešte skúsim.
Prezraď kto to bol ten "sa", ktorý očakával dva mesiace tepla a po nich dlhodobé ochladenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 13:46
Presne toto som mal na myslí. Presne. 8)
Ja som hlupák a ty neskutočný mysliteľ, ktorý si nedokáže ani pozrieť vyhliadku v počasí. Nedokáže diskutovať vecne a argumentovať. Dokážeš ale urážať a znevažovať.
Tak kto je tu hlupák?
Ja nemám potrebu ľudí škatuľkovat na základe dombienok. Urážať na základe (inteligentného ) písania mobilom. Na konkrétne otázky odpovedať urazlivo,ustipacne,znevažujúco.
Nie som volená a verejne činná osoba ktorá musí strpieť kritiku svojej činnosti.
Ešte raz kto je tu hlupák?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-06-29 15:44
Vyhliadku môžeš mať tak z Lomnického štítu, nie o počasí.
O počasí sa vydávajú predpovede. Ich úspešnosť už po piatom dni klesá pod 50%.
Keďže chceš odpovede na otázky, ktoré kladieš, odpoviem ti na otázku kto je tu hlupák.
Ty.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 15:56
Debil projebany.
Je rozdiel medzi predpovedou a vyhliadkou.
Ale chuj jebnuty to nikdy nepochopí.
Jebo pripeceny.
Predpoveď sa robi na Max tri až päť dní.
A vyhliadka je 10 -30 dní. Poprípade na dekádu.
Ale fakt s jebnuty chujom sa nedá inak.
Si [censored]. Nie je čo dodať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 16:11
Každý aspoň priemerne inteligentný človek pozná čo sú homonymá.
Len debilny poslanec si myslí že slovo vyhliadka má iba jeden význam.
Seriózna predpoveď sa nedá urobiť na viac ako 5 dní v našich podmienkach. Preto sa dlhodobým predpovediam hovorí vyhliadka.
Takže debil si jednoznačne ty. Nie je po čom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # dlhy 2018-06-29 20:12
Takto vyzerá diskusia "vecná" diskusia obmedzeného primitíva. Budem iba citovať:
Debil projebany
chuj jebnuty
Jebo pripeceny.
s jebnuty chujom
Si [censored]
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-06-29 20:19
O "úrovni" účastníkov tejto diskusie svedčí to, že jej účastníci dokážu plusovať primitívny chrapúnsky príspevok so slovníkom šiestej cenovej skupiny.
O samotnom diskutujúcom primitívovi je škoda stratiť slovo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 22:02
Už som ti písal že píšem tvojim štýlom a slovníkom.
Nemám problém sa baviť normálne. S tebou sa ale inak baviť nedá. A toto je jediné čomu rozumieš.
Čím ťa tatko robil tým si zostal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # karirohož SIEŤ 2018-06-29 09:41
Poslednou vetou si si aj odpovedal. Možno trochu poznáš obsadenie a štruktúru firmy, pod ktorú kúpalisko patrí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Meno nutne 2018-06-29 13:04
To sú argumenty a vyjadrovanie poslanca MZ arogantne znevažovanie a demagógia v každom príspevku tejto perly Nitry. Len kto to stále do p... volí. Ale ide jasným Smerom
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-06-29 13:53
Moja babka ma naučila, že na hovado treba len s bičom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 13:56
A ty si vieš predstaviť že by sme ťa teraz verejne bičovali? :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Meno nutne 2018-06-29 19:22
Môže byť na teba pyšná...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # dlhy 2018-06-29 20:07
Ja som pyšný na moju babičku. A som jej vďačný. Aj svojej mame a otcovi, že ma dobre vychovali. Čo sa o miestnych primitívoch nedá povedať.
Čím viac mínusiek mi sem miestni hlupáci naklikajú, tým bude moja hrdosť na moju babičku a rodičov väčšia.
Idioti celej Nitry vylížte si prdel.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 21:59
Babička bola zrejme múdra a skúsená žena.
Ale rodičia si stebou moc práce zjavne nedali ,keď vychovali takéto primitívne hovado.
V konecnom dôsledku tu je pekne vidieť čo si myslíš o svojich voličoch.
Lebo neverím že nik pri zmysloch a normálny by ti dal svoj hlas.
A keď už teraz sa chová ako idiot nechcem vedieť čo by si robil ak by si mal nejakú "moc". Verím že aj Adolf by zbledol závisťou.
Ty inteleguan. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-06-29 22:30
Prezradím ti čo si myslím o svojich voličoch.
Že majú, na rozdiel od primitívov ako si ty, zdravý rozum.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Kg 2018-06-30 05:39
Hej hej.
Perfektne ťa vychovali. Nevidím rozdiel v nadávkach Ccc a tvojich. :o

Vyjadrovanie 6 a piatej cenovej. Úroveň žiadna. Fakt kvalitný poslanec msz a župy. :-x Obrovský prínos.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-06-30 09:14
Ak nevidíš rozdiel medzi jeho slovníkom
Debil projebany
chuj jebnuty
Jebo pripeceny.
s jebnuty chujom
Si [censored]

a mojim označením jeho príspevkov za hlúpe a primitívne (lebo také sú), tak mi ťa je ľúto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Kg 2018-06-30 10:57
Nie nie. Ty neoznačuješ príspevky , ale priamo ľudí tituluješ ako " primitív, hlupák .....
Nemusím ťa hádam citovať .
Takže u mňa nadávka ako nadávka. Každá nadávka je vulgárna . Iba niektoré sú spoločensky "akceptovateľné ".
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-06-30 11:14
Nevidím nič nevhodné na tom ak primitíva pomenujem primitívom a hlupáka hlupákom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Kg 2018-06-30 16:43
Práve to je to.
Ty na tom nevidíš nič nevhodného ,aj keď to nevhodné je. Myslieť si môžeš ,ale ako verejne činná osoba sa máš zdržať osobných invektív.
Prečo sa potom ale čuduješ ,ak ti oplácajú rovnakou kartou?
To je to typické krčmové, ja nie to on začal. Detinské a ako píšem ,úroveň máte rovnakú.
V tom nevidím rozdiel. A zrejme to tak vidia viacerí a preto tie mínusky. Je to predsa znak vyjadrenia nesúhlasu s daným príspevkom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # dlhy 2018-06-30 19:48
Keďže si sa pustil do takejto analýzy dôvodov mínusiek pri mojich príspevkoch, poprosím ťa o rozbor dôvodov, ktorými by si vysvetlil toto:

# dlhy 2018-06-17 18:32 -8
Bol to už 17. ročník.

Osem mínusiek k jednoduchej odpovedi na otázku predošlého diskutujúceho. Budem sa tešiť na tvoj rozbor.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # dlhy 2018-06-30 19:52
Súčasne ťa poprosím o rozbor dôvodov plusiek k tomuto príspevku:


# Ccc H8 FG bkg 2018-06-29 13:56 +3
Debil projebany.
Je rozdiel medzi predpovedou a vyhliadkou.
Ale chuj jebnuty to nikdy nepochopí.
Jebo pripeceny.
Predpoveď sa robi na Max tri až päť dní.
A vyhliadka je 10 -30 dní. Poprípade na dekádu.
Ale fakt s jebnuty chujom sa nedá inak.
Si [censored]. Nie je čo dodať.

Vopred ďakujem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Meno nutne 2018-06-29 21:37
Toto si daj na svoj bilbord pred voľbami, chudáčik ale tých riti si vylízal vlastne celá tvoja kariéra je o tom. Začni niečo robiť voľby sa blížia zásad stromček ,zdvihni papier,zaspieva j dôchodcom, vyfajčí Pedra ...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # T. 2018-08-08 16:46
Tak to mam potvrdene, cely august sa v Nitre NEDA nikde plavat. Mestsky kupel zatvoreny, SPU zatvorene, na kupalisku nie je sanca. "Uzasne" Europske mesto sportu. :sad:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť