Komunálne voľby Nitra 2018: povolebná diskusia + výsledky

Priestor pre diskusiu a výsledky

Boli ste voliť? Chcete vyjadriť svoj názor? Dávame priestor na diskusiu.



Aktualizované: 11.11. o 13:32 hod.

Primátor: Marek Hattas, nezávislý, 42,29%, 12385 hlasov

Poslanci:

1 - Horné a Dolné Krškany
Miroslav Gut, Ing., 51 r., technik, nezávislý kandidát

2 - Staré mesto
Marek Hattas, 31 r., riaditeľ kultúrneho centra Hidepark Nitra, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Erik Král, Ing., 27 r., krajinný architekt, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Peter Mezei, Ing. arch. et Ing., 25 r., architekt a urbanista, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Ján Greššo, Mgr., 37 r., projektový manažér, OĽaNO, SAS, KDH, Sme Rodina, Šanca
Roman Ágh, Ing., MBA, 33 r., sales manažér, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Oliver Pravda, JUDr., 31 r., právnik, TÍM HATTAS,nezávislý kandidát

Ako náhradník za Mareka Hattasa by mal ísť:
Ján Vančo, PhDr., PhD., 43 r., zástupca primátora, OĽaNO, SAS, KDH, Sme Rodina, Šanca

3 - Čermáň
Róbert Rathouský, MVDr., 53 r., veterinárny lekár, nezávislý kandidát
Jozef Slíž, 68 r., podnikateľ, Smer-SD, SNS

4 - Klokočina
Pavol Obertáš, 43 r., správca budov, nezávislý kandidát
Petra Ajdariová, Mgr., 40 r., sociálna pracovníčka - Únia nevidiacich a slabozrakých Slovenska, nezávislá kandidátka
Tomáš Jursa, Ing., 29 r., podnikateľ, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Peter Bakay, Ing., 40 r., riaditeľ, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Marta Rácová, RNDr., 64 r., poslankyňa Mestského zastupiteľstva v Nitre, nezávislá kandidátka
Miloš Dovičovič, Ing., 62 r., manažér / ekonóm, OĽaNO, SAS, KDH, Sme Rodina, Šanca
František Hollý, 63 r., dôchodca, OĽaNO, SAS, KDH, Sme Rodina, Šanca
Janka Buršáková, Ing., 61 r., mediátorka, nezávislá kandidátka

5 - Diely, Kynek, Mlynárce, Párovské Háje
Daniel Balko, Mgr., 47 r., politológ - historik, OĽaNO, SAS, KDH, Sme Rodina, Šanca
Dávid Moravčík, Ing., 30 r., stavebný inžinier, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát
Ladislav Turba, 42 r., štátny zamestnanec, nezávislý kandidát
Jarmila Králová, Ing., PhD., 47 r., fytopatologička, TÍM HATTAS, nezávislá kandidátka

6 - Zobor
Miloslav Hatala, Ing., 58 r., geodet, OĽaNO, SAS, KDH, Sme Rodina, Šanca
Adriana Filipová, MUDr., 47 r., lekárka, nezávislá kandidátka
Pavel Varga, 59 r., podnikateľ v stavebníctve, Smer-SD, SNS

7 - Chrenová
Štefan Štefek, Ing., 51 r., riaditeľ spoločnosti, nezávislý kandidát
Anna Šmehilová, PhDr., PhD., 39 r., riaditeľka sociálnych služieb EFFETA, Nova
Peter Košťál, Ing., PhD., 39 r., referent, nezávislý kandidát
Peter Oremus, Ing., PhD., 42 r., riaditeľ spoločnosti, nezávislý kandidát
Jozef Stümpel, 46 r., hokejista, športovec, Smer-SD, SNS
Michaela Hefková, Mgr., 28 r., projektová koordinátorka, TÍM HATTAS, nezávislá kandidátka
Filip Barbarič, JUDr., MPH, 30 r., právnik, TÍM HATTAS, nezávislý kandidát


Pre porovnanie výsledky volieb v roku 2014





Komentáre  

+5 # Andrejko 2018-11-10 22:03
Podľa dostupných informácií bude dobrá účasť, predpokladám okolo 40%.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # T. 2018-11-10 22:44
Na sme.sk pisu 25-35%.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Igric 2018-11-11 09:54
43%
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+23 # batigol. 2018-11-11 02:51
podla vysledku bude mat najviac roboty skartovacka po tych rokoch :lol: :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+39 # Shadow 2018-11-11 03:16
Najskor si zopakujme zopar vyrokov tu z komentov:

"Podla mna Hattas sancu nema." (Michal Simonek)
"Hatas nebude ani v prvej stvorke, odhadujem to tak na piate miesto." (vyhradvonc)
"Dvonc je jasny favorit" (Jozef Rems)
"Ak bude Hattas treti, tak si moze gratulovat." (Elnoso)
"Volby vyhra Dvonc" (Popelec)

... tak, a teraz moze byt kazdy z nas generalom...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # dlhy 2018-11-11 03:50
Je po voľbách.
Voliči rozhodli.
Patrí sa zablahoželať úspešneným, čo týmto činím.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # mimi 2018-11-11 03:52
hahahaaaa budem sa vacsine osadenstva nitralive smiat az do rana kedze mi dieta nespi. ze Hattas nema sancu, tam to mate :P :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # janotu 2018-11-11 04:53
majkl najt - svoju robotu si robil dobre, ale v poslednom polroku si sa bez akejkolvek priciny vyhranil a trepal si iba to tvrdohlave svoje...ja som ti spociatku uprimne veril ale tvoje postoje sa v poslednej dobe nedali spojit s realitou....dak ujem za nitralive, bol to prvy nitransky portal, co som cital, ale zial bohu spadol do politickej roviny.... :-x :-x :-x :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2018-11-11 10:37
Vyjadril som svoj názor, je to problém? Teba za tvoj názor niekto kritizuje verejne? Najlepšie je nerobiť vôbec nič, vtedy sa má človek najlepšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # StopDvoncovi 2018-11-11 20:26
@Janotu: ja by somto lepsie nenapisal,....p ortal fajn ale uz davno nie je nestranicky...s Danielom Balkom sa tu snazili o (neuspesny) lobing.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+21 # Mudrlant 2018-11-11 04:56
Na jednej strane je pekné, že Jožko aj so svojou partiou končí. Na druhej strane bude zastupiteľstvo plne mladý ľudí bez skúseností z komunálnej politiky a života vôbec. Bude veľmi zaujímavé sledovať, ako sa mladí popasujú s problémami v meste. Nikto im nebude kryť chrbát na úradoch a celkovo v štáte. Tiež bude zaujímavé sledovať ako si s tým poradí vládnuca strana. Osobnosti Nitry neoslovili vyhrala značka hattas , doslovne nepopisani ľudia (viacerí pre naše mesto ešte nič neurobili), ale dajme im šancu realizovať ich smelé plány. Uvidíme, načo primátor narazí na úrade a ako sa zmení jeho osadenstvo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # janotu 2018-11-11 05:33
https://www.facebook.com/hattasprimatorom/videos/554398644999236/
staci si pozret
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Hmmm 2018-11-11 07:39
Mudrlant.... Mne sa v tejto suvislosti a obavami tych bojovnikov proti ( nemyslim teraz vas) paci velmi argument p. Spisakovej, ktoru natocili na podporne video pre Hattasa. Cely nas narod sa obracia a je hrdi na osobnosti ako Stefanik, ci Sturovci a oni bolk co ? Mladi. Vek nie je nevyhoda, ale prednost na dobre napady netreba byt starym komunistom a ani mat desat titulov. Ja som to pisal sem hadam dvakrat, ten kto je na cele a ma moc, ma byt slusny clovek a ma mat chut robit zmeny. Na vsetko ostatne su potom zamestnanci a odbornici, ktori maju zhmotnovat jeho predstavy. Ten clovek nemusi byt ziaden truhlik a ani sa na neho hrat ako sa vacsina politikov hra.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Stefanik 2018-11-11 08:35
Porovnavat Stefanika s Hattasom to je dobry pherverz. Dobry matros. Pozeram, ze v Nitre je celkom slusna populacia potencionalnych STBakov, akykolvek negativny komentar na Hattasa znamena ukamenovanie. Nitra, mila Nitra...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Hmmm 2018-11-11 17:45
Stefanik.... Dobrý matroš si mal asi ty. Ja neporovnávam osoby Štefánik Hattas, ale hovorím, že vekovo sa do mladých väčšinou naváža akí sú mladí neskúsení a podobne a pritom ľudia na ktorých sa slovenský národ obracia robili tie veci ako mladí. Ale hej, už to vidím ako sa smutní smeráci, grešáci, či oremusáci budú navážať teraz na matroši. Hlavne, že sami asi poriadne fetujú už len podľa toho čo trepú a robia tí tzv. štandardní politici.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # dlhy 2018-11-11 05:03
Volebná účasť 43,11 %
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2018-11-11 07:41
Pekne od nich, ze si zobrali moj hlasovaci listok a z neho vychadzali pri vybere primatora a poslancov m.c. kde som volil a okopirovali si ho do vysledkov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-21 # nitricka999 2018-11-11 08:14
Nitra pôjde dolu vodou, žial bohu. Tento človek dokáže jedine pomalovať chodníky na zeleno a to je všetko.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # heya 2018-11-11 08:22
ano no, horsie ako teraz to byt nemoze. aj ked ludia ako vy z principu nepriznaju nic, co bude dobre, sami uvidite, ze to po par rokoch bude lepsie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # xy 2018-11-11 12:36
Marek Hattas tento cudny clovek zmeni Nitru a budeme v meste ako Alica v krajine zázrakov. Tupy to narod, kto tomu veri. Mestsky ples sa bude konat v hidepraku a dresscode budu veci zo sekacu. Zle mi je z ludi, ktorí ste ho volili.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # trabant 2018-11-11 14:19
zle ti je z toho čo si vypustil z tvojich úst :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # Hmmm 2018-11-11 17:47
Mne je zle z ľudí, ktorí si myslia, že to čo tu bolo doteraz by bolo lepšie. A ak niekto rieši dresscode a kde sa koná ples, tak škoda aj reagovať, skôr iba poľutovať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # StopDvoncovi 2018-11-11 20:31
@XY: pochval sa koho si volil ty...:-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # StopDvoncovi 2018-11-11 20:29
Dvonc nerobil ani to. Ty hlupak
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # kaz 2018-11-11 23:05
Aspon to, a ja tak sa zlepsi! 10 rokov pozeram na chatrajucu Lipu, jedine co pribludlo to nova herna.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # mikedo 2018-11-12 18:57
Ono nieje jednoduché viesť aj obyčajnú dielničku s tuctom pracantov. Viesť krajské mesto so všetkými povinnosťami, záludnosťami, požiadavkami, rozvojovými predstavami a spúste iných záležitostí nieje naozaj jednoduché. Chce to skúsenosť, odbornosť, umenie riadiť, organizačné schopnosti a hlavne obetovať seba samého aj na úkor rodiny. Nesmierne náročné čo i len predstava. Tu už nestačí iba kritizovať, oponovať či demonštrovať. Som skeptický, no prajem novým funkcionárom rýchle zorientovanie v problematike a veľa šťastia v ich práci.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-14 # orim1 2018-11-11 08:21
On ich bude maľ
ovať tak ako mu jeho aj kiskozlodejovi mecenáši rozkážu, mimoriadne zlá voľba pre Nitru.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # FAMAGUSTA 2018-11-11 08:39
Nevie niekto, či bol na Klokočine zvolený môj favorit, Obertáš?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2018-11-11 09:28
Bol.
Na prvom mieste.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2018-11-11 09:28
2424 hlasov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+44 # T. 2018-11-11 09:11
Necakal som, z vyhra Hattas. A ak by len predsa, tak o par desatin percenat. Toto bolo fakt suverenne. Ludia v Nitre musia mat sucasneho vedenia naozaj plne zuby.

Hattas je loteria, cisty list papiera, politicky neskuseny. No vacsina politicky skusenych ludi ma problem zachovat si moralny kredit. Vid. sucasny primator. Sam som zvedavy, ako ustoji rozne "pokusenia" Hattas a hlavne jeho ludia. A ci naozaj pohne Nitru vyraznejsim sposobom dopredu. Pretoze nie je nic jednoduchsie, ako sklamat ludi.

Ako sa hovori: "You don't hire for skills, you hire for attitude". Takto to asi videli volici. Zostava velmi rychlo nabrat skills. Mame co sme si zvolili. Bilancovat budeme o 4 roky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+21 # Daddo 2018-11-11 09:32
Velmi rozumny koment, plne sa pod neho podpisujem.

Je to sice tak trochu krok do neznama, ale naozaj to uz chcelo zmenu a som rad, ze v NR sa ludia pomaly zacinaju zaujimat o to, kam smeruje ich mesto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+27 # ON 2018-11-11 11:13
Nebola ina cesta. Je nepripustne, aby kazda zakazka isla cez uplatok vopred dohodnutym firmam ako doteraz. U mna Dvonc definitivne skoncil v case, ked neplaticov za mastnu proviziu nastahoval do ubytovne cerman, pricom ich zadlzene byty dohadzoval za vsimne. Podobnych biznis modelov mal rozbehnutych viacero. To su len veci o ktorych viem... Dvonc musi byt medzi nami mimoriadne bohaty clovek.
.
Teraz zalezi na co budu mat Hattasovi ludia kapacity a schopnosti. Podchytit celu skorumpovanu chobotnicu okolo Dvonca si zrejme netrufnu, na to by potrebovali 10 pravnikov a 5 vysetrovatelov. Skor pozachranuju a daju na poriadok zmluvy, zatvoria verejne kohutiky, ktore tiekli posledne desatrocie velmi vyrazne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Hmmm 2018-11-11 21:29
Vieš čo je na tom najlepšie ? Že títo ľudia síce sú mimoriadne bohatí, ale nič z toho v zásade nemajú. Si zoberme, že už pomaly smrtka okolo neho krúti a namiesto oddychu a užívania si toho bohatstva to chcel ešte ďalej ťahať. Doslova až do hrobu. Takže čo mal z tých peňazí ? Ako bol, či je spokojný so svojim životom, keď ešte aj v starobe sa musí drbať v práci ? Skôr poľutovať, podobne ako iných politikov. Síce si nakradnú, ale šťastní nie sú. A ani spokojní. Jediné čo ich opantala moc, kontakty a peniaze. A reálne si ich neužijú resp. nevedia si ich užiť, lebo títo ľudia nevedia žiť....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # on 2018-11-11 22:01
On sa podla mna legalne nemohol vzdat funkcie, resp. nekandidovat. 12 rokov kumuloval spolupracu s firmami, dokadzoval ksefty, mal okolo seba desiatky ludi, ktori pre neho a on pre nich znamenali vela, tahali zo statnych penazi. Tieto kontakty sa neda len tak pretnut a od dna 11.11.2018 zit kludny zivot. Za kazdy jeden stredny az velky projekt tiekli provizie, ci uz kvoli urychleniu, alebo samotnemu schvaleniu. Vies si predstavit kolko ludi bolo v jeho biznise zatiahnutych?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Hmmm 2018-11-11 23:38
Rozumiem, ale tak rozumne zmýšľajúci človek by sa možno rozhodol sám za seba, že čo chce robiť alebo nerobiť a nie podľa druhých.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Bbk 2018-11-12 18:01
A je dost možné že dvonc to aj tak chcel aby to takto dopadlo.ako vravite aby si isiel uzivat ....
Aj fico uz je z hlavnej sceny dolu,aj kali...a zrazu aj jeho dvorny dvonc...
A tiez ako vravite mozno hattasovi sa podari zavriet kohutiky ale ludia po4rokoch to nijak neuvidia.je dost pravdepodobne ze o 4roky bude menej veci viditelnych ako za dvonca a potom bude musiet to ludom nejak vysvetlit a ustat.
Ludia sa daju opit rozkom,kvetinou ...vzdy niecim hmatatelnym co im dvonc daval.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-26 # GIBA 2018-11-11 12:09
Je smutne, ze ludia dali hlasy neskuseným mladym takpovediac detom. Ludia vy ste tak naivny, ci blby, ze si myslite, ze nejaky Hattas, pre mna za mna aj jako mrkvicka pohne mesto a spravi velke viditelne zmeny. Keby to islo tak jednoducho, tak ten Dvonc, aky je taky je to urobi uz davno a nehovorte mi, ze v NItre skapal pes. Ni eje vsetko o zelenych ciarach na chodníkoch a podobných viziach...Prima tor nema zdaleka take kometencie ake plany sa uvadzaju vo volebnom programe pana Hattasa. Ale to by sa musel niekto rozumiet aj komunálnej politike.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # nutne meno 2018-11-11 16:40
OK, berem tvoj nazor. V tom pripade je ale uplne jedno kto tam sedi. To je ako keby si povedala ze co nedokazali komunisti za xy rokov nedokaze nikto a preto by sme ich mali volit. Ved stavali nemocnice, cesty, byty.

:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Vladimír 2018-11-12 09:55
Človeče, vy odkiaľ vypisujete, keď sa u Vás hovorí anglicky? Keď sa tvárime múdro, tak to robme komplexne. Lebo používaním cudzotvarov sa stávame lacnou imitáciou. S obsahom - jasný súhlas.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+39 # Igor Hubinský ml. 2018-11-11 10:11
Ako Nitrančan nemôžem chcieť nič iné, než aby sa Marekovi Hattasovi ako primátorovi darilo. Aby sa obklopil schopnými a čestnými ľudmi, a aby mal veľa férových kritikov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # dlhy 2018-11-11 18:29
V zásade súhlasím.
Len tí kritici nesmú byť na úrovni mentálne slabších jedincov, objavujúcich sa v tunajších diskusiách.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # StopDvoncovi 2018-11-12 11:00
ti kritici su tu preto, lebo si ako poslanec nepohol ani prstom. Keby si si robotu robil tak ako mas, tak by sa ludia do teba tolko neobuvali.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-11-12 11:34
Vidíš to.
A ľudia na Klokočine si myslia niečo úplne iné ako takíto internetoví kverulanti tvojho razenia.
Do mňa sa obúvajú práve takíto truhlíci.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # dlhy 2018-11-13 19:04
1527
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+28 # Zoborčan 2018-11-11 10:56
Škoda, že v zastupiteľstve bude dlhy smradiť, dúfam, že aspoň zo Službytu ho vyhodia a pošlú do dôchodku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+19 # herr tell 2018-11-11 11:30
Súhlasím, ale to by museli v Službyte upratať komplexnejšie. Vedenie je tam na obraz vedenia mesta a štátostrany.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+17 # občan 2018-11-11 12:07
..vo všetkych mes.podnikoch treba upratať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-19 # dlhy 2018-11-11 13:17
Chalani, ďakujem za dôveru.
Fakt som to nečakal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Pedro 1 2018-11-11 17:43
Citovanie dlhy:
Chalani, ďakujem za dôveru.
Fakt som to nečakal.

Červený kmer som ti hovoril že sa nemáš báť prežil si horšie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-18 # dlhy 2018-11-11 18:31
Celkom dobre sa na vás bavím, mládenci.
Snažte sa naďalej. Smiech je korením života. Ja sa rád smejem.
P.S.
Na rozdiel od pajácov a internetových svalovcov vášho razenia, ja som sa päťkrát vo voľbách vystavil hodnoteniu svojich spoluobčanov - voličov. Voliči vždy (5x) rozhodli, že chcú, aby som ich zastupoval.
Vy dokážete akurát primitívne štekať spoza klávesnice.
Vy zastupujete koho?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # herr tell 2018-11-11 18:35
Ty žumpa komunálnej politiky, včera o takomto čase si sa nechechtal, že?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-16 # dlhy 2018-11-11 19:16
Päťkrát, päťkrát verejné hodnotenie.
Voličmi anonymne vo voľbách. A vždy kladne.
Ty si kedy skúsil podrobiť sa verejnému hodnoteniu, ty úbožiak?
Žumpa sú tvoje primitívne príspevky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Miki Div Ccc 2018-11-11 20:14
Si si tým istý?
Nechcem ti brať ilúzie, ale po minulých voľbách ak som natrafil na niekoho kto volil Dvonča a spýtal sa prečo , tak nikto mi nedokázal odpovedat, že prečo. Nikto .Zväčša iba pokrčili plecia.
Nie vždy je to o výsledkoch a práci človeka.
Pri tebe by som sa kľudne stavil že 70 % bolo stádovitosť 20% nevedomosť a 10 % bolo tvoji známi.
Ty máš zjavne iný názor.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # dlhy 2018-11-12 06:58
Ja by som sa zas stavil, že u teba ide na 100 % iba o absenciu intelektu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Miki Div Ccc 2018-11-12 19:26
Na to máme krásne príslovie

"Pre hlupáka každý hlúpy. "

Tvoje argumenty sú v prevažnej miere sústredené na intelekt a gramatiku.
Jasne keď nie sú rozumné argumenty tak osočovanie je tvoja jediná voľba a žiaľ aj možnosť .
Ty jednoducho na viac nemáš.
Smutné, ale toto je realita politika v meste a župe.
A ešte sa zamyslí prečo mal nejaký "obyčajný " aktivista o 1000 hlasov viac ako ty.
Asi to bude tou tvojou a jeho prácou. Teda verejne hodnotenie je ,že občiansky aktivista robí ďaleko viac ako ty.
A ty sa vezies na zotrvacnosti a obmedzenosti svojich voličov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-11-13 19:11
1527
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-11-13 19:09
1527
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # kaz 2018-11-13 19:55
Uz samo to ze nam to tu zo trikrat opakujes nesvedci moc dobre. S 1527 hlasmi bol si v strede peletonu. Pycha predchadza pad, nevies to?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # StopDvoncovi 2018-11-11 20:35
smrad Dovicovic tu bude este dlho. Lebo este jemu podobnych je tu este dost. Ale uz je plan ako si na neho posvietia :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-11-12 06:59
Len štekaj.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-11-13 19:08
1527
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Pedro 1 2018-11-13 20:16
Citovanie dlhy:
1527

Si ťažký frajer na teba nemáme tak si to užili 1527 si daj vytetovať. Je to tvoj životný vrchol , trafikant zasrany
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Marek Melich 2018-11-13 20:32
Pan dovicovic, preco nam nepoviete, co dobre ste pre NR spravili?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Daddo 2018-11-14 09:17
Lebo by si musel vymyslat. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # dlhy 2018-11-14 10:58
Čo s vami, len poľutovať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Daddo 2018-11-14 11:42
Tak co ine napisat, ked nevies/nechces odpovedat na jednoduchu otazku?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+13 # #idesmarek 2018-11-11 11:00
Volil som Hattasa a smial som sa stych co na neho hadzali špinu...Koza Oremus alebo trapak Sitár. Som rád že vyhral a uvidíme čo dokáže. Nitra pojde dopredu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Michal Mucka 2018-11-12 11:03
Kde mame Sitarove vyjadrenia po volbach? :lol: :lol: :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Nitramilanitra 2018-11-11 13:41
To, že sa stal primátorom Hattas, dajme tomu, že ok... ale že ľudia krúžkovali bezhlavo všetkých kde bol nápis tím Hattas a nepoznajú ich, to nie je v poriadku.

To je katastrofa... Nitra hlúpa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # xy 2018-11-11 14:31
Presne tak, katastrofa katastrof, to kto je nejaka Hefkova? ved to neni ani nitrancanka... Toto je narod tupcov a hlupakov, kde sa ta Nitra dostane? Ved to su vsetko 30rocne deti. Dufam, ze mlady Barbaric si naspat zamestna na urad mamicku, ktoru tam dosadili za dvonca po známostiach a ktora cele dni nic nerobila, len sa prechadzala po urade a ked aj nieco urobila urobila to zle a bola vyhodena. Takto sa robi ta politika.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # heya 2018-11-11 14:44
podla tejto logiky by nikdy nikto, kto tu vystudoval a zostal zit a bol z ineho mesta, nemohol ist do komunalnej politiky, kedze sa tu nenarodil. Co je to za primitivny pristup? rada zvolim niekoho kvalifikovaneho , aj ked nepochadza z daneho mesta. ak sa tu niekto narodil a 3o rokov nezil, je lepsim kandidatom, len preto ze je rodeny?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # nekrmtedarmozracov 2018-11-11 15:28
Presne tak. Nebojím sa ani tak o Hattasa ako o tu bandu
poslancov čo sme si zvolili. Pánko opatruj Nitru
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # xy 2018-11-11 14:36
No nic toto bude mat take trvanie ako strana pana Prochadzu, kde sa vzal tu sa vzal a uz tu aj neni.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+16 # mimi 2018-11-11 14:56
alebo to môže mať aj také trvanie ako v Trnave, kde neznámy mladý kandidát získal po prvom volebnom období 62,8% lebo ľudia vidia výsledky jeho práce...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Daddo 2018-11-11 16:32
Ja len dufam, ze sa presne tento scenar naplni aj v NR (nech uz je primator ktokolvek).
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # heya 2018-11-11 15:19
az na to, ze Hattas nie je strana
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # nekrmtedarmozracov 2018-11-11 15:32
Ako sa to vezme, a financuje.... :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-14 # Michal Šimonek 2018-11-11 16:39
Ale na volebnom listku je napisane Tim Hattas, nezavisly. Co to teda je? Podla toho ludia kruzkovali. Malo tam byt len NEKA. Vysledok by bol iny.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # Nitrancanka 2018-11-11 16:53
Pán simonek radšej by sme tam videli sedieť vás.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Občan 2018-11-15 22:21
Súhlasím!!! Čakali sme že budete kandidovať..,
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Daddo 2018-11-11 17:13
Trochu naivne mysliet si, ze ludia kruzkovali kolu "magickemu spojeniu" - "Tim Hattas".
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2018-11-11 18:06
Je to realnejsie nez si myslis. Ci veris rozpravke, ze ludia si zvolili neznamych ludi len tak? Porozmyslaj. Dokazat sa to neda, stavil by som sa vsak, ze bez toho nazvu by ich ludia nezvolili. Samozrejme neplati to na vsetkych, cest vynimkam. Nie je normalne aby neznamy kandidat mal viac hlasov ako stranik s obrovskou volicskou zakladnou este v minulych volbach.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Daddo 2018-11-11 20:03
Pockaj, akych "ich"? Bavime sa predsa o Hattasovi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Kamila 2018-11-12 09:13
a nenapadlo Vás že práve preto ich ľudia volili aby mal Hattas podporu na presadenie potrebných zmien a návrhov v mestskom zastupiteľstve? Preto si myslím že to je úplne v poriadku, že to tam bolo uvedené - aj mne to urýchlilo voľbu. A až tak neznámi nie sú keďže sa angažovali v meste Nitra aj predtým napr. v OZ rozbicyklujme Nitru.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Vladimír 2018-11-12 10:19
Kamila, angažovali? Len tliachali...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2018-11-12 12:51
Ale to nema byt odkazovac, tam malo byt len zamestnanie. Vela z tych ludi nikto nepozna. To je v poriadku volit niekoho lebo ved ma tam Tim Hattas?? Lebo dalsie volby niekto postavi primatora FERKA MRKVICKU a do kolonky zamestnanie si jeho kandidati napisu: VOLTE FERKA MRKVICKU. A sme doma.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # mirecnr 2018-11-13 16:52
Andrej, niečo takéto máte na mysli? https://glob.zoznam.sk/vieme-prvi-danko-napadne-vysledky-volieb-v-bratislave-na-ustavnom-sude-vallo-podla-neho-obisiel-zakon/
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Kamila 2018-11-14 08:01
tak to keď uz chce napadnúť hlupák ako Andrej Danko tak to už áno... ako keby Slovensko nemalo väčšieho problému... kapitán nech sa venuje radšej dopísaniu rigorózky... :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2018-11-12 13:08
Nie je to v poriadku, ale ked to nevidis tak ti zbytocne budeme pisat. A ako sa angazovali? Nejake vysledky realne? OZ si moze zalozit hocikto, to neznamena angazovanie sa. Ja pisem o cyklotrasach, robil som peticiu za vystavbu podjazdu na cyklotrase... a neoznacujem sa za cykloaktivistu, ani nemam OZ.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Kamila 2018-11-12 13:26
pokiaľ viem z diskusií Hatassovi ste nedávali veľké šance na výhru vtedy Vám nevadilo že poslanci majú uvedené tím Hattas? No teraz keď ste neboli zvolený za poslanca tak je to problém a jediný dôvod prečo je tomu tak? trošku sebareflexie ..
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Michal Šimonek 2018-11-12 13:34
Ja nie som sebecky, ja som isiel do volieb bez kampane a nerobim z toho tragediu. Ja sa vzdy pozeram na situaciu z pohladu ferovosti a je to o vsetkych poctivych kandidatoch, ktori pracovali na kampani roky a nedostali sa... nie nedaval som mu sance pretoze nikto necakal ze sa bude takto kruzkovat. Pred pol rokom nikto o nich nevedel. Cakal som ze to bude tesne. A to som pocuval zo vsetkych stran ze Hattas bude daleko za Gressom a Stefekom a spol.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # Shadow 2018-11-12 14:27
Pred volbami si tvrdil dve veci. Ze Hattas nema sancu a ze aj keby sa primatorom stal, tak bez zastupitelstva nic nezmoze. Dnes ti vadi, ze ma v zastupitelstve 11 ludi. Si jak byvala mojho brata :D

Ze pouzil taketo oznacenie bol podla mna skor sikovny, ako neferovy tah. Oremusovci mali srdiecko, stefekovci modro modru, ale nikoho z nich nenapadlo dat znacku na hlasovaci listok. A pokial to nie je nelegalne, ja v tom problem nevidim. Ludia, co chceli Hatasovych ludi, ich kruzkovali a co ho nechceli aspon vedeli, koho kruzkovat nemaju :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2018-11-12 15:25
Ale on nema vacsinu ked uz sa o tom bavime. Pointa je, ze ludia kruzkovali ludi bez toho aby ich poznali. Neviem ci nerozumies o co ide?! Ani len Hattasa ludia nepoznaju poriadne. To je poriadna naivita kruzkovat ludi lebo Hattas. Ale ved dobre vsetko je v poriadku. Aspon sa ukazalo, ze spekulovat sa da bez problemov. Dufam ze v dalsich volbach niekto vyuzije tento trik este lepsie :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Kamila 2018-11-12 15:44
veď práve že ostatných kandidátov poznajú ľudia až moc dobre ako vedeli byť nacucnutý na verejné financie a obohacovali len seba a nie mesto. Preto chceli ľudia nepopísaný list a nech ich za tie 4 roky presvedčí že to malo zmysel voliť niekoho "politicky" neznámeho. Tak mu daj šancu aj ty
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2018-11-12 15:57
Ja pisem o nepopisanych kandidatoch... no ved sancu ma, nech sa ukaze, ukazu. O to tu nejde.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # T. 2018-11-12 16:19
Ja som nepoznal nikoho z kandidatov na primatora a poslancov. Znamena to, ze som nemal is volit? Ked som chcel ist volit musel som sa rozhodnut na zaklade niecoho. Pre mna boli dostupne informacie ako vek, vzdelanie, povolanie, (ne)prislusnost k politickej strane. Nie je v mojich silach spoznat kazdeho kandidata osobne. Na druhej strane, nevsimol som si ani nejaku snahu zo strany kandidatov o stretnutie s volicmi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Hmmm 2018-11-12 16:20
Michal, áno logicky človek čo chce Hattasa za primátora chce krúžkovať jeho ľudí, presne systémom , lebo Hattas. Keď chce človek jeho za primátora a vie ako funguje mesto a Mestské zastupiteľstvo, tak logicky chce ľudí kandidáta na primátora. To, že boli zvolení všetci poslanci z jeho tímu je zrkadlom iba volebného výsledku, kde Hattas prevalcoval všetkých kandidátov. Ako inak nazvať to, že mal skoro dvojnásobok toho čo druhý Dvonč. Takže jasne, že jeho ľudia sa všade dostali tiež, lebo ich tam voliči chceli.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # mimi 2018-11-12 17:46
sorry ale aký trik? ja som sa kandidátom s označením SMER-SD vyhýbala oblúkom. a stavím sa, že boli ľudia, čo práve označenie Smer-SD hľadali. tak ako ja som kúžkovala koalíciu SaS, Oľano atď. a keďže mi zostali 2 meista voľné, išiel aj Tím Hattas... ešte aby som náhodou zakrúžkovala "nezávislého" bývalého smeráka ala Štefek...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # Michal Šimonek 2018-11-12 17:51
Este raz a pomaly - kolonka pre kandidatov bola meno, vek, povolanie, prislusnost. Tim Hattas je polozka navyse. Mali si zalozit stranu. Toto je podla mna proti pravidlam.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Shadow 2018-11-12 19:13
Prislustnost k politickej strane alebo obcianskemu zdruzeniu, nadacii, organizacie tretieho sektoru a podobne...

A dalsia vec - vasa stranka bola jednou z prvych, ktori zverejnili zoznam kandidatov aj s prislusnostou. Preco si na tuto skutocnost nepoukazoval pred volbami?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # Michal Šimonek 2018-11-12 19:26
Vsimol som si to az vcera... ja som listky nepozeral v podstate vobec. A po vysledku je mi podozrive ze tolko ludi sa tam dostalo. Uprimne kto to cakal? Je tam vela ludi, ktorych meno vidim prvy krat. Kampan mali nevyraznu. Neverim ze maju tolko znamych. Vela dlhorocnych poslancov sa tam nedostalo a to ich mena pozna asi kazdy a maju trochu vacsiu podporu. Ludia si proste necakane povedali ze idu volit a ta prislusnost tomu vyrazne pomohla. Je to nebezpecne do buducnosti. V podstate si na listok mozem napisat hocico...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Daddo 2018-11-13 13:51
Michal, ucet im vystavia obcania o 4 roky bez ohladnu na to, ako hlboko sa citis ich uspechom (resp. podla tvojho pohladu podvodom) dotknuty.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Hmmm 2018-11-13 21:24
Michal.... Možno práve ľudia chceli neznámych ľudí a dať im šancu, lebo ich možno tí starí poslanci sklamali a nepáči sa im kam mesto smeruje. A každý komu sa nepáči kam mesto smeruje vie, že to nie je len primátorom, ale minimálne rovnako aj poslancami. Práve je zaujímavé, že sa vie človek "presadiť" aj bez toho, aby vynakladal prostriedky na kampaň. A bez toho, aby jej vemoval kopu energie. Koľko už je len plat poslanca v Mestskom zastupiteľstve ? Veľa asi nie, takže veľa z tých ľudí asi normálne pracuje...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # kaz 2018-11-12 19:35
Mozno ostatnich kandidatov poznali az prilis dobre... :D Inac co sa tyka podpisov, dobre vieme ze NEKA pri Stefekovi alebo Kolencikovej je rovnaky o*eb.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # Michal Mucka 2018-11-12 14:28
@Michal Simonek: je uplne logicke, ze ludia kt. volili Hattasa. Jednoducho ak chces aby co najlepsie naplnal svoj program, tak musis mat co najvacsiu podpuru poslancov. A najlepsia cesta je mat takych poslancov, kt. su z tvojho Teamu. Jednoducho inteligentny volic, si voli nie len primatora ale aj team ludi , kt.su okolo neho. Takze vycitat bezduche kruzkovanie je trochu naivne. peace
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Michal Šimonek 2018-11-12 15:23
Ja ale nikde nepisem to co ty :-) ja kritizujem to oznacenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Drake 2018-11-12 16:23
Ved to oznacovanie Len pomohlo v orientacii medzi kandidatmi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Michal Šimonek 2018-11-12 17:49
Asi sa nechapeme... mrzi ma to. Oznacenie je NEKA alebo strana a nie Tim Hattas. NEKA.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Drake 2018-11-12 21:02
Je to totalne nepodstatne. Ci tam je NEKA ale Tim Hattas. Pre volicov to bolo viac prehladne ze tam boloTim Hattas.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2018-11-12 21:48
Stale sa nerozumieme. Volicovi ma pomoct nazov strany alebo nezavisly a nie lubovolny text medzitym.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Daddo 2018-11-13 14:39
Michal, praveze rozumieme, ale ty to stale nechces pochopit.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # kaz 2018-11-13 14:48
Ide mu (asi, len sa nevie dobre vyjadrit) o to, ze nech tam napisu bud NEKA bud Tim HATTAS (nie aj aj). Len ze v zakone je, ze sa ma pisat NEKA, a NEKA je kazdy, kto nie je z politickej strany (aj ked ho trebars uplaca Soros alebo jastery z vesmiru). Pri tom nie je zakazane si tam pridat cokolvek naviac. Jasne, ze stacilo by napisat Tim Hattas.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Drake 2018-11-13 20:37
Ale mna a inym volicom, pomohlo prave to ze tam bolo Tim Hattas.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2018-11-12 16:55
S tým označením súhlasím, ak to tam tak bolo, tak to bolo nesprávne. Ja osobne som si to nevšimol, keďže som volil časti, kde nemali kandidáta. Malo tam byť klasicky nezávislí kandidát a hotovo, neviem z akého dôvodu mohli dať na hlasovacie lístky tím Hattas, keď to nie je nič iné ako marketingové označenie určitého okruhu ľudí a nemá to žiadnu právnu formu. Asi tí čo pripravovali hlasovacie lístky už boli dosť nasratí, že to tam dali :) Inak si to nevie vysvetliť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Shadow 2018-11-12 19:06
Bolo tam konkretne napisane "clen Obcianskeho zdruzenia TIM HATTAS". Podla zakona je to, myslim, v poriadku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Michal Šimonek 2018-11-12 19:27
Ja netvrdim ze to nie je podla zakona. Upozornujem, ze sa to do buducna moze zneuzivat a teraz to pomohlo. Bud je niekto stranik alebo nezavisly. Toto je mackopes.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2018-11-12 20:48
Aha, tak oni to tam hodili ako povolanie. Nice :).

Michal nemyslím si, že bez toho by to bolo inak a neboli by zvolení.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Michal Šimonek 2018-11-12 21:46
No ved to je len moj nazor... a stojim si za nim. Proste ked niekto neznamy ide kandidovat a dostane sa lahko a v takom pocte to neni nahoda. Porozmyslaj nad tym. Ides volit si priemerny obcan, ked zbadas zoznam mien a nepoznas ich podla coho krizkujes? Mohol by tam byt aj Jozko Mrkvicka a vedla neho TIM HATTAS a stav sa ze by presiel prave kvoli tomu :-) Ci myslis ze volici si nastudovali kandidatov z timu Hattas a podla toho krizkovali? Minimum ludi podla mna. Ja som sa cudoval ze vela ludi ani nevedelo kto je Hattas nieto este jeho kandidati.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # kaz 2018-11-12 22:53
Uz prestan otravovat. Myslis si ze volici su az taky hlupy? 12 tisic ludi volilo neznameho cloveka? Ak ano, tak aj to o necom svedci nie?, ale nemyslim si ze si aspon nepozreli webovu stranku. Za chvilu sa dozviem ze ma Soros uplaca alebo dajake jastery.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-17 # dlhy 2018-11-13 00:24
Hlúpy je ten, kto nepozná materinský jazyk a píše"hlúpy voliči".
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Miki Div Ccc 2018-11-13 07:52
Hlúpe je to ,že niekto stále nechápe .
Poukazovať na chyby iných a sám pritom robit to isté je prinajmenšom na zamyslenie.
"PÍŠEN" je slovo akého významu?
Nejak reči tvojho kmeňa nerozumiem.
Keď chceš poučovať aspoň nepi, alebo si to po sebe prečítaj. :-x
Slovenčina je jazyk ktorý patrí medzi najťažšie. A aj jazykovedci sa občas musia poradiť so slovníkom.
Len ty si pán dokonalý ktorý vlastne robí také isté chyby , ale si tak obmedzený , že to nedokážeš spracovat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-15 # dlhy 2018-11-13 08:01
Nerozčuľuj sa toľko, praskne ti žilka.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Miki Div Ccc 2018-11-13 08:44
Nejshop strach.
Mňa debil nedokáže rozčúliť.
Ale ako rýchlo si si tu blbosť opravil.
Ty si ťažký chudák. Duševný mrzak.
Ja viem,ja viem ,babička je na teba hrdá. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Drake 2018-11-13 11:18
Dlhy/Dovicovic je najprimitivnejs i mestky poslanec, akeho si na Slovensku zvolili.
Je to klamar, ritolez, uplatkar, povalac, ktory tu nevie vymenovat jednu jedinu vec, za ktoru sa on, ako poslanec, zasluzil.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # dlhy 2018-11-13 19:12
1527
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Miki Div Ccc 2018-11-14 09:09
To je niečo ako 1488?
Ja ale neverím že až toľko blbcov je v Nitre.
To musel byť omyl. Hej určite to bol omyl.
:lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # :D 2018-11-14 12:13
Demokracia je naprd, to vieme. Žiaľ, ľudstvo doposiaľ nič lepšie nevymyslelo. Podľa pravidiel demokracie, každý, aj polodementný tĺk, ma právo mať svojho zástupcu v organoch správy. Je samozrejmosťou, že každý volič do istej miery sa stotožňuje s kandidátom ktorého volil. Teda, nikto nečaká, že akýsi dement bez ukončenej ZŠ za svojho zástupcu zvoli nejakého profesora. A musíme s tým žiť.
Keď sme už pri tom: podľa Gaussovo rozdelenia pravdepodobnost i v každej priemernej normálnej a dostatočne veľkej populácii (a takou sú dospeli Nitrančania) 2,25 % sú jednotlivci s podpriemernými alebo výrazne podpriemernými duševnými schopnosťami. Voličov v Nitre bolo zapísaných 68 698.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-11-14 20:32
Toto je dobrá sranda.
Práve tí jednotlivci s podpriemernými alebo výrazne podpriemernými duševnými schopnosťami sa sústredili tu v diskusii.
Ako ste sa hľadali?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Elnoso 2018-11-14 20:46
Hladali sa cez fecebook v skupinitre nitriansky dementi
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # kaz 2018-11-16 12:06
Sledujes, hej?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # :D 2018-11-14 23:25
1527 – Ferdinand I. bol korunovaný za uhorského kráľa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-11-14 20:30
Debil nie, ale ja áno.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # :D 2018-11-13 09:03
A čo, ak to nie je jeho/jej materinská reč? Co si teda počneme?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Felix 2018-11-14 19:41
Vážený pán Michal Šimonek, nezávislí kandidát tímu HATTAS je mačkopes ktorý spôsobila miestna volebná komisia, ktorá podľa ust. § 172 ods. 2 zákona č. 180/2014 Z. z. o podmienkach výkonu volebného práva zaregistrovala nezávislých kandidátov TÍM HATTAS a podľa ust. § 172 ods. 3 zákona č. 180/2014 Z. z. vydala rozhodnutie. Komunálne voľby do obecného zastupiteľstva a starostu obce považujem za nezákonné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2018-11-14 20:38
:lol: Nezákonné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # buksanto 2018-11-11 18:23
trošku reálne :D ... ale to sa dá pochopiť, kopu ľudí predsa krúžkuje kandidátov strán len zato, že tam majú názov strany, a totálne nič o tých ľuďoch nevedia, no tak teraz tak krúžkovali Team Hattas, lebo presne preto to tam mali tí ľudia uvedené :P
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # dlhy 2018-11-11 19:23
Čiže u strán je stádovité krúžkovanie neznámych kandidátov zlé, v prípade Tímu Hattas je to super.
Zaujímavý pohľad na vec.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+13 # buksanto 2018-11-11 19:40
možno by si mohol potrénovať čítanie s porozumením:D stádovité je to samozrejme aj v prípade strán, aj v tomto prípade a presne tak som to aj myslel, seňor mudrlanto
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2018-11-12 12:53
Dobre si to napisal. Proste sa kruzkovalo bez ohladu na to ci volic o kandidatovi nieco vedel. A teda mi unika cely zmysel volieb aj kampani.

Poznam niekolko kandidatov, ktori poctivo pracovali na kampani niekolko rokov, robili pre ludi podujatia, riesili podnety a nezvolili ich ludia, pretoze volili Tim Hattas. Tim, ktory je tu par mesiacov oficialne. To demotivuje a dava do buducnosti priestor spekulantom. Ludia naleteli.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # heya 2018-11-12 15:06
ale no, Hattas a jeho kamarati roky rpedtym robili akcie pre verejnost napr. v Hideparku. Nevidim rozdiel v tom urobit ihrisko a urobit komunitnu zahradu. obe su dolezite. Preco by aktivity (dlhorocne) jeho a jeho kamaratov mali byt menej ako niekoho nezvoleneho? Sa nevynorili znnicoho, zili a robili v meste aktivity minimalne 3-4 roky
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # dlhy 2018-11-12 15:35
Nemali by byť ani menej ani viac.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # kaz 2018-11-12 17:55
Mozno ich poznali, ako to vies? Hydepark posobi v Nitre nekolko rokov, nie je tam od vcerajska.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Daddo 2018-11-13 14:43
Tak asi nieco nerobii az tak dobre, ked to v ludoch nenechalo patricnu odozvu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Daddo 2018-11-11 20:04
Detto vyssie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # kaz 2018-11-11 23:21
Teda nech tam nepisu ani SMER, SaS atd., lebo ludia urcite volili aj podla tohto.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Felix 2018-11-14 19:51
Vážený pán Šimonek, TÍM HATTAS je podľa ust. § 2 ods. 1 zákona č. 80/1990 Zb. o združovaní občanov právnický subjekt. Nezávislý kandidát je fyzická osoba bez právnej subjektivity. Za tento mačkopes môže miestna volebná komisia, ktorá podľa ust. § 172 ods. 2 zákona č. 180/2014 Z. z. o podmienkach výkonu volebného práva zaregistrovala nezávislých kandidátov TÍM HATTAS a podľa ust. § 172 ods. 3 zákona č. 180/2014 Z. z. vydala rozhodnutie. Komunálne voľby do obecného zastupiteľstva a starostu obce považujem za nezákonné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-17 # realitak 2018-11-11 14:41
Tupá pod Zoborom, zvolila Hattasa, ktorý Nitru za 4 roky pochová kompletne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+16 # Hmmm 2018-11-11 21:33
Pan realitak príde o kšeftíky s bývalým vedením a tak sa ventiluje v diskusii ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # kaz 2018-11-11 23:18
Bolo ist volit a zobrat si babku so sebou. Volilo 42%, kde bolo 58 ? Tak ti treba. Budes jazdit na bicykli mozno ti sa mozog dokyslici.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # nekrmtedarmozracov 2018-11-11 15:08
Presne tak. Nebojím sa ani tak o Hattasa ako o tu bandu
poslancov čo sme si zvolili. Napr. nejaké olanorodinkyobl udia
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-18 # 7007 2018-11-11 15:22
Tupa pri Nitre sa premenuje na" Brloh nezávislých fetakov". nekrmtedarmozra cov to my sme nezvolili, to zvolili fetaci a vymleta mladez, pre ktorých je prvorade nerobit, ale zarobit, zit v ala pohoda, klidek, tabacek, to uz ten Stefek by tam bol ozaj lepsi ako Rumcajz. Toto neni zmena, to je materska skola.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # nekrmtedarmozracov 2018-11-11 15:35
Možno budeme zelené mesto, všade bude tráva. :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # 7007 2018-11-11 16:01
A tym developerom povie co pan Hattas, postavte travu? Odpusti poplatky za smeti dochodcom, bude stavat cesty, zvlastne ostrovceky v kolíznych usekoch na cestách... atd. atd. On je asi mág s carovnou palickou, vysporiada pozemky, rozsiri cesty asi na ukor strechy budov... ten program je absolutne nerealny. Dufam, ze na meste bude robit audit transparentna auditorska spolocnost za ktory vyhodi nekrestanske peniaze. Ozaj budeme mat zelene ihrisko na kazdom kroku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+24 # T. 2018-11-11 16:33
Ty budes z tych ludi, ktori sedia na zadku a na vsetko hovoria "to sa neda". Takymto ludom nastastie pomaly, ale isto zvoni umieracik a su nahradzovani ludmi, ktori hladaju "ako sa to da".
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+16 # kaz 2018-11-11 23:11
Ak urobi cokolvek, bude to o 100% viac, ako Dvonc. Nie len poondene herne kazde 5 metrov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # heya 2018-11-12 09:52
akakolvek trava je fajn, subjektivne a objektivne zlepsuje svoje okolie.A áno, velmi by ma potesilo viac trávnikov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+15 # heya 2018-11-11 17:44
su este dalsie dve veci, ktore cloveka potesia. Ze Dvonc sa nedostal ani do zastupitelstva a ze Kotlebovci tiez neziskali ani jedno miesto
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Politológ-matematik 2018-11-11 18:13
Nikto tu nespomína, že nový primátor má len 10 poslancov a potrebuje min. 16. Takže otázka s kým pôjde?
Pravica - 6
Stefek - 5
Oremus - 5
Smer - 3
Obertáš a Gut. Dajme si trošku matematiky a zistíme, že tá zmena až taká veľká nebude nebude.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Pravda 2018-11-11 20:02
Greššo sa stane viceprimátor, urobia krehkú koaliciu a odstavia Štefeka aj Oremusa....Gut a Obertáš sa k nim môžu prifsť a podporiť ich
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # mimi 2018-11-12 08:22
takže si myslíš, že Štefek s Oremusom nepodporia rozumné návrhy? že to budú bojkotovať už len z trucu?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # kaz 2018-11-12 09:01
Volebny program hlavnych kandidatov vyzeral viac menej rovnako (jedine ze len Hattas vypadal akoby si to myslel vazne :D). Boli by hajzli keby nepodporili.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Miki Div Ccc 2018-11-12 19:14
Takže ak má pán primátor 10 poslancov , asi nebudú až tak celkom nezávislí.
Skôr tvrdo závislí. A to už mi príde trošku ako podvod na voličoch.
Aj keď zrejme v "súlade so zákonom".
Mne to celé nejak smrdí.
:-? edyhn
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Lolo23 2018-11-11 18:43
Povinná výbava pre Nitrancana - bicykel a batikove tričká.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Statista 2018-11-11 20:12
Bol som veľmi prekvapený výsledkom volieb,už len preto že novozvolený primátor vzhľadom na jeho vek nemá alebo má len minimálne životné skúsenosti a to nehovorím o komunálnej praxi. Z jeho strany ak sa neobklopí skutočnými odborníkmi a poradcami tak skončí na smetisku dejín a Nitra o 4 roky bude plakať pri bilancovaní výsledkov....Ni ektoré sľuby ako smetné zadarmo pre dôchodcov si neviem ako a či vôbec bude realizovať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+20 # xy-orifinal 2018-11-12 06:55
Som rad ze si Nitra zvolila prvy krat niekoho bez zavzkou na firmy a strany ... po rokoch Prokesa, Viteka, Dvnoca velmi pekne ... jedna vec co by som chcel povedat ... nie je otazka co moze Hattas urobit pre Nitru ale co My vcetsi mozeme urobit spolocne pre Nitru .... kazdy caka len zazraky ze dakoho zvoli a ten za neho vsetko spravi ... treba zacat id seba svojho postoja k Nitre mestkej casti co moze clovek urobit pre zlepsenie a skvalitnenia zivota pre svoke okolie ...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # oximoxy 2018-11-12 07:51
Aby bolo jasné ,nič nie je čisté ako chcete tvrdiť.Poznám jedného ktorý sa mi naznačil ,že mu pomáhal pri organizovaní kampane. Ako ho poznám nebolo to len z presvedčenia... .....je len otázka času keď aj nový primátor bude chtiac nechtiac donútený postupne splietať pavučinu ktorá ho previaže s politickými a podnikateľskými nitkami.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Bbk 2018-11-15 08:45
Prepač ale to vyznieva akokeby si to doteraz nerobil pri starych primatoroch a teraz chces to pri novom robit. Vlastne my...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+22 # Butko 2018-11-12 07:45
Zatial ma tesi len jedno, ze zubaty konci.

Akoby slepy povedal, uvidime. To co sme si zvolili, budem hodnotit o 4 roky. Nech by bol zvoleni hocikto, pamatajte, absolutne doverovat mozete len sebe a v politike by som nikdy za nikoho nedal ruku do ohna. Tolko k diskusiam co citam po internetoch, rozne vysmechy, urazky, osocovania, uplne kontraproduktiv ne.

Co sa tyka Hattasa a novemu poslaneckemu zlozeniu, drzim palce, uvidime co budu moct a hlavne chciet urobit.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Veronika 26 2018-11-12 14:14
Keď máme nové vedenie mesta, som zvedavá, či sa konečne niečo pohne s priechodom pre chodcov na cabajskej ulici na čermáni nájsť riešenie, aby mesto nebolo zaplnené nákladnými autami, riešenie kanalizácie, nová železničná stanica, priame železničné prepojenie Nitra - Bratislava a nielen riešiť cyklotrasy, tunel pod hradom, ohladuplnosť cyklistov ak už stoja na priechode aby, aj zišli z neho,
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # heya 2018-11-12 15:03
nove vedenie este nemame, bolo len zvolene, este oficialne nezlozili slub. Zeleznicne prepojenie Bratislava-Nitr a nemoze ovplyvnit mesto nitra, mozno trochu zupa ale najviac ZSSR(rovnako ako nova zeleznicna stanica, kedze budova patri ZSR).A cyklisti mozu zliezt z bicyklov vtedy, ked budue mat bezpecne cyklotrasy. cyklotrasy su dolezitejsie nez si myslite. Ak bude viac cyklotras, viac ludi bude chodit na bicykli a zostane viac miesta pre roztahovacnych soferov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Veronika 26 2018-11-12 16:18
keď bude pršať a snežiť myslíte že to bude vhodné počasie na to, aby ste vytiahli bicykel? keď sa máte odstať z jedného konca na druhý? to aby ste nosili so sebou náhradné suché oblečenie. Ľudia z niektorých mestských častí sa majú problém dostať do mesta za prácou z toho dôvodu, že ani mestská hromadná doprava nefunguje tak ako by mala, veď pozrime sa na tzv. ,,rekonštrukciu autobusovej stanici" a ľudia potrebujú mať priame spojenie nielen autobusmi ale aj vlakmi, tí čo dennodenne dochádzajú do ba za prácou si postoja v zápchach. Je smiešne, že krajské mestá ako Bratislava a Nitra nemajú priame prepojenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # T. 2018-11-12 16:24
Dokazu to v Nemecku, BENELUXE, Norsku a pod. Preco by to nedokazali ludia v Nitre?

Vlak NR-BA by sa vazne hodil. Ale nie taky, co to ide skoro 2h. Tato trat ale nie je v silach mesta. To musi risesit stat. Mesto moze na to akurat tlacit a lobovat.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Veronika 26 2018-11-12 16:31
presne tak mesto by sa malo spojiť s VUC a tlačiť na štát, veď máme zástupcov v parlamente tak nech sa o to postarajú a niektorí sú aj z Nitry
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Veronika 26 2018-11-12 16:21
a pardón, že som sa zle vyjadrila, že už máme vedenie, keď ešte nezložili sľub.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # dlhy 2018-11-12 18:36
Milá Veronika,
nové vedenie je šanca na iný prístup k riešeniu problémov Nitry.
Len sa treba držať reality a nemyslieť si, že nový primátor a jeho tím majú k dispozícii Arabelin čarovný prsteň.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # Felix 2018-11-13 08:46
Vážený pán dlhy, je lepšie mať menšie zlo ako absolútnu neistotu. Nové zvolené vedenie je neistotou v rozbehnutých projektoch - kto ich dokončí a naplánovaných projektoch v prospech obyvateľov Nitry. Môžeme zabudnúť na finančné podpory od vlády SR a ministerstiev - už nebudú tak ústretové ako doteraz. Môžeme zabudnúť na eurofondy za rok 2019 a 2020, ktoré mali pomôcť k rozvoju mesta Nitry. Nie je ani isté, či schválené eurofondy Tím Hattas vyčerpá. Očakávam zvyšovanie daní a poplatkov na úkor volebného programu Tím Hattas a sociálny nepokoj.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Land Rover Defender 2018-11-14 13:53
Tiež sa obávam zvýšenia cien smetného a rovnako aj dani z nehnuteľnosti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Nemaj obavu 2018-11-14 14:20
Keď sa zatvoria mestské tunely, cena smetného môže byť kľudne nižšia ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # dlhy 2018-11-14 14:43
Keď sa k tomu vyjadruješ, poznáš ekonomiku a cenotvorbu odvozu a likvidácie odpadu?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # dlhy 2018-11-14 15:30
Ďakujem za prvé mínus.
Pevne verim, že nepoľavíte a budú pribúdať.
Síce nezmyselne, ale koľko radosti to prinesie.
To sa oplatí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # elnoso 2018-11-14 16:09
dlhý aspoň nachvíľu som ich vynuloval :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # T. 2018-11-14 14:24
Ak vlada podporuje len svojich primatorov, tak je zla vlada. Ma podporovat obce kde je to potrebne a kde su kvalitne projekty. Nie podla stranickej knizky. Tym padom treba vymenit vladu a nie primatora.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Felix 2018-11-13 08:55
Vážený pán dlhy, aby mestský úrad a zastupiteľstvo mohlo fungovať, riešenie je nasledovné:
Primátor - pán Hattas
Zástupca primátora - pán Štefek
Zástupca primátora pán Grešo
10+6+5= 21
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Pravda 2018-11-14 06:36
Neblaznite p. Felix, Hattas je primátor, zo svojho tímu si da viceprimatora a miesto druheho viceprimatora ponukne koaličnemu partnerovi. Bol by blazon ak by to bol Štefek, stara smeracka štruktúra navyše s nedoriešenou kauzou korupcie. Ak to bude Greššo je ich 16 a majú väčšinu....mysl im že medzi poslancami ako Gut, Obertáš...aj tak budú mať podporu
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2018-11-13 21:27
dlhy... Lenže sám asi dobre viete, aj keď sa k tomu asi vyjadrovať takto nebudete, že ako to tu doteraz fungovalo. Ako sa mesto zadlžovalo, ako sa za vlády Dvonča rozpredával majetok a ako sa cez rôzne spôsoby ulievali penaize. Už len keby tieto ulievačky a korupcia prestali, tak je dosť peňazí na mnoho iného, možno aj napríklad na PPP projekt urýchleného riešenia prepojenia Krškán s R1 východ a podobne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # StopDvoncovi 2018-11-13 21:36
to hlupak, ako Dovicovic, nepochopi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-11-13 23:53
To mi prečo píšeš?
Aspoň vidno, že o mojej práci poslanca nevieš nič. V končiacom zastupiteľstve som ja jediný dôsledne bojoval proti veciam, o ktorých sa zmieňuješ a ktoré sa diali 12 rokov prikryté väčšinou koalície Smer+KDH.
A dnes tu musím čítať primitívne urážky od všelijakých nímandov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2018-11-12 16:23
Týmto chcem pozdraviť všetkých, čo mi tu vypisovali pred voľbami ako sú prieskumy zaujaté a že Hattas nemá šancu a nebude ako som písal ja bojovať o víťazstvo. Áno, vyzerá to tak, že boli zaujaté, ale proti Hattasovi :lol:
Všimol som si, že už tu máme v diskusii aj nejaké nové nicky, ktoré ho hejtujú a ešte ani nezačal. Náhoda ? :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Veronika 26 2018-11-12 16:26
toto nie je hajtovanie proti Hattasovi, len že či Nitra má problémy len s cyklotrasami, keď len to sa rieši.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Hmmm 2018-11-12 16:57
Nemyslel som to práve presne na Vás,ale všeobecne. Ja som volil jeho a cyklotrasy ma v zásade moc nezaujímajú. Verím, že spraví poriadok aj v iných veciach ako len pri budovaní cyklotrás, toľko asi k cyklotrasám.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # Jožko zo SMERU 2018-11-13 07:51
Ďakujem za vašu priazeň. Tých 12 rokov bolo plodných a aj vďaka vašej podpore som sa poriadne nabalil. Teraz ma ešte kamaráti zo SMERU niekam upracú na riaditeľskú pozíciu a popri nej si budem užívať vaše peniaze.
Ešte raz veľké vďaka všetkým Nitrančanom a Nitrančankám
a
s pánom Bohom idem od vás neublížil som nikomu z vás :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Miki Div Ccc 2018-11-13 09:01
A áno mám tam chybu.
:lol:
Ja som iba obyčajný človek , ktorý chyby robí.
Ja sa ,ale nesnažím svoju neschopnosť skrývať za chyby iných.
Po upozornení si chybu "opraviť" a zasa napluť na oponenta.
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Martinka prednosta 2018-11-13 10:59
Všade sa vynárajú chýry, že za prednostu sa vymenuje Martinka. Tak toto keď už je pravda .... nedá sa to už ani komentovať. Vydierač, arogantný človek, bývalý prednosta za dvonca, ktorý musel odísť za svoje kšefty a podrazy. To je ta zmena ktorú si zvolila neskúsená mládež. Boh ochraňuj Nitru pred martinkom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # yuri9 2018-11-14 13:12
Tvoj neopodstatnený strach = podcenenie p.Hattasa
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # :D 2018-11-13 14:30
Co je nebezpecne do buducnosti? Ze ludia sa raz rozhodli volit? :o
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # heya 2018-11-14 18:57
hm...co keby sme novemu vedeniu dali symbolickych 100 dni bez toho aby sme sudili?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Miki Div Ccc i8 2018-11-15 08:18
Nezvyknem s tebou súhlasiť , ale tu sa pripájam. Nevolil som ich , ale šancu ukázať sa im dám. Sú legitímne zvolený , tak nech sa ukážu v tom najlepšom svetle.
Nie som síce stotožnený so slniečkármi , ale hádam budú pracovať pre blaho mesta.
Pretože verím že čokoľvek je lepšia voľba ako to čo bolo doteraz.
Dajme im teda čas.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-11-15 08:45
Podľa mňa by si už mohol začať nadávať na všetko ako to robíš doteraz.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Miki Div Ccc i8 2018-11-15 09:22
Áno áno . Opäť kvalitný a vecný príspevok k danej téme.
Presne podľa príslovia "podľa seba súdim teba".
Prepáč ale nenávistné a dehonestujúce komentáre sú tvoja parketa.
A blbé komenty zas toho tvojho tajtrlika podrztašku.
Hlavne že ste náramne vtipní.
:o
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Miki Div Ccc i8 2018-11-15 08:22
A mobil mi tam zasa hodil ypsilon. :sad:
Dlhý bude mať orgazmus.
Tak ja zas rád aj takýmto chudákom doprajem.
Majú inak smutný a prázdny život. :lol:
Môže mi opravovať gramatické chyby.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Drake 2018-11-15 08:40
Dlhy je clovek kt.treba lutovat. Ludia sa ho to xy krat pytaju, co spravil pre mesto a ani raz neodpovedal.
To hovori za vsetko.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Daddo 2018-11-15 09:52
O Dlhom je zname, ze odpoveda iba na to, co mu vyhovuje. Jeho osoba proste zodpoveda standardu vychcaneho a vyhoreneho (regionalneho) politika.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-11 # dlhy 2018-11-15 11:33
Ani netušíš kto som.
Nech sa páči, ponúkam ti stretnutie, môžeš mi dôvody svojho názoru povedať priamo do čí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Daddo 2018-11-15 15:18
Preco mas problem verejne prezentovat vysledky svojej prace, resp. odpovedat na jednoduche a vecne polozene otazky?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # dlhy 2018-11-15 18:46
Ja verejne vystupujem a prezentujem svoju prácu.
Výsledky mojej práce zhodnotili voliči.
Hlúpe reči anonymných internetových silákov na tom nič nezmenia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Daddo 2018-11-16 10:52
A kde mozeme teda vidiet vysledky tvojej prace, resp odpovede na tu polozene otazky?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # StopDvoncovi 2018-11-18 12:58
dlhy na otazky nikdy neodpoveda. Ludia sa ho tu vela krat pytali, co on dobre spravil pre Nitru a nikdy neodpovedal. Je to velky chudak
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # kaz 2018-11-15 09:56
Aspon sme zistili, ze 1527 je vlastne rok korunacie Ferdinanda I na uhirskeho krala 8)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2018-11-15 22:56
Nevidím dôvod prečo by to mal vypisovať v internetovej diskusii kde ho vkuse podrývajú neprajníci, či oponenti. Človek, ktorého to reálne zaujíma sa ho opýta iným spôsobom alebo si to dohľadá napr. v hlasovaniach, zastupiteľstve, postojoch, rozhodnutia mestskej časti a podobne. Je jasné, že tí čo sa ho to pýtajú len rýpu a čakajú ďalší smeč,na ktorý im nahodí aby mali tému na rozoberanie. Nebaví to ľudí vkuse čítať tie isté útočné komenty. Ideálne je spraviť diskusie cez registráciu a sms číslo a hneď by to bolo slušnejšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Igor Hubinský ml. 2018-11-16 10:11
Presne, registrácia s možnosťou identifikácie prispievateľa (aspoň zo strany admina) by bola najlepšia. Minimum je dôsledne vyhradiť Dlhému a jeho kritikom vlastnú diskusiu, kde si môžu navzájom nadávať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2018-11-16 18:36
Len potom nebude mat kto diskutovat. Je lahke schovavat sa za prezyvku a potom utocit. Aj tichych minuskarov je vela.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # mimi 2018-11-16 11:55
vie niekto k akému dátumu sa budú vymieňať? poslanci aj primátor.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # dlhy 2018-11-16 11:57
Ustanovujúce zasadnutie mestského zastupiteľstva bude 30.novembra.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # mimi 2018-11-16 20:10
vďaka
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # artinka 2018-11-18 10:54
Ludia kupte si biciglik a razom sa vsetky problemiky vyriesia.
Pan Hattas uz cuva od svojho velkolepeho programu, hura prisiel na to, ze skoro na nic nema kompetenciu a na co ma na to nebude kapital.
Uz mi je zle stale pocuvat len o cyklotrasách, ako keby toto bol jediny problem mesta. Tu sa nam crta druhy problem prival migrantov a ich infiltracia do mesta, toto bude mega problem, ktory chce podporavat tento primatorko.

Mimochodom ani vlakove spojenie Ba-NR nie je ani len trochu jeho kompetencia a to uz nehovorim o tom kto by tuto investiciu financova, ze by zeleznice, ktore nie su schopne opravit ani budovu na vlakovej stanici v Nitre?
http://www.idemvolit.sk/1264-kauza/primatorom-nitry-sa-stal-milovnik-marihuany-vitac-imigrantov-a-potomok-havlovho-cloveka-z-vpn/

https://slovensko.hnonline.sk/1843977-hattas-v-nitre-sluboval-velke-veci-teraz-priznava-ze-nie-na-vsetko-ma-kompetencie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # heya 2018-11-18 12:07
Hattas ale v porgrame neslubil, ze vytvori zeleznicne spojenie do BA. v programe stoji "So štátom a s VÚC budeme pracovať na realizácii priameho železničného prepojenia Nitra-Bratislava.
Budeme presadzovať dobudovanie prístreškov pre cestujúcich na vlakových staniciach, ktoré ich stále nemajú – Nitra-zastávka a Nitra-Krškany." inak sa mi paaci z tej fakenews a hoaxovej stranky slovo"infiltrov at" - ako presne sa infiltruju ludia do mesta? lebo bud pridu alebo nie. pozerate vela detektivok, kde sa tajni agenti infiltruju napr. do mafie a zakryvaju svoju identitu. Ked sa migrant - napr. asi myslite nejakeho cloveka z madarska infiltruje sem, znamena to, ze bude zatajovat, ze je zo zahranicia, nauci sa plynule jazyk este pred prichodom aby sme ho neodhalili? inak ta webstranka je uz nahlasena na policiu za nenaavistny, rasisticky a antisemitiscky obsah. dakujem zaa upozornenie
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Hmmm 2018-11-18 18:55
heya .. tak to sú tí typickí veľkí slováci, ktorí milujú slovanské národy a volia Kotlebu. A ich najväčších problémom sú migranti a židia. Tí môžu za všetko. A samozrejme hnusná Amerika a západ. Iba my máme dobré názory a všetci ostatní sú slniečkari platení sorošom a židmi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # :D 2018-11-18 19:15
No to su fakt velmi doveryhodne stranky, ale fakt. A ani z daleka nevonaju Magianom :-*
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť