Voľby do VÚC 2017: anketa - koho budete voliť za župana?

Voľby do VÚC 2017

Voľby do orgánov samosprávnych krajov 2017 sa budú konať v sobotu 4.11.2017.

Koho by ste volili za predsedu NSK Nitra v novembri 2017, kedy sa konajú voľby do VÚC?

Milan Belica (SMER-SD, Most-Híd)
Ján Greššo (SaS, OĽaNO, KDH, NOVA, Šanca, OKS)
Milan Uhrík - ĽSNS
Iván Farkas - SMK
Renáta Kolenčíková - nezávislá
Peter Oremus - nezávislý
Ľászló Hajdu (MKA)
Ján Marko (Nový parlament)


Konečné výsledky k 30.10.2017

Voľby do VÚC Nitra 2017, priebežné výsledky ankety k 30.10.2017


Priebežné výsledky k 9.10.2017

Voľby do VÚC Nitra 2017, priebežné výsledky ankety k 9.10.2017


Priebežné výsledky k 26.9.2017

Voľby do VÚC Nitra 2017, priebežné výsledky ankety k 21.9.2017


Priebežné výsledky k 21.9.2017

Voľby do VÚC Nitra 2017, priebežné výsledky ankety k 21.9.2017



Zdroj: Nitralive.sk


Sponzor spravodajstva


Komentáre  

-114 # mimi 2017-09-04 10:54
výsledky ankety budú dúfam zverejnené? lebo ak bude najhoršie, budem voliť aj menšie zlo, ak by bola šanca, že by to nevyhral Belica...
a dúfam, že nitra sa zmobilizuje a nedá šancu kotlebovým náckom zvoliť Uhríka... :-(
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-78 # RomanNR 2017-09-04 11:01
...presne nad tymto rozmyslam aj ja... :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+32 # Michal Šimonek 2017-09-04 11:04
Samozrejme - výsledky zverejníme s dostatočným odstupom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Rene 2017-10-04 19:42
a kde je pán Marko
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-10-16 15:19
V čase keď sme vytvárali anketu nebol pán Marko v zozname a rovnako tam bol pán Galbavý, ktorý nekandiduje. Anketu nie je možné upravovať počas jej zverejnenia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # CT vlny 2017-11-01 08:44
Kerého pána Marka, pán Rene myslíte? Aj ja sa volám Marko, chceu som kandiduvat, ale ludia v činžjaku sa mi nesteli podpísat na hárky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # FUGAZZI 2017-09-04 11:20
Belica má našliapnuté. Približne rok dozadu sa SMER od podpory jeho ďalšej kandidatúry dištancoval a vidíš ho teraz. V prípade Belicu mi v tabuľke chýba podpora SNS. V oficiálnom stanovisku je uvedená aj SNS.

Dúfam, že dostatok podpisov na svoju kandidatúru zohnalo aj to povestné vrece zemiakov....... .....
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Rene 2017-10-04 19:43
ja dam hlas p Markovi
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # PeterPan 2017-09-06 20:59
Mimi, co je mensie zlo? Mensie tu uz dnes neexistuje. Ja ho volit nepochybne nebudem, ale mam nato v poslednej dobe strasnu chut
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2017-09-21 23:49
Bohuzial tie vysledky nezohladnuju najvacsiu skupinu volicov- dochodcov, takze je realne mozne, ze to zase vyhraju komunisti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # majo_sk 2017-11-01 08:09
radsej nech sa zmobilizuju dochodcovia ako by mali dopadnut volby podla tejto ankety :(
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # sústružník capom ??? 2017-11-01 08:39
Dôchodcovia toho za posledných 10 rokov namobilizovali viac než dosť. Nazval by som to aj inak, ako mobilizovaním.


Výsledok môžeš vidieť, čítať a počuť na každom kroku. Jednou z príčin takejto mobilizácie je aj terajší šum okolo JLR. Dúfam, že Srbov nebude nikto vítať v štýle nemeckej kancelárky Angely M.!!!!!!!!!!!!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+88 # sudca 2017-09-22 13:09
národniari, reprezentovaní uhríkom zvíťazia
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-34 # Igor Hubinský 2017-09-28 11:25
Národniari? Ako môžu byť národniari, keď existujú silné podozrenia, že sú piatou kolónou Ruska, ktorým sú aj financovaní?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+14 # napisy 2017-10-03 09:21
NAKA preverovala financovanie kotlebovcov z Ruska. Hovorca vysvetlil, čo zistili
http://www.hlavnespravy.sk/naka-preverovala-financovanie-kotlebovcov-z-ruska-hovorca-vysvetlil-co-zistili/1156978
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # datel 2017-10-06 15:42
Najprv si zisti čo je pravda čo píšeš lebo potom si za debila
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Igor Hubinský 2017-10-17 22:24
O financovaní ĽSNS z Ruska existujú iné, silnejšie podozrenia, než to, ktoré preverovala NAKA a na ktoré odkazujete. Napríklad v Poľsku bol tajnou službou obvinený zo špionáže v prospech Ruska istý Mariusz Piskorsky. Ten mal poľskej tajnej službe povedať, že Kotleba je jeden zo stredoeurópskyc h politikov platených Rusmi. A kotlebovce, ak odkazujete na zistenia NAKY, mali by ste vedieť, že špionáž a vlastizrada je v gescii kontrarozviedky . NAKA nemá operatívcov školených na túto činnosť. NAKA vyšetruje napríklad daňové trestné činy Bašterňáka:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # CT vlny 2017-11-01 08:41
Len 2 poznámky:

1. Skôr kolonoskopiou, ako podľa teba kolónou

2. Analýza dokázala....... ......, že nič také sa neudiali, takže skutok sa nestal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+68 # iofcaaaa 2017-09-22 13:22
Ze nacisti... Bankari ta ovladaju a ty toto napises. Mafiani su to a ty si rad, ze si spiaci. Hlavne, ze mozes konzumovat a zit na uver.

Nezaujma ta ako funguje financny system. Nezaujima ta kto vystupuje v ich mediach. Lehman Brothers ti nevravi?Ze sa zachranuju banky z tvojich penazi, ktore ani nemas. Ze si kupujes coraz menej lebo peniaze nemaju hodnotu. Preco na Cypre zakali vybery?Preco pocas kriz, ked si ludia prestavaju doverovat bankarom padaju banky? Chod do hlby a hladaj nacistov, fasistov, satanistov niekde inde.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # iofcaaaa 2017-09-22 13:25
Citovanie iofcaaaa:
**Ze nacisti... Bankari ta ovladaju a ty toto napises. Mafiani su to a ty si rad, ze si spiaci. Hlavne, ze mozes konzumovat a zit na uver.

Nezaujma ta ako funguje financny system. Nezaujima ta kto vystupuje v ich mediach. Lehman Brothers ti nic nevravi?Ze sa zachranuju banky z tvojich penazi, ktore ani nemas. Ze si kupujes coraz menej lebo peniaze nemaju hodnotu. Preco na Cypre zakazali vybery?Preco pocas kriz, ked ludia prestavaju doverovat bankarom padaju banky? Chod do hlbky a hladaj nacistov, fasistov, satanistov niekde inde.


** Oprava
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-41 # mimi 2017-09-22 13:53
juuuj, niekomu tuším došli lieky.
pre mňa je "človek" s vyholenou hlavou, v bombere a maskáčoch, čo hailuje, dokáže udrieť ženu a skopať chlapa do bezvedomia za to, čo má oblečené alebo čo vyznáva, sprostý nácek.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+29 # Iq 2017-09-22 14:01
Tak to som nevedel ze cigáni a fetaci sú nackovia. Teda až na tie bombe ry a Kanady popis sedí. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-15 # mimi 2017-09-22 14:08
tak mi neprekrúcaj slová, keď napíšeš že "až na". ja za nácka označujem individuá, na ktoré môj popis sedí 100%.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Iq 2017-09-22 14:12
Tak dobre sedí teda na 100 %. A nie je to trestné? Takto kydat na našich kolednikov?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # občan 2017-10-04 09:36
ktorého kandidáta za LSNS máš na mysli? A neudala si ho? Veď su to trestne činy co tu spomínaš a mala by si podla zákona konať
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+19 # Kalimero 2017-09-22 14:23
Súper ale že priživovať sa na úkor pracujúcich je ok??? Som zvedavý na migrantov ak začnú to čo v Nemecku,Talians ku,Rakúsku ,Švédsku,Nórsku bordel,presadzo vať islam ako ty zastanca sa k tomu postaviš ak ti vadí aby si pokojne vysiel do ulíc aj s deťmi!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+25 # Iq 2017-09-22 14:30
Je také demokratické odsudzovať niekoho na základe toho co si oblieka a ci ma vyholenú hlavu. To je v poriadku. Avšak na politický korektne skupiny sa to nevzťahuje. To už je rasizmus a extrémizmus.
Mimi výmen si lieky ty pretože práve toto je schizofrénia. Ú iných ti to chovanie vadí a u teba samej je ôk?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-17 # mimi 2017-09-22 14:41
:-D ale prosím ťa. ďalší, čo nečíta s porozumením. ja ľudí rozlišujem na dobrých a zlých. a v živote som nestretla dobrého nácka. ale stretla som zlých cigáňov, aj slušných. stretla som mierumilovného moslima, aj čítam o mnohých radikáloch.
celý čas tu píšem len a len o náckoch. áno neznášam ich od istej udalosti... neprajem ti také niečo zažiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # občan 2017-10-04 09:38
a Uhrík je taký nácek? To čo za okuliare nosíš?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # jurok 2017-10-09 19:35
... oprav si to na : " v živote som nestretla nácka " , lebo toto bude asi pravda.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # mimi 2017-09-22 14:37
ehm Kalimero prosím ukáž mi kde konkrétne píšem, že to čo si napísal ty mi nevadí? ja píšem, že mi vadia náckovia. dokonca mi ani nevadia kotlebovoliči, pretože tí narozdiel od ficovoličov už majú toho čo sa tu deje plné zuby a dúfajú, že kotlebovci niečo zmenia. len aby nedúfali márne...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Lukasenko 2017-09-22 23:43
V maskáčoch,čiže vojaci rôznych národností sú náckovia,ďakuje m za vysvetlenie,uká ž mi jedného poslanca opakujem poslanca ktorý udrel ženu,chlapi sa medzi sebou bijú bežné,Ukáž mi foto či video kde hajluje,ak si toto písal keď si onanoval,a uspokojovalo ťa to,tak sa daj vyšetriť :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # soave 2017-10-16 15:44
Mazurekovych videi je plny youtube kde hajluje. Rovnako ako [censored]lebov ych, kde to samozrejme skryva za na straz
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Meno netreba 2017-09-26 15:22
Nosím maskáče a kanady .. tiež si holim hlavu a mám v skrini dokonca aj bomberu .. no som profesionalny vojak OSSR .. ale vlastne asi som skôr nacek podľa tvojho opisu :eek: ty zaostale vemeno čo súdi ľudí podľa účesu a oblečenia ..
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # mimi 2017-09-27 12:59
ak dokážeš udrieť ženu a skopať chlapa za to, čo má oblečené alebo čo vyznáva si pre mňa nácek. ak nie, tak nechápem, čo reaguješ na môj opis nácka, keď na teba nesedí...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # CT vlny 2017-10-16 18:07
Nečuduj sa, takto ho vykŕmili mienkotvorné médiá. Absolútna povrchnosť, hlavne v myslení a vo vnímaní, je dnes v kurze.

A to som zvedaví, či pôjde vôbec k urne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # CT vlny 2017-10-16 18:08
Opravujem hrubku - zvedavý.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Anton Selecký 2017-10-05 16:28
Mimi to si robila prieskum medzi imigrantami? Apropo, pozri si dobre ľudí za stranu ĽSNS, a zobuď sa zo svojich predstáv.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # LADISLAV feco 2017-09-22 13:54
mimi...nacek si t cel aj s tvojim rodokmenom...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Jojo 2017-09-23 00:15
Ale dá šancu, tu už má :lol: ;-) ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Pavol Podmanicky 2017-09-23 05:48
to vase nackovanie iba dokazuje ako stale nechapete, len tak dalej
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # sam si nacek 2017-09-23 21:07
sam si nacek sudruh
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Franta 2017-09-26 07:16
Jednoznačne Uhrík.. na zmenu čakáme už dosť dlho a ten správny čas je teraz
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Igor Hubinský 2017-09-26 08:41
Franto, nebláznite:) Uhrík je síce považovaný za intelektuála a ekonóma z ĽSNS, ale ako sa hovorí, medzi slepými je aj jednooký král. Videli ste, ako obhajoval tú zlodejinu s tendrami na opravu ciest v BB kraji? Veď to nemalo hlavu ani pätu. Chápem, musel variť z vody, pretože tie machinácie s tendrom boli jasné. Ale súdny človek, ktorý musí predpokladať, že jeho vyjadrenia nečítajú len ovečky z jeho internetového košiara, by nebol schopný na obhajobu zlodejín napísať bársjakú zlátaninu. Premýšlam potom, čoho všetkého Uhrík vlastne schopný je. Franto fakt. Nebláznite.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # občan 2017-10-04 09:42
Ty asi nie si informovaný ako to skutocne bolo s tým tendrom, tak si to pozisťuj.
Ta firma čo vyhrala 9 zákaziek bola nastrčená presne preto aby spravili LSNS problémy. Markíza bola pripravená a konatel firmy odspieval dohodnutú pesničku.
Ked to vyšlo najavo, odvtedy je akosi ticho. Konečne mohli mat ma Kotlebu nieco konkrétne, ale sú ticho. Všetci jednotne
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # mik 2017-10-02 19:37
len nech uhrik vyhra ma moju plnu podporu aj cela strana
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # občan 2017-10-04 09:33
Ja pevne verím, že vyhrá Uhrík
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Rene 2017-10-04 19:39
Ja dám hlas p j Markovi
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Slovak 234 2017-10-11 20:13
Nácko si tu akurát tak ty , lebo si zakomplexovaný idiot , prečo si myslíš že Kotlebovci sú fašisti ? Já ti odpoviem pretože máš hlavu strčenú v TV a nasávaš všetko to klamstvo. Stretni sa s niekým ako Je Uhrík a zmeníš názor . Nepočúvaj len jednu stranu .
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Hmmm 2017-10-11 22:05
Stačí spomenúť 1488 sumičky :D Čisté náhodičky. A stačí sa stretnúť s hocijakým kotlebovcom, netreba vôbec s Uhríkom. A stačí si pozrieť ich program a populistické "riešenia". Na to sa ani babky demokratky a voliči Fica nechytia. Teda aspoň nie väčšina z nich.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # ccc 2017-10-12 13:29
Kebz sa to neomielalo v mediach tak nikdy by ma nenapadlo že nejaká suma znamená niečo iné ako sumu. To ženiekto si z toho vytvoril symbol je choré. Pre mňa je to stále iba číslo 1488. Že si nejaká chorá hlava za tým predstavuje niečo iné ja nemôžem.
TAk teda suma 2976 je dvojnásobok toho čísla a keď ho teda vydelíš dvoma tak som vlastne použil fašistickú symboliku chceš povedať? Ďajte sa všetci liečiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2017-10-12 14:09
To je ten problem. Ze si nevies dat veci dokopy a pochopit suvislosti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Shadow 2017-09-04 11:06
Najvacsou blbostou je zrusenie dvojkolovej volby. V tej si mensie zlo vyberame az v druhom kole, v prvom vacsinou volime, koho chceme. Tato situacia nuti ludi kalkulovat a fasisticka hrozba najviac nahrava smeru, co je pre mna tiez neprijatelna moznost. Ja budem volit principialne, teda toho, koho tam z tohto vyberu chcem vidiet a dufam, ze sa tak zachova kazdy.
Aj v Blave mali byt primatorske volby o suboji Ftacnik - Knazko a oboch nakoniec srovnal Nesrovnal :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # mimi 2017-09-04 12:55
Ak by mal šancu poraziť Belicu napríklad Oremus, tak budem voliť aj jeho,hoci inak by som ho nevolila. ale nechcem aby môj hlas prepadol niekomu, kto ani len z rýchlika nebude mať šancu poraziť Belicu. nevolím takto v iných voľbách, ale tento krát sa k menšiemu zlu možno uchýlim... Belicu a Uhríka nebudem voliť v žiadnom prípade...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # karirohož SIEŤ 2017-09-04 13:42
Oremus a Uhrík majú vysoké šance preskočiť terajšieho župana Belicu. Som presvedčený, že pri jednokolovom systéme volieb do VÚC, to budú v prvej trojici minimálne rozdiely.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # jurok 2017-10-09 20:22
...napíšeš niečo o " fašistickej hrozbe " :lol: a potom ideš voliť " principialne " a nadôvažok "dúfaš " , že tak bude voliť každý. Tak to ti tie tvoje myšlienkové pochody vôbec nezávidím. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # FUGAZZI 2017-09-04 11:16
Očakával som viacej kandidátov. Napr. aj z radov terajších poslancov MsZ Nitra.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-30 # Igor Hubinsky 2017-09-04 14:35
Skoda, ze nekandiduje Dvonc
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # karirohož SIEŤ 2017-09-04 15:11
Možno na poslanca VUC-ky bude. To sa dá a môže aj popri primátorovaní. Župana a primátora by súčasne nemohol vykonávať. Verím tomu, že na primátora v roku 2018 ešte dá nahovoriť. Momentálne nemá protikandidáta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # igor Hubinský 2017-09-04 15:49
Nech kandiuje kamkoľvek, len už nie na primátora nášho mesta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # dlhy 2017-09-11 12:11
Zápisnica z 30.zasadnutia mestského zastupiteľstva 29.6.2017:
"primátor - Chcem vám zodpovedne
povedať, že ja ako osoba neuvažujem kandidovať do VÚC, hovorím to nahlas, aby som
nikoho neohrozil a nenavodzoval atmosféru politicky nepriaznivú."
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2017-09-11 12:12
VÚC nás nezaujíma, ide o to, či bude kandidovať za primátora... od toho závisí budúcnosť mesta :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2017-09-11 12:58
Bude.
Tak ako bude kandidovať aj za poslanca VUC.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2017-09-11 13:10
Tak to je smutné... veľmi. Je protikandidát reálny? Neviem o žiadnom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # karirohož SIEŤ 2017-09-11 12:58
Bude.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Hmmmm 2017-09-04 17:52
Veľká škoda je, že pri týchto voľbách je veľký nedostatok prieskumov, okrem teraz veľmi sledovaných v BB kraji. Jednokolová voľba by mohla práve paradoxne v príde toho starého čo tam je už teraz zamurovaný pomôcť, lebo veľa jeho voličov môže odtiecť napr. ku kotlebovcom. Ide už len o to, či sa tí ostatní ujednotia na nejakom kandidátovi a podarí sa vyhnať tých smradľavých komunistov z kraja.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+21 # Shadow 2017-09-05 08:19
Lenze komunisti teraz pouzivaju fasistov ako hrozbu na upevnenie svojej moci. A mnohi im to zozeru. Stretavam sa castokrat s nazorom "radsej budem volit toho zaprdeneho belicu len aby to nevyhral uhrik", co podla mna nie je spravny principialny postoj...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-19 # soave 2017-09-05 11:58
fasistov nevolit. To je jedine riesenie. Len preto, ze su ludia nespokojni s Belicom, nemaju volit Uhrika. Je to fasista a jeho program je smiesny, nerealny a nezrealizovatel ny
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # PPC 2017-09-05 12:57
Správne. Nevoliť fašistov. Preto treba voliť Uhríka. Fašistov sme si už užili.
Nechajme to na ľudí a ich úsudok koho budú voliť.
Si myslíš že máš patent na rozum?
Všade si bola všetko vieš. Len v psačej riti nie. Lebo pes keď ťa zbadal si sadol.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Igor Hubinský 2017-09-05 14:23
PPC, cítiš sa po tomto svojom anonymnom útoku, naviac na ženu, spoločensky nadradený?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # PPC 2017-09-05 14:43
Fuuha to bol ale brutálny útok.
Čo to meleš? Nechápem tvoj príspevok?
Ako vieš že je to žena ? Zrejme sa poznáte.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Shadow 2017-09-05 15:23
Igor tak predpoklada, kedze o nej ty pises v zenskom rode. Nenaraza na nu ako zenu, naraza na tvoj zbabelecky utok spoza PC, ktory dokopy nic neriesi, nikomu nepomoze, len tebe sa po stlaceni Enteru na par minut zvysilo sebavedomie internetoveho pisalka a aspon na chvilku si sa citil ako chlap. :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Igor Hubinský 2017-09-05 16:06
Shadow, díky, vystihol(a) si to úplne presne.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # och joj ovce ste 2017-09-22 22:14
nezrealizovatel ny no vidime to v bbsk ze zrealizovatelny a realizovany je a ked vyhra v nitre bude realizovany aj tam. ludia uz otvorili oci a zacinaju zistovat kto za koho kope a lsns kope za slovensko a za slovakov vsetkych a za take individua ktore si myslia ze zjedli vsetku mudrost sveta ale realita je ina
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # lad 2017-10-06 12:31
Prečo je nezrealizovateľ ný???
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Niktos 2017-09-05 10:53
Okrem UHRIKA su to bývalí odchovanci SZM,KSC a podobne sudruhovske skolenia. Vsetci majú docinenia s totalitným režimom, a Vy tu osočujete UHRÍKA?
Všetci boli iskricky, pionierí, sväzáci.... súdruhovia
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # igor Hubinský 2017-09-05 12:29
Haha, a uhrík nemá nič dočinenia s totalitným režimom?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Maja1 2017-09-05 23:02
Ved Uhrik za socializmu ani nezil...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-12 # soave 2017-09-06 07:19
a? totalitny rezim je aj fasizmus (alebo u nas jeho hobby verzia - klerofasizmus), ktory Uhrik vyznava a zastupuje
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # napisy 2017-10-03 09:25
nepletieš si dojmy s pojmami?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # jurok 2017-10-09 20:29
soave...zaujíma vé , že vám tvrdý korporátny fašizmus v ktorom živoríme nevadí. :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Pepo 2017-09-06 08:53
Soave, vy poznate vyznam slova klerofasizmus? Alebo sa zas len ohanate cudzimi vyrazmi?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-12 # soave 2017-09-06 13:09
uz ste sa naculi citat? to je mile. Uhrik sa verejne odvolava na tradiciu Slovenskeho statu, pocas II. SV, ktory bol vedenyn klerom (pretoze knaz je klerus) a tym padom klerofasisticky . Cirkev a verejna moc boli prepojene. Ale chapem, kym to vy pochopite, aj 100vyrocie vypalenia obce Klak zaklope na dvere
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Pepo 2017-09-06 14:52
Dakujem za vysvetlenie pani sova, celkom sa mi dari v citani, este sa tak naucit pocitat a mozem kandidovat na zupana aj ja a budem sa tesit, ked mi budete robit jazykovu poradkynu :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-15 # Igor Hubinský 2017-09-06 09:42
Pepo, povedzte svoj názor, nechytajme sa tu za slovíčka. Prečo si myslíte, že Uhrík nie je priaznivcom klerofašizmu? Je pravdou, že ĽSNS má veľa podporovateľov medzi katolíckym duchovenstvom, a naopak, slovenská katolícka cirkev má stále pomerne veľkorysý vzťah k Tisovmu štátu (založený hlavne na materializme typu "Za Tisa sme mali peniaze"). Takže tá klerofašistická tradícia na Slovensku stále v istom rozsahu trvá. A osobne si myslím, že Uhrík nácek, fašista, či klerofašista nie je. Podľa mňa to je len mocichtivý zmrd, ktorý sľubmi o totalistickom sne a totalistických riešeniach zneužíva nasranosť a naivitu niektorých Slovákov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+19 # ARTIS SULOV 2017-09-06 20:39
Z terajšieho stavu necítiš dych totalizmu?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-13 # Igor Hubinský 2017-09-07 08:27
ARTIS SULOV, nie, necítím, aj keď som si neni istý, kam tvoja otázka smeruje, je príliš obecná. Skús ju upresniť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # frantisek 2017-09-06 19:41
Ešte neviem koho budem voliť, ale už dnes viem koho nebudem voliť :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+19 # Helena 2017-09-06 21:48
No Kolencikovu urcite volit nebudem darmozracku bola strcena v zadku Smerakom a ked ju vyhodili teraz je nezavisla ,nema tam co hladat
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-28 # Dano 2017-09-06 22:26
Belica je najmensie zlo, myslim ze vyhra s prehladom :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Hmmm 2017-09-06 22:30
Ty vies, akych skorumpovanych ludi bez svedomia ma na niektorych veducich poziciach v kraji ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # ARTIS SULOV 2017-09-07 05:11
Že sú skorumpovaní je veľký problém, okrem toho sú po odbornej stránke úplne neschopní. Poznám ich niekoľko.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-09-06 23:39
Toto beriem ako vtip aj ked morbídny.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Shadow 2017-09-06 22:59
Inak podobna situacia ako s pani Renatkou je aj v Ziline. Dnes som bol tam a vsade bilboardy od Martvona co nadava na sucasneho zupana od smerakov. Pobavilo :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # mimi 2017-09-07 08:45
otázka pre všetkých, ale spýtam sa to pri tomto príspevku. Oremus je bývalý smerák nie? nevie sa, či odišiel zo Smeru kvôli svedomiu a ozaj bude nezávislý, alebo je to zásterka?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # ja 2017-09-08 21:13
Nieje smerak a nikdy nebol. Vzdy isiel ako nezavysli. Mylite si ho z jeho tatinom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+10 # dlhy 2017-09-09 07:58
Obávam sa, že nemáš dobré informácie.
V roku 2006, už po otcovom úmrtí, ho Smer posadil do Prezídia Fondu národného majetku.
Myslíš, že kvôli nezávislosti?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Dano 2017-09-06 22:21
Galbavy nekandiduje za zupana, ale za poslanca
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # Michal Šimonek 2017-09-06 23:39
Skrachovaný politik... ale čo sa čudujem takých je všade plno. Ved čo iné by robil.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # dlhy 2017-09-22 13:08
Ale bolo by dobré vynechať ho z ankety o kandidátoch na župana, lebo on naozaj na župana nekandiduje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-09-22 13:24
Neviem upraviť anketu, keď som ju vytváral bol v zozname, ktorý uvádzali viaceré weby.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # romanko 2017-09-07 10:41
Máte to hlasovanie vôbec ošetrené, aby z 1 pc , príp ip pripojenia sa mohlo hlasovať iba raz?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2017-09-07 12:27
Navrhni ako by si to ošetril? Z jedného PC sa dá len raz, z IP viac krát. Nemôžeme bloknúť IP to by nebolo fér. Presné výsledky nebudeš mať nikdy, ale približné ti povedia veľa a budú blízko pravde. Bohužiaľ pri pohľade na kandidátov nie je o čom... bude sa voliť menšie zlo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+11 # Fico 2017-09-07 19:35
Ja budem voliť Uhríka.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Kotleba 2017-09-07 20:12
Ja Ruska
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Niktos 2017-09-07 20:50
Komunizmus bol=ista forma fašizmu, prenaladoval ludi za nazory.
A sudruh Belica bol komunista=fašis ta.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # soave 2017-09-10 20:02
juj to je myslienkovy obluk hobby historika, co vychodil vysoku skolu zivota a cita zem a vek. Zabavne. Ale teraz k veci
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # JoePass 2017-09-21 15:04
Co je na tom zabavne? Niktos ma uplnu pravdu. Prestuduj si dejiny, pozri sa na zverstva komunizmu a na pocty zavrazdenych. Komunizmus bol bestialnejsi ako fasizmus.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # moravčan zm 2017-09-08 10:58
budeme volit belicu to je krajan moravčan ma 3 tituly dobrú výrečnost
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+12 # dlhy 2017-09-08 12:28
Skúsiš prezradiť aspoň jedinú vec, ktorú Belica za šestnásť rokov sedenia na županskom kresle urobil alebo aspoň inicioval?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Shadow 2017-09-08 13:29
V jeho pripade to, ze nic nerobil, je asi to najlepsie, co mohol urobit pre dobro tohto kraja :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # dlhy 2017-09-11 12:13
Je ešte jedna vec, ktorá by bola najlepšie, čo mohol urobiť.
Odísť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Modelar 2017-10-19 22:12
Na tom nezalezi, nemus mat ani moralku a etiku na poprednych prieckach, hlavne ze je vyrecny a ma tituly ! smutne ...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # johnnysp29 2017-09-08 12:35
66 rokov = nemá tam čo robiť
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2017-09-08 12:58
Nemyslím si, že je to o veku.
Je to o jeho (ne)schopnosti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Matuzalem 2017-09-08 11:55
Keď vidím ten zoznam "slušných" strán a ten "kŕdeľ akože slušných" politikov okolo neho (Kaník,Hlina,Ma tovič,Osuský,Ko llár atď.) ,ktorí podporujú jeho kandidatúru ,tak sa divím,prečo má potrebu silou ,mocou zhovadiť meno Greššo v politike .Prečo nekandiduje ako nezávislý kandidát?Načo potrebuje podporu takých vymetencov? :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Stenkie 2017-09-10 18:54
Dufam že to vyhrá Uhrík. :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Shadow 2017-09-11 09:11
Ja dufam, ze nie. Uhrik je pre mna viac nez zahadna postava. Ocividny introvert kandidujuci za vybojnu, agresivnu stranu so zvratenou ideologiou, falosne sa opierajuc o krestanstvo.
Mal som moznost vidiet 5. jula na omsi na namesti, ako Uhrik obkoleseny niekolkymi vypatlancami v zelenych trickach stoja... a nic viac. Vobec sa nevedeli modlit, liturgia im nic nehovorila, kedy sadnut, klaknut... Nebolo to pre mna nic prekvapive, len to bolo dalsim dokazom toho, ze pravdivostna hodnota hesla "Za Boha a narod" je hodna tak pouziteho toaletaku...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # ZrnkoPiesku 2017-10-03 12:29
takze podla noveho kvalita krestana sa urcuje podla toho ako hlasno spieva, ako sa krizuje a kedy spravne vstane a kedy klakne? alebo by kvalitu krestana mala definovat moralka ktora ho vedie zivotom? Boha mame nosit v srdci a v prazdnych gestach ..
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # soave 2017-09-10 20:01
ani ako vtip to nie je dobre. Co take zaujmave ma v programe?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # karirohož SIEŤ 2017-09-22 06:57
Čo zaujímavé majú ostatní, okrem prázdnych fráz? Veríš v to, že tie "heslovitosti" majú pre prípad víťazstva aj koncepčne pripravené? Ja neverím.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Niktos 2017-09-11 09:40
Belica nič nerobil nič nepojazil, Uhrík ničomu nerozumie nič nepokazí.
Najmenšie zlo pre kraj, zvyšok berie VUC ako bezplatnu trafiku pre kamarátov a sponzorov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # johnnysp29 2017-09-21 13:37
No zbohom. Fašisti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Shadow 2017-09-21 16:56
Ja by som to nevidel tak cierne. Su to skreslene vysledky bez strukturovanej vzorky. Myslim si, ze Belicu bude volit viac ludi, ide najma o dochodcov a o obce. Skor ma prekvapilo, ze v boji o pravicoveho volica je uspesnejsi Gresso. Ostava nam uz len dufat, ze Oremus nebude natolko samoluby ze ostane kandidovat. Velkou mierou by prispel k porazke belicu aj uhrika, keby sa vzdal kandidatury v prospech Gressa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-10 # mimi 2017-09-21 21:09
tiež by som to nevidela až tak zle, pretože v tej ankete sa dalo hlasovať viac krát. takže ktovie koľkí mali to svedomie zahlasovať naozaj len raz...

ale ak nie, tak nechcem vidieť, čo si budú náckovia dovolovať, ak to vyhrá Uhrík.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Šimonek 2017-09-21 21:47
Viac krat? ako inac si predstavujete hlasovanie?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # mimi 2017-09-22 07:24
nechápem otázku, ako ináč si predstavujem hlasovanie... to je bežné, že človek môže hlasovať viac krát napr. v súťažiach? (to bola rečnícka otázka)
myslím si, že hodnovernejšie výsledky by boli, ak by sa z jednej domácnosti dalo hlasovať len raz, ako keď tam môžem za 10 dní nahádzať minimálne 10 hlasov, ak nie viac.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2017-09-22 13:25
Rozumiete ako funguje internet a čo je to IP adresa? Ako môžme bloknúť domácnosť? To akože 1 človek zahlasuje a zvyšok rodiny nemá právo? Ale no tak...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # mimi 2017-09-22 13:58
áno, ja si myslím, že by bolo viac objektívne, keby sa z jedného bytu/domu dá hlasovať len raz, ako 10 krát... ale tak verme, že sa tu nehlasovalo viac krát v domnení vytvoriť prevahu niekoho...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # FUGAZZI 2017-09-22 06:54
V BBSK si dovoľujú? Poprosím nejaké linky na seriózne správy.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # mimi 2017-09-22 07:21
:-D link na seriózne správy :-D áno, mám tam známeho a hovoril mi, že kotleba nič také nespravil, ale odkedy je županom, tak sa tam náckovia rozťahujú...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Ccb 2017-09-22 07:43
A ja mam známeho ktorí hovoril ze tam rastu cukríky na stromoch. :lol:
A toto ma prosím volebné právo. :-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Ccb 2017-09-22 08:01
Som si nekontroloval príspevok pred odoslaním. Mobil mi tam nahádzal pravopisné chyby. :oops:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-11 # Igor Hubinský 2017-09-21 14:16
Kotleba zháňa svojich voličov hlavne po dedinách. Je dôležité, aby išli volit ľudia z miest.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # FUGAZZI 2017-09-22 06:52
Pán Igor, vy ste odborník snáď na všetko, ale teraz ste excelentne vedľa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-8 # Igor Hubinský 2017-09-22 09:34
FUGAZZI, ak máte nejaké podklady, dajte ich sem a poďme sa baviť. Ja som našiel tieto podklady a čerpám z nich. https://dennikn.sk/427550/kotleba-vyrastol-tam-bol-roky-dominantny-smer/
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Igor Hubinský 2017-09-22 10:25
FUGAZZI, dnes som ešte čítal toto - "Ak sa budú koalície prieť, každý bude mať vlastného kandidáta a nepôjdu spolu, Uhrík má veľkú šancu," hovorí dôchodca Milan Barta z Komjatíc. Upozorňuje, že len v priestore od Komjatíc po Nitru má veľkú základňu sympatizantov. "Len keď si vezmeme obce Ivanku, Branč či Krškany, je to samý Kotleba. Neprejdete tadiaľ, aby ste nestretli auto s logom ĽSNS," vysvetľuje. Uhrík je podľa neho populárny najmä u mladšej generácie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # ccb 2017-09-21 14:48
Správne fašisti už napáchlai veľa zla a treba aby ich už niekto vyhnal od válovov.
Najprv som bol rozhodnutý nevoliť , ale dnes už som presvedčený že budem voliť LSNS.
Poviem prečo. Táto svoloč za 27 rokov tak dogabala túto republiku ,že myslím ,že konečne dozrel čas na výmeny.
A teda vidíme to nie len u nás.
Treba sa zamyslieť prečo je to tak.Štatndardní politici pomaly a isto končia.
Nechajme sa prekvapiť kam to dospeje. ;-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # T. 2017-09-21 15:46
Radsej znova 27 rokov tohoto isteho, ako to, co ponukaju fasisti. Za nich bol svet naozaj "v rozkvete".
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Igor Hubinský 2017-09-21 16:05
Príspevok ako z marketingového oddelenia ĽSNSS:) Najkôr označenie druhej strany za fašistov. Potom pokus o predstavenie sebe sama ako jedného z ľudu ("Najprv som bol rozhodnutý nevoliť"). Nasleduje kopa expresívnych slov (svoloč, dogabala (?), dozrel čas). No a samozrejme nemôžu chýbať "štandardní politici"... A teraz k príspevku vecne - Víš co ccb? Jdi do prdele.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Ccb 2017-09-21 17:12
Igy to bolo veľmi inteligentné.
Chcel som ti niečo napísať. Ale neznížim sa na tvoju úroveň.
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Igor Hubinský 2017-09-22 09:38
Ccb, ale veď váš príspevok je ako okopírovaný z volebného letáku kotlebOviec. Samé heslá, klišé, nepodložené fakty. Mohol som vám vlastne napísať niečo iné? Mier.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Rom 2017-09-21 22:20
ja aj moja manzelka sme dali hlas uhrikovi pocitadlo sa ani nepohlo stoji na 197 malo byt minimalne 199. Ziadneho prieskumu sa viac krat nezucastnim. Ked budete robit prieskumy takto potom sa budete divid ako po parlamentnych volbach ze Vam to nevychadza. Cest praci sudruhovia.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Michal Šimonek 2017-09-21 22:32
Sudruh to bude tym ze to co vidite v clanku je fotografia len - vysledky nie su verejne, dnes sme prvy krat zverejnili priebezne vysledky... takze tak :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # kari rohož SIEŤ 2017-09-22 04:49
Rom, verím, že si Roman. To ťa nehnevá, že na stránke www.minv.sk sa neotvorí ponuka na županov a poslancov v BBSK? Veľmi interesantné.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-9 # Rom 2017-09-21 22:52
aha?priebezne vsledky. A kto je ten sudruh co rozhoduje co? ako? a kedy sa zverejni? Kto rozhoduje o zverejneni fotografie? Prosim Vas vacsina ludi je napalenych na manipulativne prieskumy a Vy idete robit toto? Nikdy viac sa nicoho nezucastnim. tak ako vam to naskakuje to malo byt zverejnovane.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Michal Šimonek 2017-09-22 08:28
A vy ste kto ze chcete urcovat? preco by sa to malo zobrazovat hned? :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Rom 2017-09-22 11:28
meno sudruha by ma zaujimalo, kto to riadi co je na tom zle za sa na to pytam? Kto je zarukou objektivnosti?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Hmmm 2017-09-22 12:39
Do mena súdruha ťa nič nie je, ak sa ti anketa nepáči, tak ju kľudne ignoruj.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Rom 2017-09-22 13:00
Ja som sa pytal Michala co sa do toho miesas? Dole riesis ip adresy ale podstatna vec ako hovoril sudruh Stalinje ...kto spocitava hlasy...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+8 # Michal Šimonek 2017-09-22 13:28
Ešte raz: anketa je vytvorená na webstránke, ktorá takúto službu poskytuje. Nikto do ankety nezasahuje. Hlasy sa pripočítavajú férovo a výsledky nie sú verejné, je to tak lepšie. Zverejnili sme výsledky pri 700 hlasoch a najbližšie zverejníme pri 1000. Nehľadajte za tým žiadne zlo, krivdu a podobne. My nie sme nikým platení a nikto nás neovplyvňuje.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Rom 2017-09-22 13:43
oka dakujem
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Hmmm 2017-09-23 06:58
Rom.. Ak nechces, aby sa niekto k tvojim prispevkom vyjadroval, tak ich nepis, lebo vo verejnej diskusii musis pocitat s tym, ze moze na teba reagovat ktokolvek a kedykolvek.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Rom 2017-09-24 16:09
ano pocitat aj pisat viem, ale len teraz nedavno som sa naucil citat a rad by som si konecne precital vysledky. Kolko hlaskov potrebujete este? Sak zbehnem do osady a naklikame, bude vysledocek neboj.
Dofrasa teraz vazne. Som tu asi 10 krat. Anketari neplnia plan? CI CO??? Misko daj nejake info nenapinaj ma.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # dlhy 2017-09-24 19:30
Do koľko vieš počítať?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Rom 2017-09-25 15:25
dlhy pipik? a este potrebujes si ho predlzovat? Daju von vysledky viac ma tu neuvidis, Ked uz som sa namotal a hlasoval som rad by som videl vysledok. Ja si pisem s Miskom. HALOOOOOOOOOOOO OO MISKOOOOOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! ! kolko hlaskov este treba?????
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Michal Šimonek 2017-09-25 15:30
Hláskov pribudlo veľa - kotlebovci hlasujú ako o dušu?

Tu sa neoplatí ani anketa robiť...

PS: zaujímajú ma dlhodobí čitatelia, nie niekto kto sem už nepríde :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Rom 2017-09-25 16:01
za to ze sem nepridem si mozes sam, kazdemu novinarovi alebo hoc akemu portalu by malo zalezat na citanosti prave si odkopal svoju nezavislost cau
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Michal Šimonek 2017-09-25 16:41
To je tvoj názor :-) Anketa je nezávislá, nie je možné do nej zasahovať. Máš od začiatku nejaký problém, ale to je mimo mňa. Každý nech si číta, čo chce a kde chce.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Rom 2017-09-25 18:35
odporujes si Misko najskor Ta zaujimaju dlhodobi citatelia a potom pises ze - nech si kazdy cita co che a kde chce takze Ta nezaujimaju. Pisat nieco co nikto necita je ako piect chleba ktory nikto nekonzumuje.
Dlhy pipik ja som pisal ze po tom co budu zverejnene vysledky sem viac nepridem ale musim priznat ze Misko Simonek ma zaujal popozeram sa za nim co je on zac.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Rom 2017-09-25 18:40
Misko ja nemam nejaky iluzorny problem ale som sa pytal na konkretne veci. ked su tie veci mimo teba napis kto o tom rozhoduje co som sa pytal. Ked s tym co som sa pytal nic nemas, naco mi tu vypisujes? Dajte von cisla a je to.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Michal Šimonek 2017-09-25 19:39
Poprosím neoslovuj ma stále menom. Stale nerozumiem o co ti ide. Napisal som ti uz ze cisla.sme zverejnili pri 700 hlasoch a dalsie budeme zverejnovat priebezne. Nemam k tomu čo dodať. Ak nesúhlasíš to je už mimo mňa. Už k tejto téme nebudem odpisovať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Rom 2017-09-25 19:51
Pracujete s verejnostou aj ked prieskum je niekym organizovany je to praca s verejnostou. Nie priebezne si napisl ale pri 1000 hlasoch ze zverejnite, Drz slovo. Tak okej pridem sem na vianoce
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # dlhy 2017-09-25 18:06
Koľkokrát sem ešte prídeš, aby si oznámil, že už sem nikdy neprídeš?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # dlhy 2017-09-22 09:08
Ty si ale nemal v škole veľa jednotiek, že?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2017-09-21 23:53
Tym, ze kandiduje Uhrik, tak je sanca ze cast dochodcov pojde volit jeho a potom bude realna sanca, ze niekto porazi Belicu. Len fakt by sa mal niekto z dua Gresso Oremus vzdat kandidatury a prispiet k vymene smradov
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # karirohož SIEŤ 2017-09-22 06:49
Ako si došiel na to, že dôchodcovia pôjdu voliť Uhríka? Aj v BBSK to od správneho Smer-u odvrátila mladá a stredná generácia. VyGoogli si štatistiky spred 4 rokov.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-4 # Hmmm 2017-09-22 12:41
Tak, že aj ĽSNS berie voličov SNS a Smeru a tých zväčša volia buď dôchodcovia alebo ľudia bez vzdelania. BB kraj bol špecifický prípad, lebo mali plné zuby Maňku a Kotleba bol jedna veľká neznáma, ktorú sa teda rozhodli zo zúfalstva vyskúšať. Teraz nevyhrá ani tam, celú rodinu má zamestnanú na kraji, hádže tu "náhodné" čísla ako 1488 a zhodou okoloností je drvivá väčšina jeho podporovateľov a človek bez vlasov...Aj tupcovi to dnes už celé dôjde.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-11 # Kolenčíková 2017-09-22 10:59
To je prieskum autorizovanej agentúry? Či ? A bol otvorený pri hlasovaní? Trošku sa v tom vyznám ..... hmmmm ??? :lol: :lol: :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Michal Šimonek 2017-09-22 12:06
Je to nas prieskum nakolko sa tomu nikto nevenuje. Je nejaky problem s tym?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Hmmm 2017-09-22 12:44
Je pravda, že pri hlasovaní malo byť obmedzené iba jedno hlasovanie na jednu IP adresu ako to aj pri iných menej významných anketách chodí. V NR o iných prieskumoch neviem a teda tento prieskum môže byť dosť zaujímavý a ovplyvniť veľa voličov. Pričom si tu môže niekto sedieť celý deň pred PC a klikať ak je to tak ako ste písali,pri inom príspevku, že hlasovanie nie je vôbec nijak obmedzované.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2017-09-22 13:28
Nemôže byť hlasovanie bloknuté na IP, bolo by to nefér. Ja neviem čo je na tom nepochopiteľné!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2017-09-22 22:06
Co by bolo na to nefer ? Nie je nefer to, ze moze hlasovat ten isty clovek viackrat a kolko chce ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2017-09-23 06:57
Podla mna je ferovejsie ak sa neda hlasovat napr. z toho istego zariadenia, ci IP adresy viackrat, ako to ,ze moze hlasovat cela rodina. Ved takto to funguje aj pri obycajnom hlasovani o prispevku na tejto stranke, ci na anketach inde. Ak chce velmi hlasovat cela rodina, tak mozu to spravit napr. v praci. Takto sa sem nahrnulo niekolkk fasistov, ktori bombarduju facebook, ci aktuality a dost to skresluju. Ale respektujem vasu volbu, len hovorim svoj nazor, ze to nie je stastne riesenie na objektivnejsi prieskum.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Samael 2017-09-22 13:04
Jedine Milan Uhrik ! :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # dlhy 2017-09-22 13:06
Smiať sa alebo plakať?
https://www.aktuality.sk/clanok/523315/hromadny-odchod-smer-opusta-jedna-z-najsilnejsich-buniek-v-nitre/
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Igor Hubinský 2017-09-22 13:26
Nič neni večné. A zvlášť strany, ktoré nespája žiadna idea, ale len vlastný záujem, netrvajú dlho.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # dlhy 2017-09-22 13:40
Táto trvá na môj vkus už pridlho.
A tej pani, ktorá bola dlhé roky pri všetkom, akosi prestala slúžiť pamäť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Peter Csaky 2017-09-22 14:25
Tak čo ovečky. Čo hovoríte na výsledky terazky ? Bude sranda ne ?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Peter Majersky 2017-09-22 14:49
Ja som hlasoval za Uhríka a nepribudol hlas..Uhrik vo voľbach jednoznačne vyhra ak nebudú zmanipulované
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # karirohož SIEŤ 2017-09-22 14:58
Neskutočné, ja som hlasoval za pani Renátu a pribudol Belicovi.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Michal Šimonek 2017-09-22 15:00
Ako viete, že nepribudol? Výsledky nie sú verejné, takže ich nevidíte priebežne :-)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Hmmm 2017-09-23 07:01
A potom si sa zobudil a siel vyvesat vyprate zelene tricka a zastavy. Na pláž !
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Alexander 2017-09-22 15:06
Čas na zmenu ukončiť fašizmus sociálna demokracia stbakov povyhadzovat z úradov a nastoliť poriadok
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # Alexander 2017-09-22 15:20
Zmazané.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # mimi 2017-09-22 16:10
a po tomto príspevku navrhujem zrušiť a uzamknúť diskusiu :-D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # T. 2017-09-22 17:43
gratulujem, vyhravas cenu za najvypatlanejsi prispevok v diskusii. Keby si bol Slovak, poznas historiu a nenapises takyto grc.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Hmmm 2017-09-22 22:21
Jasne vsetko spravi Kotleba, tak ako v BB akurat pre svoju rodinu a kamaratov. A za vsetkym su zidia :D A vystupit z tej hnusnej EU. Bez ziadnych rieseni, iba populizmus. Ja verim, ze v SR nie je tolko tupcov, ze sa to niekedy stane. Len chod pekne do synagogy na koncert a pochval sa kamosom fasistom :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-7 # Alexander 2017-09-22 20:37
Zmazané.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Shadow 2017-09-22 23:20
Ty si musel mat velmi krute detstvo...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # chlpznosa 2017-09-23 09:24
presne tak
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # soave 2017-09-24 11:30
Uhrik, nemusite si robit fake profil. My vieme, ze ste obmedzeny
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # dlhy 2017-09-24 14:53
Bol by vhodné, aby admin vymazal tieto rasistické príspevky vymazal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # nitraVolic 2017-09-24 17:24
Kolencikova uz bola strcena v kazdej r*ti.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # johnnysp29 2017-09-26 14:31
Zjavne sú výsledky dosť skreslené.
Zrejme si vás zobrala do parády priamo ĽSNS.
Klikajú poslušne ako opičky.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # Shadow 2017-09-26 14:42
Tiez si myslim, ze by sme urcite v nejakej FB skupine nasli okrem historickeho okienka o egyptskych a cinskych Slovanoch aj takuto mobilizaciu na hlasovanie :)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # dlhy 2017-09-26 15:06
Práve preto sa netreba s nimi hádať na internete, ale 4.novembra prísť voliť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # Michal Šimonek 2017-09-26 15:41
Áno, ale očakával som to... v každom prípade druhé a tretie miesto je tiež zaujímavé.

Možno to nakopne ľudí...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # mimi 2017-09-27 13:03
výsledky pána U. si nebudeme všímať. ostatné sa mi celkom pozdáva, takže moju pôvodnú voľbu meniť nebudem.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Hmmm 2017-09-26 21:51
Čo som hovoril. Vyholené hlavy počas prania tričiek a zástav usilovne klikali. Treba sa prísť na tieto priebežné výsledky prísť pozrieť po voľbách, aby sme mohli potom porovnať, že ako veľmi sú títo ľudia čestní a čístý, čoho majú plnú hubu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Michal Kovac 2017-09-27 08:47
Prave som dohodil 200 hlasov pre Tomasa Galbaveho (nahodne, proste je cekolm dole)
Ucelom nebolo marit pracu autora, len poukazat na to, ze anketu nemozno brat vazne ked si tam moze naklikat kazdy co chce, aj ked pekne poukazuje najma na to, ze Uhrikovci sa vedia zmobilizovat .
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+7 # Michal Šimonek 2017-09-27 09:30
Autor ani anketa nepočíta s tým, že niekto sa nevie správať a má potrebu naklikávať... a tým pokaziť celý zámer. Nevadí, akí ľudia taká anketa.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # johnnysp29 2017-09-27 10:59
Anketa účel presne splnila.
Upozornila na mobilizáciu fašistov ktorú netreba brať naľahko a treba ísť voliť !!!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Iq 2017-09-27 11:23
Nie som fašista, b napriek tomu budem voliť Lsns.
A jedna z veci je ta ze ma už pekne s...u takéto reči. Tak som zvedavý ak to vyhrajú, či začnú robiť pre ľudí, alebo nie. Lebo doteraz sa na ľudí kašľalo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2017-09-27 11:29
A co ked pre ludi nic robit nebudu? Ako ich chces zbavit moci, ked budu vsetko ovladat? Oni moc demokraciu neriesia. Aby to nebolo na styl vychodnej Ukrajiny. Aj mna sucasna garnitura s*rie. Ale 2x s rozmyslim podobne pokusy. Aj vzhladom na to, na co odkazuju a ako to dopadlo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2017-09-27 11:53
Príklad toho, čo dokážu robiť pre SVOJICH ľudí vidíš už štyri roky v Banskej Bystrici.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Iq 2017-09-27 12:05
A 28 rokov po celom Slovensku. Ty si tiež príklad.
Toto je aké také okaté.
Nie nejdem nikoho obhajovať, ale vybral si zlý príklad.
Mal si dat ten s parkoviskom pred VÚB kou, pozemkami v meste, parkoviskami, športoviskami.. ... Atď nikam nemusíme chodiť. Treba sa pozrieť do vlastného hniezda. Koľko rokov si v politike? Avo funkciách ktoré majú vplyv?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Iq 2017-09-27 11:55
Na zbavenie moci sú predsa voľby.
Tu ste hrdinovia . John dúfam ze si podal minimálne trestné oznámenie ak vie ze sú fašisti.
Pretože ak sú fašisti treba ich zakázať a zavrieť. Ak nie tak žijeme v slobodnej spoločnosti.
A už dopredu vieš ze nič pre ľudí robiť nebudú? Nebuď smiešny.
Myslím ze horšie ako to je teraz už to asi byť nemôže.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # johnnysp29 2017-09-27 12:11
Vymetencov fašistov je dosť.
Stačí sa prejsť v sobotu nedeľu nad ránom po mostnej.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # T. 2017-09-27 12:14
Volby, jasne :D Je to strana jedneho muza, ktory uznava len jednu pravdu a to tu svoju. T.j. ako
vladne strany v Rusku, Turecku, Severnej Korei a podobne krajiny, Chod im nieco povedat o volbach :D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Igor Hubinský 2017-09-27 12:30
Iq ja ti fakt nerozumiem. V BB máš krásny príklad, ako neschopní ľudia sú kotlebovci a tu hovoríš, že ich dopredu odsudzujeme. Ale veď skúsenosť nám vraví, že sú fakt neschopní. Zamysli sa nad tým, akí budú tí ľudia ktorých by si Uhrík po zvolení dosadil na miesta na Krajskom úrade. Keď budeš zase na nejakom stretnutí či pochode ĽSNS, tak sa rozhliadni okolo seba. Pretože práve tí ľudia okolo teba zrejme dostanú funkcie na Krajskom úrade alebo v krajských firmách a budú rozhodovať o školstve, o miliónoch, a o tom, akú kultúru bude kraj podporovať. Pretože ĽSNS iných ľudí nemá kde brať.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Iq 2017-09-27 14:08
Ja píšem že po príklady nemusíme chodiť do BB kraja.
A ďakujem za radu Igorko . Ak raz náhodou(sám tomu neverím) budem na takejto akcii prídem ťa osobne pozdraviť.
Lebo ja neviem ako to tam chodí ,ani aká vzorka ľudí tam chodí. Ty to ale ovládaš .
Garantujem ti že ľudia v mojom okolí nerozhodujú o veciach o ktorých sio si v tvojej hlave vytvoril nejaký obraz.
Mám rád tvoje hodnotenia ľudí o ktorých netušíš kto sú ,ale presne vieš kde chodia a čo robia.
Skús iné lieky,alebo argumenty.
Nie nepodložené agkecy ako píšeš nižšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Igor Hubinský 2017-09-27 15:03
Ak na akcie Kotlebu nechodíš (a ja som mylne predpokladal, že chodíš), choď sa tam pozrieť. Uvidíš, akí ľudia budú dosadení do Krajského úradu. A mysli na to, že tí najschopnejší z ĽSNS sú už parlamente. Napríklad Mizík či Mazurek. Na krajskej úrovni to bude len horšie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Iq 2017-09-28 08:36
Nemám prečo chodiť na nejaké akcie. Akékoľvek.
Preto ze tebe sa tam páči?
Odhliadnuc od toho, že máš zrejme pravdu v tom, že Uhrik sa bude musieť obklopiť ľuďmi z okolia a vyber nemá veľký, ti ale na margo toho musím napísať, že neviem o zverejnení konkrétnych mien s ktorími hodlá ďalej spolupracovať.
A neviem ani o tom, že by ostatní kandidáti zverejnili mena ľudí, s ktorími sa po prípadnom víťazstve hodlajú obklopiť.
Takto sú to stále iba fabulacie, čo ak.
Skus ma presvedčiť.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Igor Hubinský 2017-09-28 11:50
Iq, to nie sú žiadne fabulácie. Tak ako Uhrík, aj ostatní kandidáti (a ja zatiaľ žiadneho favorita nemám), sa budú logicky obklopovať ľuďmi, s ktorými sa poznajú, pretože im veria (viac ako ľudom neznámym). U nezávislých kandidátov to budú ich kolegovia, s ktorými spolupracovali na komunálnej úrovni doteraz. U straníckych kandidátov to budú členovia strán, ktorí už dnes v komunálnej politike pracujú alebo pracovať začnú. A aj u Uhríka to budú členovia strany LSNS, pretože im verí (viac ako ľudom neznámym). A vzhľadom k fanatizmu, ktorým sa členovia tejto strany vyznačujú, predpokladám, že títo členovia sú práve tí ľudia, ktorí chodia na pochody, k hrobu Tisa, atd. A predstava, že zrovna títo ľudia vedú kraj, je fakt nepekná (viď BBSK). Možno sa ale nakoniec Uhríkovi podarí pritiahnuť desiatky nových odborníkov. Ale neviem, prečo by to robil on a ani prečo by to robili oni. Nie sú to fabulácie, je to úvaha, ktorá sa nakoniec môže ukázať ako nesprávna. Skús ma presvedčiť:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # T. 2017-09-28 06:42
ak si myslis, ze horsie uz byt nemoze, tak si nezazil zle casy. Ani ja nastastie nie. Ale skus sa spytat svojich starych rodicov. Oni ti mozno povedia. Mozno zazili este vojnu a urcite zazili komunizmus. Precitaj si nieco o historii od roku povedzme 1900. Dozvies sa, co su zle casy a kam to vsetko smeruje. Paralely so sucasnostou urcite najdes. A mozes sa docitat, ako to dopadlo.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Iq 2017-09-28 07:33
Vzhľadom k tomu ze máš popletene pojmy ti odpoviem. Komunizmus nezažil nik. To bol socializmus. Doštuduj si to.
Už niekoľko rokov sa žiaľ nemôžem spýtať starých rodičov.
Aké starká mi rozprávala ako dobre sa mala práve za prvej republiky. Teda za Tisa. A ako robotnícka na družstve sa mala dobre aj za socializmu. Vychovala deti, postavila domček...
Avšak v 89 nás varovala aká zla doba ide. A vidím ze mala pravdu.
Ci niečo iné si mi chcel?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # T. 2017-09-28 08:22
komunizmus je vseobecne pouzivany pojem na oznacenie tej doby. Nie som odbornik na tieto veci.

Uz tomu rozumiem. Ty chces o 20 rokov rozpravat svojim detom/vnucatam, ako dobre si sa mal teraz. Potom je tvoja volba politickej strany vysvetlena :-) Ja skratka nemam taketo masochisticke sklony.

Spomienky su osemetna vec. Clovek si ich stale prikrasluje. Vychovat deti a postavit domcek mozes aj dnes. Dokonca lepsie ako volakedy. Dokonca mozes vyjadrit svoj nazor, cestovat, studovat a podobne "nezmysli".

Je pradox, ze teraz si mozes slobodne vyjadrovat svoje kriticke nazory. Keby si robil to iste pri vlade "tvojej" oblubenej strany, sedel by si uz v base, alebo v nemocnici.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Iq 2017-09-28 08:58
Paradoxne mam pocit ze za socializmu som mal oveľa viac slobody (okrem cestovania) ako dnes.
Teda myslím tým aj slobodu prejavu. Lebo dnes sa môže slobodne a beztrestne vyjadriť iba názor politický korektný. Inak je človek označený za nacka a extrémizmu a je už dosť prípadov aj trestného stíhania.
Takže čo tu meleš o slobode?
Zrejme si socik nezažil.
Netvrdím ze bol bez chyb a ideálny. To vôbec. Ale dnešný systém je dobrý iba pre vyvolených. Predtým sa mala dobre väčšina.
Ale toto sem nepatrí.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # T. 2017-09-28 15:59
Asi zijes v inom svete ako ja. Socik je dobry pre ovce. Nemusis nad nicm rozmyslat, vsetko ti je povedane. Staci len posluchat. Podla toho, ako lizes rit, tak sa mas. S LSNS to bude to iste. Ja mam ine ciele.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+5 # dlhy 2017-09-27 13:15
Zaujímavá diskusia. A hlavne poučná.
Pre tých, čo majú rozum.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Igor Hubinský 2017-09-27 13:31
Všimnite si, že tie diskusie tu obvykle bývajú celkom kultivované. Ale keď sa do debaty zapojí voličstvo extrémnej pravice, výhradne anonymné, kvalita diskusie ide dramaticky dolu. Nepamätám si článok, pod ktorým by bolo toľko osobných útokov, argumentačných faulov, nepodložených kecov, atd. Takže takto vypadá diskusia podľa ĽSNS.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # ccc 2017-09-27 14:04
Že zrovna ty píšeš o osobných útokoch a argumnetačných fauloch a nepodložených kecoch, :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-1 # Igor Hubinský 2017-09-27 14:56
To, čo si napísal, je pokus o argumentačný faul, ktorý sa volá ad hominem. Vygúgli si to.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Iq 2017-09-27 14:25
Páni demokrati zobuďte sa.
Že som sa verejne (anonymne) vyjadril koho budem voliť vám malo otvoriť oči.
Tu sa ale uznáva iba princíp politicky korektného názoru.
Hneď som bol označení za fašistu, nacistu,extrémistu.
Ja ale nikoho nepresviečam koho majú voliť. To je každého slobodná voľba. Teda až na slovensku. Tu sa môže iba to čo sa dovolí :D
A práve to je fašizmus priatelia. Mne je úprimne jedno koho si ako zástupcu zvolíte vy. Ja som si vybral. Prečo je to tak?Lebo iba ten váš názor je správny?
:-x
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # Igor Hubinský 2017-09-27 14:55
Ale kto ti čo zakazuje? Rozprávaj si čo chceš. My ti akurát budeme oponovať a hádať sa s tebou a častokrát s tebou nesúhlasiť. Budeme to robiť preto, aby si vedel, že tvoji spoluobčania majú aj iný názor ako ty a chceme, aby si tento názor počul a občas sa nad ním zamyslel. Pretože o miesto na zemi sa musíš deliť aj s nami. Nesúhlas v debate neznamená cenzúru, nepleť si to. To, že ti oponujeme neznamená, že ťa cenzurujeme. My sme demokrati, tak ako píšeš. Ako trošku nadnesene povedal už toľkokrát citovaný Voltaire "Nesúhlasím s tým, čo hovoríš, ale do poslednej kvapky krvi budem brániť tvoje právo povedať to."
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Igor Hubinský 2017-09-27 15:18
Btw raz sme okomentovali dva statusy na facebookovej stránke Milan Uhríka. Žiadny osobný útok, žiadne vulgarity. Len vecné komentáre, kde sme poukázali na rozpory v jeho tvrdeniach a na to, že jeho obhajoba podľa všetkého zmanipulovaných tendrov vypísaných BBSKrajom nedáva zmysel. Vieš čo Milan Uhrík, demokraticky zvolený poslanec parlamentu a kandidát na župana, spravil? Naše príspevky zmazal a naše účty zablokoval.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Iq 2017-09-28 08:24
A ty hneď vieš ze to bol Uhrik. :sad:
No to je zasa ukážka. Netvrdím ze to tak byt nemohlo, ale o chod takýchto stránok sa zväčša stará správca. Pochybujem ze Uhrik ma čas sledovať chobotiny na fakeboku.
Ale samozrejme nie je správne mazať príspevky od oponentov. S tým ale ja nič nenarobim.
A ver ze toto iste sa deje aj u politikov iných strán. Či myslíš že to tak nieje?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-5 # Igor Hubinský 2017-09-28 11:13
Iq, to je úplne jedno, či to bol priamo Uhrík alebo admin jeho stránky. Predsa Uhrík adminovi určuje, ako má komunikovať s jeho voličmi, či nie? Alebo niekto iný vedie Uhríkovu kampaň a komunikuje a rozhoduje za Uhríka? Ak áno, kto vlastne potom je Uhrík? Čo potom o jeho názoroch vieme? Je to zase len ďalší neautentický marketingový produkt vytvorený adminom jeho fejsbúku?... A inak zo svojich skúseností ti môžem povedať, že som nezažil, že by niekto náš nepríjemný komentár zmazal. A to sme ich napísali veľa a neboli príjemné, ver mi:) Pozri sa napríklad na fb Kisku, Fica či Dvonča. Tam máš negatívnych, častokrát veľmi osobných komentárov nekonečne a nikto ich nemaže. Ak máš ale dôkazy, že by aj iný politik než Uhrík komentáre mazal, zverejni ich. Pomôžeš tak svojmu kandidátovi Uhríkovi, nebude vypadať ako jediný cenzurujúci.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Iq 2017-09-28 08:29
Nie nič mi nik nezakazuje. Ani nemôže (prečo aj).
Ide o to ze ja mam zlého kandidáta a ty dobrého. Ide o princíp.
Písal som ti ze mé je jedno koho budeš voliť. Ja ti to neberiem.
Diskusia je presne o tom aby sme diskutovali. Že si nesadne mé názorovo sa stáva. S tým nemám problém.
Problém je v znevažovani oponenta na základe jeho vyjadreného názoru.
Ostatné som už popísal vyššie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Akropola 2017-09-27 20:22
Dusevno tu zivori :-|
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+9 # dlhy 2017-09-28 09:02
Diskusie na internete sú zaujímavé, niekedy.
V tomto prípade je však dôležitejšie niečo iné.
VOLIŤ.
Jednoducho 4.novembra zdvihnúť zadok a ísť vyjadriť hlasovaním svoj názor, svoju voľbu. Konečne sa zobudiť, lebo účasť necelých 20% (aká zvykne byť) je katastrofa.
Takže 4. novembra vstaňte/-me od počítača a urobte/-me tých pár krokov do volebnej miestnosti.
V čo najväčšom počte.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Shadow 2017-09-28 13:53
Nastastie nepoznam vela ludi, ktori volia (ko)kotleby. Ale z toho mala, co poznam je len jeden jediny presvedceny nacek. Vsetci ostatni su len nespokojni so sucasnostou. Stretavam sa s nazormi ako "tito aspon nebudu kradnut", "tito aspon spravia poriadok", alebo "sucasni politici zlyhali" atd. Na BBSK vsak mame pekny priklad toho, ze kotleby su rovnaki korupcnici a rodinkari ako smer, ze poriadok v BBSK nespravili ani za 4 roky, jednoducho nie su o nic lepsi ako ti sucasni. Navyse su tito politici nasiaknuti ideologiou, ktora v 21. storoci mala byt nanajvys tak v ucebniciach dejepisu, nie v hlavach tych vypatlancov.

Rozmyslanie tychto volicov by som prirovnal k trenerovi, ktoreho muzstvo hra zle. Pri striedani vsak namiesto adekvatnej nahrady posle na ihrisko divaka z tribuny, ktory najviac krici, ze hraju. nic tym nevyriesi, bude a budu hrat este horsie... Momentalne sme pred tym striedanim...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Igor Hubinský 2017-09-29 08:52
Pekné prirovnanie:)
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # ZrnkoPiesku 2017-10-03 13:49
.. poporade ..
v BBSK ma LSNS zupana ale v zastupitelstve vacsinu nema (maju asi 2 alebo 3 poslancov), takze zupan moze maximalne to co mu krajski poslanci dovolia .. nehovoriac o tom ze Kotleba Ficovi lezi poriadne v zaludku .. takze ak by sa nejake rozkradacky konali mal by si ich na titulkach vsetkych platkov .. tak ako to mame teraz pri Kiskovi ...
co sa tyka Uhrika bude to rovnake ako Kotleba, LSNS nebude mat vacsinu v zastupitelsve.. tak poslanci jednoducho budu kontrolovat co Uhrik spravi .. to je cele .. kopec kriku pre nic .. ved Uhrik este nevyhral
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # Marsal 2017-10-09 20:06
Dufam, ze to neskonci ako v tomto prieskume, fuj je mi na grc. Nitra je tradicna, ze tu bolo vela nackov, rozumej luzerov, ktori nikdy nic nedosiahli a mukluju dakde za pasom za 400E, a su z toho frustrovani a odbavuju sa na klavesnici. Strasne sa hrdia aki su slovaci, ale su strceni v riti rusku tak ze im ta podrazka z tej ich ich chyrnej bagandze netrci. Najlepsie by bolo pre nich aby im pecene holuby do huby padali a brali 2000E mesacne. Lenze takto to nefunguje, co dokazili tito ludia, vedia jedno, na vsetko len picov.t na klavesnici. ja len dufam ze ludia sa uvedomia a nezvolia dutu hlavu. BB je pekny priklad ze tam Magian nic nedokazal.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # mimi 2017-10-09 20:24
priprav sa na 100 palcov dole :-D podľa mňa to vôbec nebude také, ako to vyšlo v tejto ankete. ktovie kde kade poposielali link... áno, je ich v Nitre bohužiaľ dosť, preto treba nás ostatných - normálnych ľudí zmobilizovať, aby sa šlo voliť. ja robím v okolí čo môžem. pokiaľ by Uhríka volilo len tých pár čo sa tu zúčastnilo ankety, tak nemá šancu. Ja dúfam, že zdravý rozum zvíťazí, aj keď Belica tu je už 16 rokov, tak začínam pochybovať, že nitrania nejaký rozum majú...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # PeterH 2017-10-10 00:06
nejako sa to súdruhom vymyká z rúk ... kde asi robia chyu? :lol:
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Nitran11111 2017-10-12 20:17
Ing. Milan Uhrík, PhD.v minulosti IT manažér a vývojár, vysokoškolský pedagóg a výskumník, živnostník a konateľ s.r.o., manažér projektu z fondov EÚ, analytik kapitálových investícií a programátor web aplikácií. Pracoval aj ako investičný analytik vo švajčiarskom Zürichu pre spoločnosť Holcim Group Support.V roku 2007 absolvoval stáž na Fakulte metalurgie a chémie na univerzite v srbskom Belehrade, stážoval na Univerzite technológie, obchodu a dizajnu v Nemeckom Wismare. Inžinierske štúdium na Ústave riadenia a priemyselnej informatiky FEI STU v Bratislave v študijnom programe Kybernetika skončil v roku 2009; súbežne (2005 – 2009) študoval na Ústave manažmentu Slovenskej technickej univerzity v Bratislave svetovú ekonomiku, finančný manažment a podnikové hospodárstvo. V roku 2012 skončil doktorandské štúdium na Ústave energetiky a aplikovanej elektrotechniky FEI STU v Bratislave. Publikoval viac ako štyridsať vedeckých a odborných publikácií.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # T. 2017-10-13 06:21
a nakoniec skoncil tam, kde skoncil. Medzi ludmi, ktori casto dokoncili maximalne ucnovku :-D
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+6 # Shadow 2017-10-16 18:53
Mozes byt prof, ing, doc, phd... ked si raz fasista, aj tak si k*k*t.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Igor Hubinský 2017-10-17 09:27
Nitran11111, a videl si jeho obhajobu tých zlodejských tendrov v BBSK, ktoré všetky vyhrala jedna firma? Veď to nemalo hlavu ani pätu, úplne poplietol základné princípy dražby. A keď sme ho na to na jeho fb profile upozornili, tak nás zablokoval a príspevok vymazal. Ja by som jeho tituly a skúsenosti, a to práve vzhľadom k ich mnohosti, nepreceňoval.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Nitran11111 2017-10-20 11:02
Igor Hubinský myslíš tie robené cez elektronické trhovisko?ta si zisti ako funguje
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Nitran11111 2017-10-20 11:11
Elektronicky kontraktačný systém (EKS) je v súčasnosti jediný plne elektronizovaný anonymný systém bez ľudského zásahu, ktorý automaticky generuje zmluvy na základe výsledkov súťaže, ktorá sa odohráva aukčným spôsobom v priamom prenose a pod neobmedzenou verejnou kontrolou.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Ria 2017-10-16 14:42
Preco sa neda hlasovat za pana Marka
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-3 # Duri 2017-10-16 17:13
Slovensko voli LSNS!
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-2 # CT vlny 2017-10-16 18:02
Ja volím Števa Štefeka technicko - investičného riaditeľa zo ZsVS. Je v politike už dlho. Je to nezmar, prežil všetko možné, aj prechod k nezávislým komunálnym politikom
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # vartášy s plastyki 2017-10-17 21:09
Šťefan ideš. Zme s tebou.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # dlhy 2017-10-18 12:37
Kto s kým a kto má nárok vyzývať hociktorého kandidáta na odstúpenie
https://mynitra.sme.sk/c/20474092/ukf-si-na-ceremonial-pozvala-extremistov.html
Samotná fotka v článku je veľavravná.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Žilina 2017-10-31 20:53
Pracujem na Slovenskej pošte.Kotlebovc ov letáky sme mali zakázané doručovať,prost e ich stopli. Dnes 31.10.2017 k nám došiel leták s kandidátmi Smeru a my sme dostali príkaz ich všetky komplet doručiť.aj keď posledný podaj letákov s volebnou tematikou bol povolený do 26.10.2017.Nemu sím písať v akej strane je naše vedenie.Fuj,dví ha sa mi z toho žalúdok.Volím Sagana
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť