Cyklobus začne premávať 19. apríla 2019

Označuje sa ako linka C35 a premáva na trase Klokočina - Kmeťova – Mikovíniho – Centrum – A. Hlinku, OC Centro - Predmostie – Mestský park + vybrané spoje k Liečebnému ústavu Zobor

Nitriansky cyklobus odštartuje svoju deviatu sezónu v piatok 19. apríla 2019. Označuje sa ako linka C35 a premáva na trase Klokočina - Kmeťova – Mikovíniho – Centrum – A. Hlinku, OC Centro - Predmostie – Mestský park + vybrané spoje k Liečebnému ústavu Zobor.

Cyklobus premáva v sobotu, nedeľu a cez štátne sviatky. Na prepravu si stačí zakúpiť bežný cestovný lístok. Cestovný poriadok nájdete na stránke imhd.sk/nr



Zdroj: imhd.sk/nr



Komentáre  

+1 # T. 2019-04-08 19:06
neberte to ako rypavu otazku - vazne ma to zaujima. Co chce robit cyklista na Zobore, ked sa k LU musi vyviezt busom? Jedine, co ma napada, je spustit sa dole. Pretoze ak nevysliape po asfalte hore, tak lesne cesty tazko zvladne.

Aka je vytazenost tohto autobusu?
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Michal Šimonek 2019-04-08 21:10
Je dobre mat moznosti. Nie kazdy ma bicykel na velky vyslap. Je vela cyklistov, ktori maju tazsie bicykle na enduro alebo zjazd. Staci vytlacit kusok a mas krasne zjazdy. Ja napriklad slapem po liecebak, potom striedavo tlacim a slapem na Pyramidu a odtial krasny dlhy zjazd. Ist po Klastorskej neni bohvieco - uzka ulica kde jazdi kazdy rychlo, castokrat auta parkuju na ulici. Cyklobus je dobra alternativa. Tak ako by vela cyklistov vyuzivalo aj lanovku.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Shadow 2019-04-08 22:34
1. kto sa chce odviezt, nech sa odvezie. Kto si to chce vyliezt, nech si to vylezie

2. Cyklobus je uplne bezny aj v inych mestach, nie je to nic vynimocne.

3. Cyklobus ciastocne nahradza absentujuce cyklotrate s dopravnou, nie rekreacnou funkciou

4. Vyuzivaju ho aj rodiny s detmi, ktore sa odvezu do parku, pobicykluju sa okolo rieky, vecer opat nasadnu na cyklobus a idu domov.

5. Ak by sa nieco v tomto mohlo zlepsit (okrem samotnej Karosy) je flexibilita spojov, aby nechodili zbytocne prazdne napriklad pocas celodenneho zleho pocasia a podobne. Na zapade to funguje napr informovanim na inteligentnych zastavkach alebo appkach...
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # Vladimír Š. 2019-04-12 19:05
K bodu 5.: Riešenie, kedy by cyklobus premával len v dňoch "vyhlásenia" sa zvažovalo. Nepristúpilo sa k nemu práve z dôvodu obavy, že nutnosť vopred si overovať, či cyklobus premáva, by mohla viesť k odradeniu cestujúcich od jeho používania.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+1 # DDT 2019-04-08 19:54
Od liecebaku máš krásny zjazd k Dražovskemu kostolíku. Napríklad.
Ale tiež nie celkom chápem zmysel. Ľudia to zrejme tak chcú. Aj by to tak nebolo , asi by to neposkytovali.
Inak dobrý nápad, dávno som nebol na bajku hore
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+4 # DDT 2019-04-09 05:43
Čo je pravdy na tom ,že Arriva chce za zdieľané bajky 100 000 € na rok?
Ak je to tak tak je to pekne drahá sranda.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+3 # Michal Šimonek 2019-04-09 10:53
Či je to pravda neviem, ak áno je to riadny prúser a odkaz od Arrivy mestu a občanom.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
+2 # DDT 2019-04-09 13:58
Mohol by sa k tomu vyjadriť pán posranec. :-x
Inakedy tu má rečí a keď sa môže k téme vyjadriť tak vždy mlčí.
Je taká zmluva podpísaná ,alebo sa o nej na meste hovorí?
Ak to niekto podpíše (podpísal) mal by to zaplatiť zo svojich.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
-6 # dlhy 2019-04-09 15:21
Ak nejakého posranca poznáš, skús si od neho pýtať vyjadrenie.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať
0 # Michal Šimonek 2019-04-09 16:57
Taká zmluva podpísaná nie je, v zmluve s Arrivou sa len spomína, že sa mesto môže podielať na financovaní, nie je to podmienka. Lenže Arriva si môže povedať, že v poriadku, bicykle tento rok nebudú. A preto bola veľká hlúposť riešiť bicykle cez Arrivu. Chápem, že tie bicykle treba servisovať, projekt by si však mal na seba zarobiť keďže je komerčný...

V roku 2018 boli bicykle požičané takmer 24-tisíc krát. Teoreticky je každé požičanie 50 centov. Tento výnos nestačí na prevádzku 70 bicyklov? Neviem pýtam sa, teoretizujem. V každom prípade som tento projekt vnímal ako službu pre verejnosť, nie ako biznis pre Arrivu.
Odpovedať | Odpovedať citáciou | Citovať

Pridať komentár

Bezpečnostný kód
Obnoviť